• 1
  • 2
2020-09-18, 13:59
Medlem
Silltunnas avatar
Jo, innan ni skall ut och festa och ragga alltså. För att vara förberedda om ni stöter ihop med drömprinsen som vill in i tvåan senare på natten?
Citera
2020-09-18, 14:10
Bannlyst
Frågan är om kvinnor överhuvudtaget ens skiter?
Citera
2020-09-18, 14:13
Medlem
Yllevantars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jo, innan ni skall ut och festa och ragga alltså. För att vara förberedda om ni stöter ihop med drömprinsen som vill in i tvåan senare på natten?

Varken kärring eller en som blåser rent kanalen alls - men jag bara spontant tror att det är väldigt få som gör detta. Fyfan hur bär man sig ens åt? Slang i röven och spola? Får rysningar och kramper i röven bara jag tänker på det xD
Citera
2020-09-18, 14:13
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashenbacken1
Frågan är om kvinnor överhuvudtaget ens skiter?

Det är allmänt känt att tjejer inte bajsar, och gör de det så luktar det lavendel.
Citera
2020-09-18, 14:15
Medlem
Dofternas avatar
Gör väl alla? Tänk om man träffar drömkvinnan och hon vill tossa min sallad och trycka in ett finger. Alltid redo!
Citera
2020-09-18, 14:20
Medlem
TiNyDeViLs avatar
Om ens mål är att gå ut och ragga upp någon som trycker en i prutten så absolut, varför ej rengöra sig innan. Tvivlar dock starkt på att det är en norm direkt eller att speciellt många faktiskt tänker på det... dessutom så kan det ju hända mycket på de timmar en är ute och krökar. Bara för att du spolar röven innan utgång så garanterar det ju inte att en är tip top när det väl är dags att ligga. Att rengöra analen fungerar i regel bäst strax innan samlag i så fall.
Citera
2020-09-18, 14:31
Medlem
Citat:

På min tid gjorde alla detta. Dvs 80-talet då. Anal var jävligt inne då och alla, både tjejer och pojkar spruta sig rena där bak inför krogen på kvällen.
Citera
2020-09-18, 14:35
Medlem
NotDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BucNasty-
Är man inte lite småbög om man gillar att trycka den i fisen? man knullar en brud i fittan det är det den är till för. Så jag gissar att ni som gillar analen är småbögar

Mer bögit att inte se och känna skillnad på en kvinnas röv mot en mans röv.

Knullar du skabbiga valar på 140 pannor? Knullar du håriga brudar från traktens soptipp som låtit vem som helst fått knulla henne? Med tanke på vad du skriver så spelar det ingen roll så länge det är en fitta.
Citera
2020-09-18, 14:43
Medlem
Citat:

Vad ger den informationen dig? Det är i så fall betydligt tillförlitligare att du vid tvåtiden på nattkrogen ställer den frågan till den kvinna som du försöker få i säng just då!

- Öh pullan, har du utfört analspolning ikväll?

Lycka till!
Citera
2020-09-18, 15:03
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yllevantar
Fyfan hur bär man sig ens åt? Slang i röven och spola? Får rysningar och kramper i röven bara jag tänker på det xD
En tidigare kk hade ett speciellt inköpt munstycke till duschen som hon använde för just detta ändamål.
Citera
2020-09-18, 16:32
Medlem
lisagommans avatar
Är tjej och nej, det gör vi inte, dels för att vi inte bajsar så det behövs inte och dels för att HUR gör man det? läcker de vatten sen hel kvällen då?
Citera
2020-09-18, 16:34
Bannlyst
Citat:

De flesta gör säkert inte det, men om så vore, så skulle du inte ha någon nytta av svaren ändå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in