2020-09-19, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Nour var 18 när det där hände, hon är 32 nu.

Oavsett den fysiska åldern så är det ju ens inställning till ens tidigare ageranden som definierar en i nutid.
Citera
2020-09-19, 15:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Och fortfarande håller hon på att älta detta. Hon behöver öka dosen!

Citat:
Ursprungligen postat av Bryling
Oavsett den fysiska åldern så är det ju ens inställning till ens tidigare ageranden som definierar en i nutid.

Haha, bra poänger.
Citera
2020-09-19, 15:42
Medlem
eromasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceyifam2
Han var rätt bra som straight man. Inte som Leslie Nielsen, som står för både slapstick och straight humor, men han var ändå ok. Problemet är att han är politisk idiot som spelar SD i händerna.

Även 90s ett försvarstal kan sägas vara bra.

De här tråden behöver fler bilder så vi vet vad vi talar om.
och filmer från tv400!
Citera
2020-09-19, 15:48
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Motala är hålan Virtanen är ifrån. Som tidigare konstaterat; de flesta av dessa menlösa PK-svin är lantisar som försöker sig på en slags revansch eftersom deras ursprung inte kunde se deras storhet.

Inte för att vara petig men Virtanen är uppväxt i den lilla orten Fågelsta 10km söder om Motala.

Claes Malmberg har sparkat in bollen i öppet mål. Nu kommer Schyffert och Nour ta på sig sina största offerkoftor och gråta ut över Classes elaka påhopp. Deras marknadsvärde höjs och Classe har gjort de båda fånen en björntjänst.
Citera
2020-09-19, 15:54
Moderator
Humbugs avatar
Beskrev han henne verkligen som "manuipulerande lögnare"? Låter lite väl hårt.

Nour är en skön filur och en fantastisk komiker. Att visa muffen för främmande människor var genialt! hade jag en muff skulle jag visa den dagligen för alla jag träffade på. Det kvinnliga skötet är ett konstverk!
En liknande gärning var väl när fredrik wikingsson (eller var det Filip?) tog Runar på kuken i "ursäkta röran" och det finns väl inte en människa som idag dömer herrarna för detta?
Citera
2020-09-19, 15:56
Medlem
Jon.Holmss avatar
Äntligen någon som vågar säga sanningen om psykfallet Nour.

Bravo Classe! 👍
Citera
2020-09-19, 16:00
Avslutad
Att Henrik, "chipspåsen", Schyffert är korkad råder det väl inget tvivel om men att han är så jävla korkad att han gängar ihop sig och skaffar barn med en intermittentlesbisk sexualförbrytare övergår allt förstånd. Jag ser i min spåkula att Schyffert kommer att bli dumpad, och ännu bittrare.
Citera
2020-09-19, 16:01
Medlem
Lodbrooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Javars. Schyffert var inte ens rolig på 90 talet med Hassan, även om de andra Luuk & Lindström var det.

Nu är det en gåta att Schyffert & Nour kan tjäna pengar på sin verksamhet. Vem orkar ens höra på detta par och ännu värre berala för det.

Ja jag minns att Schyffert var sur över att Luuk & Lindström fick alla lovord för Hassans framgångar. Men de var ju de som var roliga. Schyffert hade ju dragit när Hassan var kul. Finns inte en enda sketch eller ringning med Schyffert som var rolig. Jag visste inte ens vem han var när diskussionen om att han ej fått cred började. Kände inte ens till namnet.
Citera
2020-09-19, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Tror hennes fulla namn är Nour El Refaat El Sayed.
Vääänta nu, trollar du eller är hon verkligen släkt (dotter?) med en av Sveriges största lögnare?
Citera
2020-09-19, 16:08
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodbrook
Finns inte en enda sketch eller ringning med Schyffert som var rolig.

Schyffert är en sån där person som tror att han är rolig, fnissar åt sina kiss och bajsskämt, medans de flesta tycker att han är pinsam. Schyffert har noll talang och det är enbart hans kompiskontakter som gjort att han fått vara med i tv.
Citera
2020-09-19, 16:10
Medlem
Nour har ju alltid varit "pappas lilla flicka" och dragit sig till män som ger tillfredställelse til denna sjuka dragning. Hon älskar ju uppmärksamhet ifrån sådana typer av individer.

Hon skulle ALDRIG kunna bli förälskad i en person yngre än henne själv.

H.Schyffert ger henne både åldern samt kändisskapet och framförallt uppmärksamheten hon alltid sökt.

Hon är fullkomligt ÄGD av sina problem trots att hon tror att hon är fullt självdeterminerad.
Citera
2020-09-19, 16:18
Medlem
nitecores avatar
Även om Nour varken är eller var superfräsch kan man fråga sig vilken ynkedom till karl som går och anmäler det hela. Pligga niece.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in