2020-07-10, 23:18
Medlem
Men lelle Karl E.
Du verkar helt förhäxad av karln. Har du själv någon egen erfarenhet av hans "metoo-beteende eller??
Citera
2020-07-10, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zibelius
Men lelle Karl E.
Du verkar helt förhäxad av karln. Har du själv någon egen erfarenhet av hans "metoo-beteende eller??

Det räcker att två praktikanter har, vilket gör att man gärna står upp för dessa och ifrågasätter flashbackare som ryggdunkar metoomän.
Citera
2020-07-11, 09:26
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Käck kuk? Men ja, han skickar bilder hej vilt till människor som inte frågat efter den..

Jag bara travesterade Stiernhjelm:

Georg Stiernhielm (1598-1672):

Kungens basse bör vi prisa
som oss bragte fred och lisa,
drottningens mus bör ock ära,
som oss bragte freden kära.
Vore kungar utan ballar
skötes även våra vallar.

Nu han redskap har och råder
var man sig åt freden gläder.
En franks kuk och en spansk fitta,
lärd' oss bäst på freden hitta.
Gud gav fred i våra dagar,
knulla må som den behagar.

Den som haver en stark hand,
ren mun, käck kuk och gott förstånd
han far väl, evar han far, ut i all land.

Vidare poängterade jag just det du säger - vilket du kanske ser.
Citera
2020-07-11, 09:29
Medlem
Teleslingas avatar
Kollade just igenom inlägg från en flitig skribent här i tråden och slogs av följande: Bli inte förvånad om just LK gör en Paolo och åker fast i en sexköpsrazzia. Något säger mig att bristen på moral endast överträffas av sexlusten hos den karln.
Citera
2020-07-11, 15:41
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Två praktikanter och en 16-åring som berättat om hans metooande + x-antal i diverse forum som berättar om äckligt gubbsjukt beteende
Det där är rena fabler och det vet du.
Citera
2020-07-11, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det där är rena fabler och det vet du.

Kronérs ord är fabler, tre kvinnor oberoende av varandra fabulerar inte
Citera
2020-07-11, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Kollade just igenom inlägg från en flitig skribent här i tråden och slogs av följande: Bli inte förvånad om just LK gör en Paolo och åker fast i en sexköpsrazzia. Något säger mig att bristen på moral endast överträffas av sexlusten hos den karln.

Hade inte förvånat någon.
Citera
2020-09-18, 14:58
Medlem
TiNyDeViLs avatar
Såg nyss en bild på Lasse och kom att tänka på en grej. En bekant berättade att han varit och köpt sexleksaker under tiden då han var "jättesjuk" i Corona. Hon sa att förutom att han gått ner extremt mycket i vikt så fanns det inte så mycket som tillstymmelse till sjukdom, varken andningssvårigheter eller att han verkade svag eller skör. Kort därefter kom en intervju i Expressen ut där han sa att han inte varit utomhus på typ 100 dagar förutom något besök på akuten.

Eftersom min bekanta har tystnadsplikt så fick jag inte veta exakt vad för leksaker han köpt men frågan är ju om det var till sig själv eller någon annan (eller båda) och hur det kommer sig att han ljuger om hur sjuk han varit. Sjukt att han vågade sig ut för att handla sexleksaker dessutom av alla saker när han säger att han har Corona...
Citera
2020-09-18, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TiNyDeViL
Såg nyss en bild på Lasse och kom att tänka på en grej. En bekant berättade att han varit och köpt sexleksaker under tiden då han var "jättesjuk" i Corona. Hon sa att förutom att han gått ner extremt mycket i vikt så fanns det inte så mycket som tillstymmelse till sjukdom, varken andningssvårigheter eller att han verkade svag eller skör. Kort därefter kom en intervju i Expressen ut där han sa att han inte varit utomhus på typ 100 dagar förutom något besök på akuten.

Eftersom min bekanta har tystnadsplikt så fick jag inte veta exakt vad för leksaker han köpt men frågan är ju om det var till sig själv eller någon annan (eller båda) och hur det kommer sig att han ljuger om hur sjuk han varit. Sjukt att han vågade sig ut för att handla sexleksaker dessutom av alla saker när han säger att han har Corona...

Äh, lägg av. Det vet du mycket väl att kuken ska ha sitt oavsett vad. Är du aldrig kåt eller?

Om personen har tystnadsplikt är det konstigt att man pratar om vilka kunder som köper sexleksaker.

Vad han varit för sjuk kan ju ingen annan veta. Antyder du att han har någon annan sjukdom som gör att han magrar? Cancer eller HIV eller vad menar du?
Citera
2020-09-18, 16:07
Medlem
TiNyDeViLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Äh, lägg av. Det vet du mycket väl att kuken ska ha sitt oavsett vad. Är du aldrig kåt eller?

Om personen har tystnadsplikt är det konstigt att man pratar om vilka kunder som köper sexleksaker.

Vad han varit för sjuk kan ju ingen annan veta. Antyder du att han har någon annan sjukdom som gör att han magrar? Cancer eller HIV eller vad menar du?

Fast det känns väl ändå säkrare att beställa på nätet i så fall om han köpte något åt sig själv? Tänker att han kanske skulle tycka det var pinsamt om någon såg honom i en sån butik samtidigt som han säger sig ha Corona. Har en Corona bör en ju inte gå utanför dörren alls. Anledningen till att hon berättade att han ens varit där var när artikeln kom ut om att han inte lämnat hemmet på 100 dagar när han bevisligen visst gjort det och dessutom inte verkade sjuk alls. Sen är hans viktnedgång inte sjukdomsrelaterad (vad jag vet) utan han har ju gått ut med det flera gånger att han rasat i vikt senaste året. Minns dock ej varför, ifall det är gastric bypass eller träning och kost men tror inte det är sjukdom.
Citera
2020-09-28, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll

Citat:
Ursprungligen postat av TiNyDeViL
Fast det känns väl ändå säkrare att beställa på nätet i så fall om han köpte något åt sig själv? Tänker att han kanske skulle tycka det var pinsamt om någon såg honom i en sån butik samtidigt som han säger sig ha Corona. Har en Corona bör en ju inte gå utanför dörren alls. Anledningen till att hon berättade att han ens varit där var när artikeln kom ut om att han inte lämnat hemmet på 100 dagar när han bevisligen visst gjort det och dessutom inte verkade sjuk alls. Sen är hans viktnedgång inte sjukdomsrelaterad (vad jag vet) utan han har ju gått ut med det flera gånger att han rasat i vikt senaste året. Minns dock ej varför, ifall det är gastric bypass eller träning och kost men tror inte det är sjukdom.

Han är så full i skit denna metooman, ingen skräll att han ljuger även här kring Corona för att slippa jobba alla timmar men ändå rulla pengar från SVT och försöka få folk att tycka synd om honom.
Citera
2021-02-10, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga

I Brasilien där han har en lägenhet går han hos dom lokala prostituerade under smeknamnet ”Senor anale”.
Just sayin🙄😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in