Citat:
Ursprungligen postat av
crille666
prime icon sbc.. skall man sänga in de untrade man har kvar och prova lyckan?
Japp, jag la in min Sancho här. Förväntade mig inget bra, men kanske användbart. Overmars. Kanske hade gått att använda i januari, nu blir han SBC-foder i framtiden.
————
Har bara fått möta toxiska idioter ikväll. Efter att ha mött en idiot där jag tar ledningen med 2-0 och trycker bort som vanligt, så får han EAidsen och vänder till 4-2. Firar varje mål med custom målgest. Din motståndare behandlar dig artigt och du beter dig som ett as. Hur är man funtad då? Lägg på EAidsen att mina spelare inte kan träffa mål om så livet hängde på det. Det kvittade väl egentligen, spelade av matcherna för Mendy bara. Men skriver någon rad efter matchen om hur han både haft EAids och betett sig som ett asshole, men karma kommer igen.
Han rapporterar till MS - som expedierar det på 10 minuter. Som konsekvens blev jag utslängd i matchen jag är inne i. Till råga på allt - minut 90 när jag har 9/10 matcher på Mendy. Så, utkastad ur spelet, förlust fast jag ledde 3-0, avstängd från att skriva meddelanden på xbox live i ett dygn.
Som salt i såren måste man dessutom fylla i en blankett att man gjorde fel, ångrar sig jättemycket och en liten novell på hur man tycker miljön online kan förbättras.
Två tankar kring detta:
1, sug en jävla röv EA och MS. Det är ni som skapat den toxiska miljön genom att tillåta att man provocerar sin motståndare. Visst är det till sist min motspelare som beter sig, men plocka bort firanden och repriser. Som motståndare ska man inte behöva se skiten, ge oss möjlighet att trycka bort det hela. Som spelaren som släppt in mål ska man kunna slippa se det.
2. Idé till personlighet: bete dig som en rövhatt ingame. Fira med de längsta animationerna, hyssja, maska vid ledning, osv osv. Skriv GG i chatten efteråt. Invänta flame. Rapportera. Grattis, du har nu dubbelt rövknullat en okänd person på internet. Well played.