Citat:
Ursprungligen postat av
Karlerikss
Kronérs ord är fabler, tre kvinnor oberoende av varandra fabulerar inte
Det här med myter fabler och sagor är väldigt spännande. Det är som viskleken. Här ovan blev plötsligt två utsatta praktikanter tre. Vips så är det en trådsanning.
Vad vi vet är att han hade ett kanske inte helt genomtänkt förhållande med en praktikant på jobbet. Hon var betydligt yngre, men inte minderårig. Det visade sig att hon var lite knepig. (Det lät som något bipolärt) Lasse ville dra sig ur men hon blev skogstokig och hittade på en del saker. Vad som är sant eller inte får vi aldrig veta.
Det är inte helt omöjligt att Lasse skickat dicpics till henne, under tiden de hade ett förhållande. Det får man göra vid samtycke.
Vad som var dåligt var ju att hon var praktikant på SVT, Lasses arbetsplats. Därmed står hon i en beroendeställning och det borde Lasse ha tänkt på. Det var skälet att han fick ta en time out.
Vad Lasse gör i sängen privat är inte särskilt intressant. Jag tvivlar även på att han skulle ha köpt sexleksaker i butik. De som jobbar i sexbutiker har inte tystnadsplikt. Tror det är ytterst få kändisar på Lasses nivå som skulle våga gå in i en sexbutik ens av nyfikenhet. De beställer garanterat på nätet om de behöver. Enligt visklekens principer antar jag att Lasse under coronan gick till tobaksaffären för att handla snus och hämtade ut ett paket. Paketet blev en dildo och så var det igång igen.
Jag tror Lasse är en vanlig pöjk av kött och blod. Han är väldigt bra programledare. Han har säkert fuckat upp flera gånger och sagt olämpliga skämt och kanske rent av nypt en och annan servitris i rumpan, men nu har han gjort sin tid med en time out och han har fått sitt rep, det är bara att avvakta och se vad han tänker göra med det.