Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
Corona-fear pågick från 20 februari till 16 mars dvs mindre än 30 dagar. Den 1 juni hade OMXS redan stigit till 1730. Några dagar Fear, men Greed kom omedelbart tillbaka.
Om du är villig att lära dig något om FEAR så kan du välja datumen 6 mars 2000 och 10 mars 2003, där varade FEAR i 3 år. Eller välj 1 okt 2007 och 23 feb 2009, FEAR i 1.5 år.
https://www.avanza.se/index/om-indexet.html/19002/omx-stockholm-30
Jag var med båda gångerna, uppenbarligen inte du. Så har du lärt dig något, om du är mottaglig.
Dina inlägg är intressanta eftersom de visar hur okunniga oerfarna personer reagerar, uttrycker sig, tänker. Det lägger jag på minnet som en delförklaring till varför börsen rör sig så ologiskt det senaste året: det finns några 1000 som du som köper och säljer helt i blindo.
Typiskt en rak Looser.
när din kalkyl inte hänger ihop med sanningen så är börsen "ologisk"
Men skit i de.
Svara istället på frågorna nedan.
1, Känner du inget ansvar för dom som går på din skit när du kastar dig med fin språk som framstår väldigt proffsigt när du egentligen bara är full av skit?
2, skämms du inte över hur dålig du är men ändå helt oförmogen att inse de och erkänna de för dig själv?
och sluta kasta dig med gamla händelser från 1999-2003 , de är ett annat samanhang, klart de skumpade till lite runt 2000 när internet blev något alla satt på i hemmet och nya marknader öppnade sig. Internet är de största som hänt mänskligheten. Såklart att börsen påverkades. är du 5 år eller?
Anmäl mig nu sosse.
sen kan du va snäll o svara på frågorna Stefan.