Citat:
Ursprungligen postat av
Sandemose
... men kommer du noensinne til å svare på mitt spørsmål? Når imponerte det norske politiet deg sist?
Okei, jeg kan svare, for du klarer aldri å få svart på hvorfor du mener at TH er uskyldig. Fordi det finnes rett og slett ikke noe som kan underbygge den påstanden. Bare masse usammenhengende ord.
Når jeg ble imponert sist? Trenger man å bli imponert hele tiden for å kunne si at de gjør et godt arbeide?
Politiet gjør et godt arbeid i Sloravei-saken, og i Norge generelt. Vi har en oppklaringsprosent på drapssaker på nesten 100%, noe som er unikt og imponerende sammenliknet med resten av verden.
Du kan selv ta et tilfeldig skoavtrykk du finner, og så prøve å finne ut hvilken skofabrikk i Kina denne skoen må være produsert på, og hvilken butikk den er solgt i.
I orderudsaken f.eks. fant de ukjent skoavtrykk, og politiet reiste til Italia på en skomesse der. Og blandt mange tusen par sko, så fant de den samme skotypen. Til slutt klarte de å finne ut at skoen måtte ha vært solgt på en butikk på Majorstuen i Oslo. Om man blir imponert av det? Vel..jeg ser ihvertfall ikke noen grunn til å være misfornøyd over et slikt arbeid.
Det er ihvertfall imponerende hva de har fått til når man tenker på all villedningen og forvirringen som TH har skapt.