Citat:
Ursprungligen postat av
Mojokii
Nej, turligt nog så är inte det snacket man hör på flashback representativt för hela samhället.
Flashback innehåller lite av vad som kan ses som "Sverige bottenskrap". Det är anonymt och baserat i att många män med frustrationer och osympatiska tendenser kan uttrycka sig om sånt som man ofta skäms för att uttala offentligt. Dessa ingår inte som en självklar majoritet i samhället, utan det är snarare så att vissa grupper med dessa tendenser dras hit. Sen finns det såklart att gott om folk som generaliserar lite för mycket och snackar lite ytligt, men det är kanske nåt annat än just de där särskilt rasistiskt dömande typerna.
Mitt tips är alltså att du är observant på potentiella tecken på typer som tänker på det här viset, men annars är det fritt fram för dig att dejta vita killar. Sunt förnuft, kommunikation och att ta akt i kärleken när den väcks! Det är det jag vill rekommendera dig.
Sen vill jag väl också påpeka att det är rätt märkligt att på förhand bestämma att man vill dejta just vita killar. Det kan också ses som rasistiskt. Jag hoppas att du bearbetar detta och är öppen för dem killar som du helt enkelt får bättre kontakt med, oavsett färg. Jag har själv märkt att jag ofta tycker att svarta killar är attraktiva, men ändå är jag förälskad i en vit kille nu. För att det där med "dejtande" var aldrig baserat på hudfärg för mig, utan det är baserat på vilka man upplever attraktion och kontakt med.
Har vi här en framtida gambiaresenär måntro?
Varför inte berätta om dina hemliga lustar och djungelfeber? Rädd att bli dumpad?
För övrigt så sitt inte och ljug för den stackars svarta tjejen.
Vi vita män är generellt inte attraherade av svarta tjejer.
Du för inte vår talan din häxa.
Kryp tillbaks ner i soffan och ät en bytta chokladglass med dig.