2020-09-16, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Enligt min foliehattspolare kommer något riktigt stort inom Q-rörelsen avslöjas 8 nov. Vad kan det vara?
Kanske det avslöjas att Q är Michael Thomas Flynn?
Citera
2020-09-16, 13:41
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Enligt min foliehattspolare kommer något riktigt stort inom Q-rörelsen avslöjas 8 nov. Vad kan det vara?

Troligen ingenting precis som alla andra gånger
Citera
2020-09-16, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LebronJames23
Kommer USA framöver att sälja vapen till alla gulf-länderna istället för uteslutande till Israel? Ja troligtvis
Saudi Arabia? de har köpt vapen länge, från USA.
Likadant med UAE.
Qatar finns i listan också.
https://eu.usatoday.com/story/money/2019/03/26/us-arms-sales-these-countries-buy-most-weapons-government/39208809/

Varför har Q slutat skriva om Saudi Arabia?
Senaste Q drop om SA var 2657
https://qagg.news/?read=2657
I början av januari 2019.
Kanske denna artikel har något med det att göra?
https://edition.cnn.com/interactive/2019/02/middleeast/yemen-lost-us-arms/

Citat:
Saudi Arabia and its coalition partners have transferred American-made weapons to al Qaeda-linked fighters, hardline Salafi militias, and other factions waging war in Yemen, in violation of their agreements with the United States, a CNN investigation has found.
Citat:
The US is by far the biggest supplier of arms to both Saudi Arabia and the United Arab Emirates, and its support is crucial to the Saudi coalition’s continuing war in Yemen.
Citera
2020-09-16, 15:52
Medlem
Mekkys avatar
Stormen är här (igen) bör man känna till denna
Meterolog/ FD stridspittsdatanörd.
Delas friskt bland plattjordare/Qanons i diverse Facebookgrupper.

https://twitter.com/JohnBasham/status/1304676717093625856?s=19

Twittrare:
John Bashan

Beskrivning:
Meteorologist, Weather, AI developer @USArmy Retired, #IC #SIGINT, Retired LEO, Former Elected Official, #OSINT #WX #AI #ML

Tweet: The Next THIRTEEN DAYS Will Be Some Of The Most Historic In The United States History. Many People Will Be Shocked & Angry. Many Politicians Will Cry Foul But The Truth & The First StepS Towards Justice Ate Finally Here!

Användandet av versaler pekar åt att han galen.
Senast redigerad av Mekky 2020-09-16 kl. 15:54.
Citera
2020-09-16, 16:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekky
Stormen är här (igen) bör man känna till denna
Meterolog/ FD stridspittsdatanörd.
Delas friskt bland plattjordare/Qanons i diverse Facebookgrupper.

https://twitter.com/JohnBasham/status/1304676717093625856?s=19

Twittrare:
John Bashan

Beskrivning:
Meteorologist, Weather, AI developer @USArmy Retired, #IC #SIGINT, Retired LEO, Former Elected Official, #OSINT #WX #AI #ML

Tweet: The Next THIRTEEN DAYS Will Be Some Of The Most Historic In The United States History. Many People Will Be Shocked & Angry. Many Politicians Will Cry Foul But The Truth & The First StepS Towards Justice Ate Finally Here!

Användandet av versaler pekar åt att han galen.

Han verkar vara både hustrumisshandlare och en rättshaverist av rang dessutom: https://www.facebook.com/The-Truth-about-John-Basham-408647349967812/?__xts__[0]

Men det är ju bara 9 dagar kvar av hans utlovade 13 dagar av historisk omvälvning så vi kan väl ge han de dagarna innan vi lägger ännu ett falskt påhitt till handlingarna....
Senast redigerad av SnakePlisssken 2020-09-16 kl. 16:29.
Citera
2020-09-16, 16:51
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Kanske det avslöjas att Q är Michael Thomas Flynn?

Jag väntar med spänning. Risken är väl dock överhängande att inte ett skit avslöjas.
Citera
2020-09-16, 16:53
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Troligen ingenting precis som alla andra gånger

Tyvärr blir det nog så ja. Denna rörelse känns mer och mer som en domedagssekt som hela tiden skjuter upp datumet för jordens undergång. Men jag väntar med spänning!
Citera
2020-09-16, 18:54
Medlem
Citat:
Tyvärr blir det nog så ja. Denna rörelse känns mer och mer som en domedagssekt som hela tiden skjuter upp datumet för jordens undergång. Men jag väntar med spänning!

Jordens undergång? Jag har aldrig hört något Q-relaterat som satt datum för vår undergång eller ens pratar om vår undergång. De pålästa Q-anons därute är faktiskt hoppfulla inför framtiden. Detta handlar snarare om vad slags värld vi hittills har levt i och som kanske inte var riktigt vad vi trodde tills vi bl a började lyssna på alla vittnen som erfarit ondskan hos eliten/globalisterna/luciferianerna.

Själv är jag rätt optimistisk inför framtiden, vilket jag aldrig varit tidigare i mitt liv.
Citera
2020-09-16, 19:12
Medlem
Citat:
Jag väntar med spänning. Risken är väl dock överhängande att inte ett skit avslöjas.
Jag gissar på att inget avslöjas.
Fast de hittar väl på att någon som händer, är det som menades.
Kanske nån gammal domare eller politiker, +80 eller nått, som dör. Eller nått annat.
Citera
2020-09-17, 10:11
Medlem
Citat:
GOP votes to authorize subpoenas, depositions in Obama-era probe

https://thehill.com/homenews/senate/516665-gop-votes-to-authorize-subpoenas-depositions-in-obama-era-probe

Citat:
Republicans on the Senate Homeland Security and Governmental Affairs Committee voted on Wednesday to greenlight subpoenas and depositions as part of an investigation into the FBI’s Russia probe and the Obama administration.

Senator Ron Johnson tar in deep state aktörer till förhör i senatens Homeland Security and Governmental Affairs kommitte', för att utreda grunderna för Rysslandsutredningen, vilket var en enda stor hoax.

Dessutom väntas en interim rapport om Bidens och Burisma/Ukraina och korruptionen där under Obama administrationen, nästa vecka.

Citat:
The second unrelated investigation deals with the State Department under former President Obama, Ukraine policy and the Bidens.

... even as he is expected to release an interim report on his Biden probe as soon as next week.

Mycket korruption under Obama administrationen håller på att klargöras, med andra ord.
Citera
2020-09-17, 10:39
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QplusNPC
Jordens undergång? Jag har aldrig hört något Q-relaterat som satt datum för vår undergång eller ens pratar om vår undergång. De pålästa Q-anons därute är faktiskt hoppfulla inför framtiden. Detta handlar snarare om vad slags värld vi hittills har levt i och som kanske inte var riktigt vad vi trodde tills vi bl a började lyssna på alla vittnen som erfarit ondskan hos eliten/globalisterna/luciferianerna.

Själv är jag rätt optimistisk inför framtiden, vilket jag aldrig varit tidigare i mitt liv.

Jag menade såklart inte att Q-rörelsen har snackat om jordens undergång. Jag sa att de LIKNADE en sekt som hela tiden skjuter upp det ”viktiga” datumet. I Qs fall handlar det (så vitt jag förstått) om när Hillary Clinton döms till döden eller nåt åt det hållet.

Jag ser också hoppfullt på framtiden. Hoppas verkligen vi kan förändra vårt sätt vi lever på denna planet.
Citera
2020-09-17, 10:47
Medlem
Citat:
Jag menade såklart inte att Q-rörelsen har snackat om jordens undergång. Jag sa att de LIKNADE en sekt som hela tiden skjuter upp det ”viktiga” datumet. I Qs fall handlar det (så vitt jag förstått) om när Hillary Clinton döms till döden eller nåt åt det hållet.

Jag ser också hoppfullt på framtiden. Hoppas verkligen vi kan förändra vårt sätt vi lever på denna planet.

Du lär nog få vänta om du ska vänta på att Hillary döms till döden, vilket inte kommer att hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in