2020-09-19, 14:27
Medlem
Tycker att Claes är en genuin och rolig person, men Nour och framförallt Henrik är extremt tråkig och pinsam person.
Citera
2020-09-19, 14:28
Avslutad
Nour var 18 när det där hände, hon är 32 nu.
Citera
2020-09-19, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Malmberg har helt rätt i sitt utlåtande om paret som medial överklass som kan baktala folk hur mycket de vill.

Schyffert är en dokumenterad mobbare, så pass att t o m ledningen för Kalasturnén uppmärksammade detta. Han tycks drivas av megalomani och revansch för den där lilla pojken inom honom hemma i Ronneby som inte fick tillräckligt med uppmärksamhet.

Två narcissister som driver en podd tillsammans, vad kan gå fel?

Det finns en passage där man hr flera i Killinggänget säga att Henrik Schyffert inte bidrag med något. De använde rinnte hans namn men det är uppenbart vem det handlar om. Att man ger sig in i pod "branschen" är för att man kan få "donationer" (som inte deklareras=svarta pengar) och att man drar in svarta pengar genom annons och trafikintäkter. Innan var man anlitad av företag i samband med ståupp men folk tycker ite Herik Schyffert eller hans mycket yngre muslimska kvinna vara roliga så då kan man inte göra svarta pengar där längre. Det är klart att man mobbar folk och kollegor för det är så man får uppmärksamhet och blir anlitad av media och de med kommunistiska åsikter. Att man är boring och saknar normalintelligens är inte relevant.

Det var en nyhet att han kom från Ronneby, Virtanen som låter horder med skattefuskare skriva sig på sin adress och också är en mobbare med låg iq kom ju också från någon håla opch gjorde karriär på inegenting.
Citera
2020-09-19, 14:34
Medlem
thaimans avatar
Classe må vara vänstervriden, men jag väljer honom som kompis alla dagar i veckan före detta hemska par.
Han är i mina ögon också pålitlig och ärlig vilket jag har väldigt svårt att tro om SDhataren Henrik
Citera
2020-09-19, 14:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Jo det kan inte vara bra för CV:t om man ska vara feminist att vara själv en dömd sexförbrytare. Klart hon försöker förringa det. Typiskt feminist också att tycka att det skulle vara så mycket värre tvärtom. Hon kan ju inte göra något fel.

Gillade annars henne i Raj raj. Gjorde även en del kul saker efter det. Men verkar blivit bitter på sistone. Förmodligen beroende på förhållandet med Schyffert som är bitterheten personifierad.
Citera
2020-09-19, 14:41
Medlem
Tremendouslys avatar
Jag får nån sorts sociopatvarning av den där Nour när jag ser henne på TV. Hur hon är IRL har jag ingen aning om. Bryr mig egentligen inte. Det är hur som ingen person jag någonsin skulle vilja umgås med. Skulle jag gå in på en restaurang och se henne där så skulle jag troligtvis lämna stället direkt.
Citera
2020-09-19, 14:43
Moderator
blomvattnares avatar
Trådar sammanfogade.

/Mod
Citera
2020-09-19, 14:58
Medlem
Har alltid föraktat de som ska vara rolig på andras bekostnad. Däremot sådana som bjuder på sig själv och även använder sig själv som ex på lustigheter. Dagens sk komiker tror att det räcker att vara obscena och sparka på kungahuset.
Citera
2020-09-19, 15:03
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truckerkeps89
Det var en nyhet att han kom från Ronneby, Virtanen som låter horder med skattefuskare skriva sig på sin adress och också är en mobbare med låg iq kom ju också från någon håla opch gjorde karriär på inegenting.
Motala är hålan Virtanen är ifrån. Som tidigare konstaterat; de flesta av dessa menlösa PK-svin är lantisar som försöker sig på en slags revansch eftersom deras ursprung inte kunde se deras storhet.
Citera
2020-09-19, 15:06
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Tänk hur illa det blev. Från att ha varit en ung lovande person som "blottade" sig, så placerar hon sig i hatarträsket och skaffar barn med hataren och mobbaren Schyffert. Fy faen! *spy19*
Citera
2020-09-19, 15:10
Medlem
ceyifam2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Min teori är att han fick vara med i Killinggänget just för att han inte var rolig; han skulle vara motpol till de andra.

Han var rätt bra som straight man. Inte som Leslie Nielsen, som står för både slapstick och straight humor, men han var ändå ok. Problemet är att han är politisk idiot som spelar SD i händerna.

Även 90s ett försvarstal kan sägas vara bra.

De här tråden behöver fler bilder så vi vet vad vi talar om.
Citera
2020-09-19, 15:25
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Och fortfarande håller hon på att älta detta. Hon behöver öka dosen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in