Citat:
Ursprungligen postat av
MomsPlusSkatt
Någon koppling finns det. Tippy top grejjen är inte förklarad t. ex vad mig anbelangar. Tror det är någon i hans närhet vid det tillfället som bara pitchade "säg tippy top, dina följare kommer att älska det!" ungefär som hur "drain the swamp" kom till. Som Trump själv förklarat på film, inför sina väljare, var det ju bara något han slängde ur sig och folk gillade att höra det men att det inte låg något mer bakom det. Det bara "spelade väl".
WH hade 600 anställda, nån av dom läckte information till Q för det har varit ett par som har varit svåra att förklara på annat sätt.
Syftet tror jag var en gräsrotskampanj för Trump till valet, få soffpotatisarna att masa sig iväg att rösta.
Han fick ju 75 miljoner röster vilket signalerar att man mobiliserade i breda lager.
Jag tror Q var en grupp, 3-4, och sedan hade dom distributionskedjan från Youtube och twitter, Lizzy och allt vad dom hette.
Trump kan ju läsa och kände ju till detta och spelade lite på det. Hans tre sista tal hade väldigt lite Q referenser, även det den 6 Januari vilket för mig räcker att slå fast att han inte VAR Q.
Någon har betalat Q gruppen, förmodligen har dom jobb i någon SUPERPAC eller lobbyorganisation, ni fattar vad jag menar, och dom var mellan 20 - 30 år gamla och amerikaner.
Det enda som inte passar in är General Flynn, har någon en bra förklaring på honom mottages den tacksamt.
Om man följer Q narrative så vann träsket. När en president är insvuren och allt är klart är tillfället försvunnet för den stora massan finner sig i situationen och går tillbaka till sina liv.
Nu får vi se vad Antifa hittar på för dom verkar på inget sätt ha fattat att deras sida vunnit