Citat:
Ja jag gillar honom enormt men jag är ju även ganska partisk som Varbergare. Seljmani är även en perfekt fit för Jocke då hans styrka är springa tills han kollapsar och leda/peppa laget nonstop. Fantastisk krigare. Kan vara så att Jocke Persson är Sveriges bästa tränare. Det han skapat med Varberg är extremt bra. Det mesta han gör, säger och styr är både udda och skickligt. Finns väl inget lag någonsin i Allsvenskan som blandat startelvan så mycket. Och att hans snack inte fångats mer av media är märkligt. Han borde ju ha rubriker varje vecka.
Sedan är det svårt att veta om han skulle funka i en större klubb med större krav och fler ”stjärnor”.
Och jo, påstår att Falkenberg i grunden är bättre än Varberg, men ”bättre” och ”flest poäng” är ju sällan samma sak i fotboll. Resultaten räknas. Men i denna enskilda match och med Falkenberg i desperatläge och Varberg lite nöjda, så tror jag faktiskt Falkenberg vinner. Vi får se. (Har ofta rätt, men såklart inte alltid)
Sedan är det svårt att veta om han skulle funka i en större klubb med större krav och fler ”stjärnor”.
Och jo, påstår att Falkenberg i grunden är bättre än Varberg, men ”bättre” och ”flest poäng” är ju sällan samma sak i fotboll. Resultaten räknas. Men i denna enskilda match och med Falkenberg i desperatläge och Varberg lite nöjda, så tror jag faktiskt Falkenberg vinner. Vi får se. (Har ofta rätt, men såklart inte alltid)
Det med rubriker är så sant. Man går miste om en go personliget i media där. Lite Axén style lixom.
Citat:
Så tänker jag med. Så länge Varberg är någorlunda vilade till FFF matchen tror jag man är favoriter.