2020-09-11, 18:44
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Nåja, här märker man att man bör inte bete sig som en bror duktig i ämnen man ej behärskar

Jag vet faktiskt inte hur mycket jag fick i sjukhuset, låg där i 3v. Vissa dagar kunde man svettas som en gris men tänkte hela tiden, lite sisu ska man ha.

Ber om ursäkt till er alla andra som behöver mer, jag har smärta som kommer och går, likaså med fantomgrejerna..

Ingen fara, finns personer här som gärna bidrar med sina kunskaper Vill du veta detaljerna så gå in på 1177, journal - anteckningar. Där brukar de skriva doserna och vilka behandlingar du fått. Har du smärta som kommer och går så är OxyNorm ett bra val om smärtan är hög.
Citera
2020-09-13, 22:15
Medlem
orealys avatar
Oxynorm 5mg

Tog 2st oxynorm 5mg och en folköl för två timmar sen, känner inget direkt rus av detta, men har bara tagit oxy en eller två gånger tidigare. Värt och svälja en till?
Blivit lite nojig efter någon sa till mig att man kunde få andningsuppehåll,.
Citera
2020-09-13, 22:26
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orealy
Tog 2st oxynorm 5mg och en folköl för två timmar sen, känner inget direkt rus av detta, men har bara tagit oxy en eller två gånger tidigare. Värt och svälja en till?

Bör helt klart undvikas.
Kännde flera som kolat efter att ha blandat upp sina opioider med annat. Spirt och oxy kan vara livsfarligt.
Citera
2020-09-13, 22:47
Medlem
Citat:

De små alkohol o oxykodondoserna kommer inte ge dig ngt magiskt.
Citera
2020-09-13, 22:48
Medlem
orealys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
De små alkohol o oxykodondoserna kommer inte ge dig ngt magiskt.
Med andra ord ingen ide att ta en 3dje 5mg och hoppas på man får litet rus?
Citera
2020-09-13, 23:15
Medlem
Citat:
Med andra ord ingen ide att ta en 3dje 5mg och hoppas på man får litet rus?
Lite mer kan
du känna men ingen uttalat skön kick.
Citera
2020-09-16, 14:03
Medlem
Jag slängde i mig ca 35mg OxyContin för snart två timmar sen, den slog på efter någon timme och jag blev rätt överraskad av hur klen effekten var. Har inte rört någon form av opioid på över två månader. Naturligt hög tolerans? Kan jag ta 30 till utan problem?

Väger runt 80 kg och är 176 lång.
Senast redigerad av hoaz 2020-09-16 kl. 14:15.
Citera
2020-09-16, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz
Jag slängde i mig ca 35mg OxyContin för snart två timmar sen, den slog på efter någon timme och jag blev rätt överraskad av hur klen effekten var. Har inte rört någon form av opioid på över två månader. Naturligt hög tolerans? Kan jag ta 30 till utan problem?

Väger runt 80 kg och är 176 lång.
Uppdatering: Tog ca 30 mg till och det var ingen fara. Det här är första gången jag tar Oxy i större dos och kalla mig konstig, men förutom en kort stund var det inte ens nice. Tror fan till och med jag gillar tram mer, även om det är rent jävla skräp att stoppa i sig.
Citera
2020-09-17, 08:58
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz
Uppdatering: Tog ca 30 mg till och det var ingen fara. Det här är första gången jag tar Oxy i större dos och kalla mig konstig, men förutom en kort stund var det inte ens nice. Tror fan till och med jag gillar tram mer, även om det är rent jävla skräp att stoppa i sig.

Dra i näsan nästa gång. Bättre påslag..
Citera
2020-09-17, 12:02
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Så länge det är fruktkött och inte koncentrat så ska det fungera. Sen ska juicen vara vit, inte röd.
Drick 4-5 dl en halvtimme innan intag så blir det nog bra.

Spelar vit eller röd egentligen någon roll ?
Om man googlar på saken är typ samtliga artiklar bildsatta med just röd grapefrukt. Korkade/lata journalister eller är vit/röd grejen broscience på flashback?
Citera
2020-09-17, 12:05
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124
Spelar vit eller röd egentligen någon roll ?
Om man googlar på saken är typ samtliga artiklar bildsatta med just röd grapefrukt. Korkade/lata journalister eller är vit/röd grejen broscience på flashback?

Jag vet faktiskt inte. När jag läste på om det och testade det för typ 7 år sedan så fick jag upp att det skulle vara vit juice. Men det kanske funkar lika bra med röd
Citera
2020-09-23, 08:53
Medlem
Safariis avatar
Tja!

Undrar om någon/några kan hjälpa mig att få lite klarhet. Har läst runt 200 sidor men har inte blivit något klokare.

Jag har 2st 5mg oxy gl och 1st 50 mg tram hemma.
Jag har inte tagit opiater/opioider på flera år men har lust att ta någon dag snart.
Anser inte att jag har högre tolerans än genomsnittet men gillar dosera högt för att bli riktigt väck.
Har inte varit mina huvud droger men när jag tog tram så tog jag oftast 500-1200mg på direkten. På oxyn tog jag tidigare 40-80mg på direkten. Blev som önskvärt nodding på dessa doser. La ner tram för jag ogillar ruset och biverkningarna, sedan fann jag oxyn och gillade det ruset mycket mer.

Nu till själva funderingarna. Efter år utan opis, hur får jag starkast rus av 10mg oxy?
Verkar delade meningar om boosta med tram. Ser en del påpekar att edgen tas bort från oxyn och andra upplever att dem boostas tillsammans, hur är era erfarenheter?
Har xanor hemma men vill ej kombinera det, då jag ogillar xanor.
Är det värt att ta oxyn alternativt oxyn och tramen om jag vill bli väck, inte bara småskön. Eller ska jag (som jag överväger) ta det någon annan gång då jag har mer oxy tillhands?

Är 173 cm och väger 65kg om det är nödvändigt att veta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in