2020-08-19, 13:53
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoichkov88
Vilket fantastiskt uselt spel när man loggar in augusti på fifa 20 och man spelar i delay och slow motion fotboll, oj vad ea sport har misslyckas totalt med detta spel, borde ju va mindre spelare borde va lättare att få servrarna att flytta på men så är verkligen inte fallet.

Tippar EA fördelat om servermusklerna till andra områden, biffar upp och gör klart för FIFA21. De vet att efterfrågan minskar, alltså skär de ner.

No matter what you do, EA fucks you in the ass either way.

Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Trots att det är ett "ultimate" endgame-lag, är det långt ifrån det dyraste pengar kan köpa. Mendy, Bruno och ett gäng på bänken är endgame-kort alla fått gratis. Kort som Wijnaldum, Pogba, Firmino och Lenglet har jag fått "gratis" genom att vaska kort jag fått via objectives och gratispack.

Lite det som är antiklimax i FUT20 också. I augusti har alla en endgame-elva om de bara spelat kontinuerligt. Det är ingen bedrift att sitta på ett lag som mitt.

Märkligt också att de dyraste korten i spelet inte garanterat har en plats i elvan. Moments Gullit är sämre än TOTSFF KdB men kostar 14 mille, KdB 1.6 mille. Moments Ronaldinho (9 mill) sämre än Bruno Fernandes som alla fått gratis

Återkommer till detta. Spelar knappt längre själv, men jag fick duplikat på Sczezny i 92+ TOTSFF-packet så då gjorde jag Icon Moments-SBCn med det kortet. Jag fick Icon Moments Roberto Carlos.

Kortet säljer för 1 mille på marknaden så det är ju tveklöst en Win. 20e dyraste Icon Moments-kortet, kunde varit så sjukt mycket sämre.

Men. Kortet har ingen plats i någon av mina elvor. Kortet är sämre än TOTSFF Robertson, Summer Heat Mendy och Roussillon som jag redan har. Och fått "gratis". Dess enda fördel är att ikoner går att pussla in i alla sorters elvor och det är kul med ikoner. Typ.

Vissa kanske tycker det är hur kul som helst, att alla får det ultimata laget till sist. Jag tycker jnog det är ganska trist ändå.
Citera
2020-08-19, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Tippar EA fördelat om servermusklerna till andra områden, biffar upp och gör klart för FIFA21. De vet att efterfrågan minskar, alltså skär de ner.

No matter what you do, EA fucks you in the ass either way.

Återkommer till detta. Spelar knappt längre själv, men jag fick duplikat på Sczezny i 92+ TOTSFF-packet så då gjorde jag Icon Moments-SBCn med det kortet. Jag fick Icon Moments Roberto Carlos.

Kortet säljer för 1 mille på marknaden så det är ju tveklöst en Win. 20e dyraste Icon Moments-kortet, kunde varit så sjukt mycket sämre.

Men. Kortet har ingen plats i någon av mina elvor. Kortet är sämre än TOTSFF Robertson, Summer Heat Mendy och Roussillon som jag redan har. Och fått "gratis". Dess enda fördel är att ikoner går att pussla in i alla sorters elvor och det är kul med ikoner. Typ.

Vissa kanske tycker det är hur kul som helst, att alla får det ultimata laget till sist. Jag tycker jnog det är ganska trist ändå.

Jag lyckades packa Aguero TOTS för några dagar sedan, blir jobbigt att börja om med Fifa 21 nu när man har ett 93 ratat lag.
Har väl aldrig varit så lätt att få ihop ett superlag som i Fifa 20 då man fått flera spelare med 88 eller högre i packsen. Har dessutom inte spenderat en krona mer utöver spelet.
Citera
2020-08-19, 15:04
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Loggade in på mitt fut konto igår efter 8-9 månaders frånvaro. Ser att jag har fått ett gratis pack av någon anledning. Öppnar och ut ploppar Prime Maradona. Det är ju helt sinnesjukt, att man kan spendera 3 månader och öppna 100 packs dagligen och inte få ett skit för att sedan bara för man haft ett längre uppehåll packa ett sådant kort. Slängde in han i laget och lirade en scuadbattle match, och man vill ju gråta blod på hur värdelöst spelet är. Hatar känslan av att jag inte styr mina egna spelare och det går så fruktansvärt långsamt i vändningar och när man skall utföra skillmoves. Fifa 20 är för min del utan tvekan sämst genom alla tider.

Ultimate soccer från 1998 är hästlängder bättre en detta haveri till spel.
Citera
2020-08-20, 12:57
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Loggade in på mitt fut konto igår efter 8-9 månaders frånvaro. Ser att jag har fått ett gratis pack av någon anledning. Öppnar och ut ploppar Prime Maradona. Det är ju helt sinnesjukt, att man kan spendera 3 månader och öppna 100 packs dagligen och inte få ett skit för att sedan bara för man haft ett längre uppehåll packa ett sådant kort. Slängde in han i laget och lirade en scuadbattle match, och man vill ju gråta blod på hur värdelöst spelet är. Hatar känslan av att jag inte styr mina egna spelare och det går så fruktansvärt långsamt i vändningar och när man skall utföra skillmoves. Fifa 20 är för min del utan tvekan sämst genom alla tider.

Ultimate soccer från 1998 är hästlängder bättre en detta haveri till spel.

Å när det väl flyter så kan man inte njuta , för man vet det kommer va skit nästa match .

Tänk va proffs å spela mot andra proffs en viktig match , å man märker laget inte fungerar . Måste va en sjukt frustrerande känsla för dem. De e ändå deras liv , lägger all vaken tid på ett spel som inte fungerar.

FIFA 21 kanske kommer bli succé , men då får man hoppas de inte förstör spelet efter 1-2 patch . Därför det känns b att lägga ca 1000 kr på det.
De skulle bjuda på spelet . De tjänar tillräckligt ändå.
Kan man testa det ibland.
Minsta de kunde ge oss spelare som stått ut med deras trasiga utgåvor sista åren.
Senast redigerad av sonofnature 2020-08-20 kl. 13:03.
Citera
2020-08-20, 13:35
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Å när det väl flyter så kan man inte njuta , för man vet det kommer va skit nästa match .

Tänk va proffs å spela mot andra proffs en viktig match , å man märker laget inte fungerar . Måste va en sjukt frustrerande känsla för dem. De e ändå deras liv , lägger all vaken tid på ett spel som inte fungerar.

FIFA 21 kanske kommer bli succé , men då får man hoppas de inte förstör spelet efter 1-2 patch . Därför det känns b att lägga ca 1000 kr på det.
De skulle bjuda på spelet . De tjänar tillräckligt ändå.
Kan man testa det ibland.
Minsta de kunde ge oss spelare som stått ut med deras trasiga utgåvor sista åren.

Det håller jag med om, trogna Fut konton som varit med dem sista åren borde bli bjudna på nästa upplaga. Men det kommer ju inte hända , trots allt giriga EA vi snackar om. Jag förutspår att det ser ut som vanligt när det är dags för släpp, folk hyllar spelet till skyarna och går bananas över några små förändringar som knappt har med gameplay att göra. Alla Fifa influencers hypar upp spelet via sociala medier och cirkusen är igång. Man blir lite småsugen och tänker att man kan alltid köpa skiten och se hur det verkar iaf. Sedan är man fast i deras klor, inte pgr av gameplay utan detta jävla öppna packs drogen man inte kan stå emot, och man börjar spela onödigt mkt matcher för man vill få rewards och bygga lag. Börjar trading och fastnar i det också, sedan har det gått 3 månader och man undrar vad man fått ut av detta. Ingenting i vanligt ordning för oavsett hur mkt coins man drar in eller vilka spelare man får i packs så suger alltid gameplay. Haha det är tragiskt hur man dras in i skiten år efter år. Men ja nu börjar man bli sugen igen. Får se hur det slutar detta år.
Citera
2020-08-20, 17:47
Medlem
De bruyne sbc kommer ut själv sitter man ovetandes med de bruyne tots, som går ner minst 500 000 coins direkt en riktigt fin ny pung spark från ea , jaja skitsamma men hade tänkt köpa c Ronaldo tots ba för att testa han innan man ger upp detta spel för gott nu ser det mörkt ut
Citera
2020-08-29, 12:41
Medlem
Loggade in på kontot för några veckor sedan och spelade en match i Rivals som slutade 5-5. Lagom kul tänkte jag, loggade ut och glömde att jag fick belöning för det.

Nåväl. 3 paket. Hur bra kan det bli? Fick WR Areola, David Silva, Laporte och Pizzi. Rätt ok kort ändå så bytte in dem för en 90+ Player pick där jag fick TOTS Oblak. Inte illa pinkat! Rätt nöjd ändå. Men funderar på att spela lite, mest för att tröttspela. Har missat så jävla många bra kort men är lite sugen på nya Sané då jag har Bundesliga-lag. Har jag däremot Oblak i mål behöver jag en La Liga-back, vill helst av allt ha Diego Carlos men har fan inga coins och vägrar mata in pengar.
Citera
2020-08-31, 10:22
Medlem
Gjorde 90+ double upgrade igår.
Fick TOTSSF Jonathan David (meh) och TOTSSF Richarlison, vilket ändå får ses som en win? Utöver det fick jag även TOTSSF Joséf Martinez i en 90+ upgrade pack.
Citera
2020-09-14, 16:21
Avslutad
Skaffade detta, har ett lag med bara bromspelare och möter världselvor med Maldini, Gullit, Ronaldinho och en massa specialkort. Lagom kul
Citera
2020-09-14, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBdasen
Skaffade detta, har ett lag med bara bromspelare och möter världselvor med Maldini, Gullit, Ronaldinho och en massa specialkort. Lagom kul

Det är 3 veckor tills fifa 21 släpps, folk har spelat fifa 20 i 11 månader, inte jätte konstigt att dom har bra lag
Citera
2020-09-14, 19:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Det är 3 veckor tills fifa 21 släpps, folk har spelat fifa 20 i 11 månader, inte jätte konstigt att dom har bra lag
Vore rätt vettigt att ha något slags matchningssystem där världslag kryddat med Pele inte möter ett lag med bromsspelare.
Citera
2020-09-14, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBdasen
Vore rätt vettigt att ha något slags matchningssystem där världslag kryddat med Pele inte möter ett lag med bromsspelare.

Förstår frustrationen och hur du menar, men det är divisions baserat, så tillslut hamnar du i en division som passar, alternativt får du råd med ett bättre lag

Så här i slutet av spelet så blir det ju väldigt svårt att börja dock, de lär va världslag långt ner i divisionerna

Hade bronslag bara kunnat möta bronslag så hade de ju inte varit nån poäng att köpa ett bättre lag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in