Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-18, 08:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faktist
15 år senare, vad tycker du om amfetamin nu?
Jag står fast vid det här till 100%. Enda är väl att jag har ruttnat på att babbla om meningslösheter i timmar, men det är nog minst lika mycket för att jag snart är 40 snarare än något annat.
Citera
2020-09-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag står fast vid det här till 100%. Enda är väl att jag har ruttnat på att babbla om meningslösheter i timmar, men det är nog minst lika mycket för att jag snart är 40 snarare än något annat.

Samma här. Ja kan säga exakt samma sak fast om kokain som jag började med för precis 15 år sedan. Sjukt att man inte ledsnar..
Citera
2020-09-18, 15:40
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faktist
Samma här. Ja kan säga exakt samma sak fast om kokain som jag började med för precis 15 år sedan. Sjukt att man inte ledsnar..
Just kokain tycker jag är tråkigt men to each his own.
Citera
2020-09-18, 21:40
Medlem
Citat:

Haha tycker samma om amfetamin. Får liksom inget rus. Lite rysningar typ
Citera
2020-09-18, 22:19
Medlem
SalvadorDs avatar
Citat:

Överreklamerad drog.

Amfetamin, 0,5g intravenöst (kattpiss), 2ml pump, blå nål, tjoflöjt!

/SalvadorD
Citera
2020-09-19, 22:37
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalvadorD
Överreklamerad drog.

Amfetamin, 0,5g intravenöst (kattpiss), 2ml pump, blå nål, tjoflöjt!

/SalvadorD

Var månader sedan jag tog, men läste det där och det börja spritta i tårna okontrollerat.
Citera
2020-09-20, 19:31
Medlem
SalvadorDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Var månader sedan jag tog, men läste det där och det börja spritta i tårna okontrollerat.

Haha!

Det är snart 7år sen jag tog en dos sist. Men den tanken kommer aldrig sluta hälsa på mig.
Kommer mer sällan nu för tiden. Vilket är positivt.

/SalvadorD
Citera
2020-09-23, 16:32
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av SalvadorD
Haha!

Det är snart 7år sen jag tog en dos sist. Men den tanken kommer aldrig sluta hälsa på mig.
Kommer mer sällan nu för tiden. Vilket är positivt.

/SalvadorD

Var 6 år sen sist här och kan sakna det som fan med. Inte så längesedan jag drömde om att jag meckade upp ett par linor och vaknade med rinnande näsa och hög puls.

Är något magiskt med förberedelserna. Öppna en öl och sen fixa med lina och rulla ihop en sedel.
Kommer aldrig mer göra det då jag lever ett helt annat liv idag men visst fan finns suget där.
Citera
2020-09-23, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Var 6 år sen sist här och kan sakna det som fan med. Inte så längesedan jag drömde om att jag meckade upp ett par linor och vaknade med rinnande näsa och hög puls.

Är något magiskt med förberedelserna. Öppna en öl och sen fixa med lina och rulla ihop en sedel.
Kommer aldrig mer göra det då jag lever ett helt annat liv idag men visst fan finns suget där.

Visst är det. Ska försöka skita i det, men jag vet naturligtvis att det aldrig kommer att gå.
Citera
2020-09-23, 18:40
Medlem
Har ni också märkt att om man börjar prata om pulver med diverse nyktra pundare, kanske mest folk som är nyktra ofrivilligt, så börjar de skaka, darra och spritta med diverse kroppsdelar?
Citera
2020-09-23, 19:28
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Visst är det. Ska försöka skita i det, men jag vet naturligtvis att det aldrig kommer att gå.

Nej hade jag inte skaffat familj så skulle jag nog haft svårt att stå emot.
Har musikstudio... Det bästa som fanns var att köpa ett par vinare, några öl och en 5:a. Jävlar vilka nätter man haft.
När jag slutade med amfetamin så drack jag inte på ett bra tag då det kändes onödigt. Man saknar känslan av att va allert och euforisk.

Nu dricker jag iofs men skulle inte vilja byta ut livet.
Citera
2020-09-23, 21:04
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Har ni också märkt att om man börjar prata om pulver med diverse nyktra pundare, kanske mest folk som är nyktra ofrivilligt, så börjar de skaka, darra och spritta med diverse kroppsdelar?

Hahahaha. Jag är skyldig. Min fru hatar att se min glädje när tjack kommer på tals eller på film... Jag känner känslan. Pirret. ÄLSKAR det. Jag förnekar inte det heller och det stör henne. Men jag vägrar ljuga om det.

Handen på hjärtat är att jag inte kan ta in tjacket i min vardag för min vardag är så mycket bättre idag. Den gränsen är som trumps mur i hans sinne.
Men jag kommer förmodligen alltid att sakna ruset.

Edit: inte bara ruset utan allt omkring. Man planerar kvällen efter man köpt det. Handlar dricka och mat. Tänder upp studion. Öppnar en öl, korkar upp vinaren.

Som sagt, fixar linor och sedel. Tar någon öl och vet vad som komma skall.
Jag har full förståelse för narkomaner/Missbrukare och är sjukt tacksam för att aldrig behövt uppleva baksidan av droger. För mig var det krona/klave.

Jag har dock smakat lite av baksidan med mildare psykoser osv men inget bestående.
Senast redigerad av cateatdog 2020-09-23 kl. 21:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in