2020-07-18, 00:51
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
En svart tjej med liten rumpa? Buuuuuuu! Var en tjej från Eritrea och en från Iran som fick mig att inse att nä det här med rasism var inget för mig för det här med rasblandning är tämligen mysigt.

Jag tror du märker rätt snabbt ts vilken typ av man du pratar med så tror inte du behöver oroa dig för rasister, skulle snarare oroa mig för dessa vänstermän som vill träffa en svart tjej för att själva se så bra ut som möjligt i deras patetiska lille snöflingekrets. Det där med lukten vet jag inte var det kommer ifrån, tycker aldrig tjejer luktar illa men minns att somaliska tjejer luktade av nån krydda i plugget.

Kanel? Gick på några dejter med en somalisk tjej och hon hade någon typ av parfym som innehöll kanel.
Citera
2020-07-18, 00:57
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Kanel? Gick på några dejter med en somalisk tjej och hon hade någon typ av parfym som innehöll kanel.

Haha ja kanske, snackar typ 20 år sen nu så minns faktiskt inte doften. Det luktade inte illa utan bara något är allt jag minns.
Citera
2020-07-18, 18:10
Medlem
Jag har under de senaste åren verkligen fått upp ögonen för tjejer från östra Afrika, typ Etiopien och Eritrea. Tycker de är riktigt snygga. De verkar också satsa på jobb och karriär istället för att jaga efter smågangsters. Vore jag inte halv-aspig kanske jag kunde skaffa mig en sån flickvän.
Citera
2020-07-20, 15:05
Medlem
sluskjohans avatar
Kan säga såhär, en afrikansk tjej som är civiliserad, kvinnlig, hygienisk och luktar gott är precis som svenska tjejer. Det enda jag ibland stör mig på är allt jäkla skrik när det kommer en grupp afrikanska tjejer, framstår som ociviliserat.
Citera
2020-09-16, 11:56
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluskjohan
Kan säga såhär, en afrikansk tjej som är civiliserad, kvinnlig, hygienisk och luktar gott är precis som svenska tjejer. Det enda jag ibland stör mig på är allt jäkla skrik när det kommer en grupp afrikanska tjejer, framstår som ociviliserat.

Har varit ihop med en afrikansk tjej från Kamerun.
Har knullat svarta från både Latinamerika och Afrika . Bästa jävla kropparna. Och har varit helt olika i beteendet
Citera
2020-09-16, 12:24
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Helt ärligt så finns de inget som lockar hos er.
Gillar absolut inte lukt och utseende hos er. Ni luktar mer som ett djur skulle jag vilja påstå
Nä lika barn leka bäst. I sina hemländer dessutom.....
Citera
2020-09-16, 12:37
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Helt ärligt så finns de inget som lockar hos er.
Gillar absolut inte lukt och utseende hos er. Ni luktar mer som ett djur skulle jag vilja påstå
Nä lika barn leka bäst. I sina hemländer dessutom.....

Du är nog ful, och förmodligen vill varken svart eller vit
Citera
2020-09-16, 13:09
Medlem
LKKINGENs avatar
Ja du kära TS, det är väl helt enkelt så att man inte kan ta negerhonor på allvar, lite som alla thaibrudar.
Ni luktar, inget att orda om.
Citera
2020-09-16, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Nej, turligt nog så är inte det snacket man hör på flashback representativt för hela samhället.

Flashback innehåller lite av vad som kan ses som "Sverige bottenskrap". Det är anonymt och baserat i att många män med frustrationer och osympatiska tendenser kan uttrycka sig om sånt som man ofta skäms för att uttala offentligt. Dessa ingår inte som en självklar majoritet i samhället, utan det är snarare så att vissa grupper med dessa tendenser dras hit. Sen finns det såklart att gott om folk som generaliserar lite för mycket och snackar lite ytligt, men det är kanske nåt annat än just de där särskilt rasistiskt dömande typerna.

Mitt tips är alltså att du är observant på potentiella tecken på typer som tänker på det här viset, men annars är det fritt fram för dig att dejta vita killar. Sunt förnuft, kommunikation och att ta akt i kärleken när den väcks! Det är det jag vill rekommendera dig.

Sen vill jag väl också påpeka att det är rätt märkligt att på förhand bestämma att man vill dejta just vita killar. Det kan också ses som rasistiskt. Jag hoppas att du bearbetar detta och är öppen för dem killar som du helt enkelt får bättre kontakt med, oavsett färg. Jag har själv märkt att jag ofta tycker att svarta killar är attraktiva, men ändå är jag förälskad i en vit kille nu. För att det där med "dejtande" var aldrig baserat på hudfärg för mig, utan det är baserat på vilka man upplever attraktion och kontakt med.
Har vi här en framtida gambiaresenär måntro?
Varför inte berätta om dina hemliga lustar och djungelfeber? Rädd att bli dumpad?

För övrigt så sitt inte och ljug för den stackars svarta tjejen.
Vi vita män är generellt inte attraherade av svarta tjejer.
Du för inte vår talan din häxa.
Kryp tillbaks ner i soffan och ät en bytta chokladglass med dig.
Citera
2020-09-16, 13:23
Medlem
Mitt ex var svart, adopterad. Luktade gott och var snygg och dessutom så svensk man kan bli i sättet. Jävla fin tjej, så nej ni är inte hemska.
Citera
2020-09-16, 13:30
Medlem
Inte många tyra banks där 😜
Citera
2020-09-16, 13:41
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaStupenda
Mitt ex var svart, adopterad. Luktade gott och var snygg och dessutom så svensk man kan bli i sättet. Jävla fin tjej, så nej ni är inte hemska.

Har knullet några adopterade svarta , Brasilien och colombianska. Vilket land var hon från?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in