Citat:
Vilket fantastiskt uselt spel när man loggar in augusti på fifa 20 och man spelar i delay och slow motion fotboll, oj vad ea sport har misslyckas totalt med detta spel, borde ju va mindre spelare borde va lättare att få servrarna att flytta på men så är verkligen inte fallet.
Tippar EA fördelat om servermusklerna till andra områden, biffar upp och gör klart för FIFA21. De vet att efterfrågan minskar, alltså skär de ner.
No matter what you do, EA fucks you in the ass either way.
Citat:
Trots att det är ett "ultimate" endgame-lag, är det långt ifrån det dyraste pengar kan köpa. Mendy, Bruno och ett gäng på bänken är endgame-kort alla fått gratis. Kort som Wijnaldum, Pogba, Firmino och Lenglet har jag fått "gratis" genom att vaska kort jag fått via objectives och gratispack.
Lite det som är antiklimax i FUT20 också. I augusti har alla en endgame-elva om de bara spelat kontinuerligt. Det är ingen bedrift att sitta på ett lag som mitt.
Märkligt också att de dyraste korten i spelet inte garanterat har en plats i elvan. Moments Gullit är sämre än TOTSFF KdB men kostar 14 mille, KdB 1.6 mille. Moments Ronaldinho (9 mill) sämre än Bruno Fernandes som alla fått gratis
Lite det som är antiklimax i FUT20 också. I augusti har alla en endgame-elva om de bara spelat kontinuerligt. Det är ingen bedrift att sitta på ett lag som mitt.
Märkligt också att de dyraste korten i spelet inte garanterat har en plats i elvan. Moments Gullit är sämre än TOTSFF KdB men kostar 14 mille, KdB 1.6 mille. Moments Ronaldinho (9 mill) sämre än Bruno Fernandes som alla fått gratis
Återkommer till detta. Spelar knappt längre själv, men jag fick duplikat på Sczezny i 92+ TOTSFF-packet så då gjorde jag Icon Moments-SBCn med det kortet. Jag fick Icon Moments Roberto Carlos.
Kortet säljer för 1 mille på marknaden så det är ju tveklöst en Win. 20e dyraste Icon Moments-kortet, kunde varit så sjukt mycket sämre.
Men. Kortet har ingen plats i någon av mina elvor. Kortet är sämre än TOTSFF Robertson, Summer Heat Mendy och Roussillon som jag redan har. Och fått "gratis". Dess enda fördel är att ikoner går att pussla in i alla sorters elvor och det är kul med ikoner. Typ.
Vissa kanske tycker det är hur kul som helst, att alla får det ultimata laget till sist. Jag tycker jnog det är ganska trist ändå.
, jaja skitsamma men hade tänkt köpa c Ronaldo tots ba för att testa han innan man ger upp detta spel för gott nu ser det mörkt ut