2020-09-14, 10:36
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Vem är denne GM som du syftar på? Eftersom det i dagsläget inte finns någon gärningsman (eg. gärningsperson) som har kunnat knytas till brottet. Däremot finns en MGM som står åtalad, men eftersom denne inte är dömd så bör rätt vara rätt.

Du har så rätt. Min klokskap bedrog mig där. MGM. Tack.

Man får lägga till att det gäller MGM under förutsättning att denne är GM.
Senast redigerad av Lonnrot 2020-09-14 kl. 10:40.
Citera
2020-09-14, 10:37
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
FUP har visat att LW hade massor av manliga vänner och ett fåtal av dessa var hennes älskare...

Varför ska du överdriva så och fara med osanning.

Du får tro vad du vill om LW och hennes föräldrar kan bara konstatera att vi tycker olika.

Ett fåtal?

Det är ju helt meningslöst att försöka
diskutera något med någon som inte ens har
läst FUP eftersom hen är så rädd för
sanningen och verkligheten.
Bättre och tryggare att begrava huvudet i
sanden och läsa om tråden istället för att läsa
FUP.
Citera
2020-09-14, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Jag har redan förklarat för dig flera gånger
när och varför jag ändrade inställning.
Men jag kan upprepa det.
Det var när jag gick igenom SDs foton i hans
GC-logg. Fina bilder på utflykter och resor med
familjen. Men rätt som det var så dök det upp
foton på en flinande LW. Det blev tydligt att
hon inte passade in där. Hon hade inte där att
göra.

Oavsett foton eller ej så hade inte LW något i närheten av SD (sexuellt) att göra och inte heller SD av LW... deras affär var avslöjad i tråden från början men du försvarade LW i nästan två år av denna tråd.

Menar att om det inte funnits bilder hade det varit OK?
Citera
2020-09-14, 10:54
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Oavsett foton eller ej så hade inte LW något i närheten av SD (sexuellt) att göra och inte heller SD av LW... deras affär var avslöjad i tråden från början men du försvarade LW i nästan två år av denna tråd.

Menar att om det inte funnits bilder hade det varit OK?

Två år?
Vem är det som överdriver och ljuger nu?

Jag menar att bilderna öppnade ögonen på
mig. Jag hade sett bilder tidigare när jag gick
igenom LWs GC-logg men där smälte de in
bland alla andra karlar. På SDs sida stack de ut
mer eftersom de var en sådan kontrast till
hans andra bilder.
Senast redigerad av gloriouslife 2020-09-14 kl. 11:04.
Citera
2020-09-14, 11:04
Medlem
Citat:
Två år?
Vem är det som överdriver och ljuger nu?

Jag menar att bilderna öppnade ögonen på
mig.

Jag har inte riktigt koll på exakt när du ändrade dig (jag skrev NÄSTAN två år)... men det tog lång tid... jag kan kolla. Återkommer i fallet.

Iaf så har du blundat länge i tråden innan du öppnade ögonen, eftersom avslöjandet gällande SD/LW:s affär var avslöjad från början av tråden.
Citera
2020-09-14, 11:10
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Det jag ser som väsentligt är sanningen. Inte att man kör vidare på rena lögner. Kanske jag reagerar extra på det här eftersom jag anser att man kan ha vänskap med gifta av motsatta könet utan att det måste betyda något. Tror att det gällde LW också. Hon var en öppen och spontan människa och hade säkert lätt att få vänner. Man kan också åka i någons bil utan att ha en relation. Men det är klart: sitter man i en Tesla kan det vara svårförklarligt.
Jag ljuger inte utan jag använder information från tråden och den korta tid jag hälsat på här har det pratats om gifta män utan att det har ifrågasatts.Nej du har rätt,man hinner inte bli påsatt av alla utan man kan bara vara vänner (som sh holmes tex)
Och om hon var en underbar människa kan inte jag ha några åsikter om utan lämnar det till dom mera kunniga i tråden.Och Teslan vet jag ingenting om(ännu)
Så vet du om hon träffat gifta män eller ej då dom med respektive kan vara tänkbara GM's.
Citera
2020-09-14, 11:15
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Jag har inte riktigt koll på exakt när du ändrade dig (jag skrev NÄSTAN två år)... men det tog lång tid... jag kan kolla. Återkommer i fallet.

Iaf så har du blundat länge i tråden innan du öppnade ögonen, eftersom avslöjandet gällande SD/LW:s affär var avslöjad från början av tråden.

Jag tror att jag ändrade inställning någon
gång runt julen -18. Ett halvår och "nästan
två år" är en viss skillnad. Jag kallar det
lögn, överdrift och förtal.

Ja, först gick jag på
förtalet som LW spridit om SD. Att hon var
ett stackars offer som blivit utnyttjad, lurad
och misshandlad av SD. Att hon inte hade
något eget ansvar. Sedan genomskådade
jag henne. Det tog lång tid, ja, men jag var i
varje fall snabbare än dig.
Senast redigerad av gloriouslife 2020-09-14 kl. 11:23.
Citera
2020-09-14, 11:19
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Jag vet inte vilken "sanning" du syftar på som jag skulle var rädd för?

Trådskrivaren säger att han vet... likt att han eller hans vänner visste att HD hade alibi.

Det är enkelt att se vad trådskrivaren tidigare skrivit om vad han och hans kontakter vet/hört/ om alla inblandade och som visar sig inte stämma när vi nu har tillgång till FUP.

"Information från verkligheten" det är hans info... tar du det för absolut sanning? Han kan ha vänner som väljer att inte berätta om att de har varit på förhör av en eller annan anledning. Varför skulle de, när de vet att trådskrivaren känner alla inblandade mer eller mindre (enl honom själv i tråden).

Hmm tror du hon menar underliggande sanning vilken du oförtröttligt skyllt SD för eftersom han lurat Psykbitchen att dom skulle åka till Kilimanjaro?

-------------------------
Aktbilaga 146 sid 147.
20170411 Berättar Lena att hon varit på en Geocatshing grej. flinar rejält nu jag är elak .....Hon provocerar det här paret. Stefan och hans fru. De visar utåt att det är två. Hon gör det genom åka till eventen trotts att Stefan och hans fru ska ditt. Det är lite gränslöst (bild 78-87).

I ett sms står det ikväll är det jag som vann (bild 78). Kristin berättar att hon tror att Lena menar att nu är det brutet. Hon tog på sig örhängen som hon har fått av Stefan, även ett halsband som Stefan gett till frun (bild 80). Överenskommelsen med frun är att Lena och han aldrig mer får prata. I samanhanget och eventet pratar Lena med Stefan ändå för att göra frun arg och Stefan obekväm.

Efter det kommer Lena hem och är väldigt glad för att det har blivit väldigt obekvämt. Hennes seger är att hon inte tänker backa i det här. Kristin tänker att det är bra men dumt och onödigt, men hon har varit arg på honom. Det är svårt att tala med henne eftersom hon är så gränslös och resultat har vi ju.

Lena skriver till Kristin "Jag vet att det kommer att döda mig "- (Bild 89) Kristin tolkar det som att hon menar att det kommer att bryta ner mig. Hon har fått uppfattning av att Lena inte är rädd för honom. Hon tror inte Lena skulle hålla på så som hon har gjort. Lena har berättat för mig att Stefan ska ha berättat för frun om halsbandet, att han gav både
Lena och henne samma halsband. Stefan har berättat för Lena om intima saker om sin fru, att hon ska ha smärta i underlivet och inte kan ligga med sin man. Lena har berättat detta för Hanna samt att hon har legat i deras hus, i hennes lakan, ja allt. Lena har berättat att deras gemensam Geocashing tour har varit över 20170604. De släpper
massa burkar i ett event. Detta har Stefan , Hanna och Lena varit med i som en grupp. De har säker varit fler.

Lenas facebook messenger till Hanna.
Vi hade sex i samband med FTF alldeles nyligen, I er bil, I skuffen, fällda säten. Och ja, vi har haft det även uppe i Theas rum, i hennes säng. Uppe i vattentornet. Vid Svartån, på båda jobben, i naturen, vid cachar, vartsomhelst. Jag var med honom och kollade på stort badkar på Bauhaus. "Du får komma och bada i det med mig". Skriver till mig att han saknar mig. Min kropp, mitt prat, mitt allt. Att han svullnar nu. Att han vill in i mig nu, i sängen.
--------------------------
- med att dom skulle åka till Kilimanjaro?

Det fetade är för skurkärringarna som försökt tvätta skitiga Lena med att tuta i tråden att det oerhört elaka messet aldrig skickades
Citera
2020-09-14, 11:28
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Jag har redan förklarat för dig flera gånger
när och varför jag ändrade inställning.
Men jag kan upprepa det.
Det var när jag gick igenom SDs foton i hans
GC-logg. Fina bilder på utflykter och resor med
familjen. Men rätt som det var så dök det upp
foton på en flinande LW. Det blev tydligt att
hon inte passade in där. Hon hade inte där att
göra.

Alldeles rätt...
Vilket denna stalkningbild bekräftar där Lena bjuder in sig själv som tredje hjulet på partets joggingtur.
Skadeglädjen "hahaha nu är jag elak" var Lenas stora glädje..

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/7be71c67-01f9-4373-9fa3-d97486abd0be_l.jpg

Vad som är underligt är att den hårda identifieringen med den lilla värnlösa flickan Lena för med sig att tvätta-lena-ren-från-motivet--till-varje-pris-tanterna fegar ur att läsa rysarna i FUPsom visar hur LW var.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-09-14 kl. 11:45.
Citera
2020-09-14, 11:32
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Hmm tror du hon menar underliggande sanning vilken du oförtröttligt skyllt SD för eftersom han lurat Psykbitchen att dom skulle åka till Kilimanjaro?
/../
Många (särskilt kvinnorna) hade kanske alltför höga förväntningar på SD i början. Förväntningar som han sedan visade sig inte riktigt leva upp till, oavsett om resmålet sedan gällde Kilimanjaro eller Kumla. Men är det bekräftat det här som många verkar vittna om, dvs. att SD hade lovat LW en resa till Kilimanjaro?
Senast redigerad av Draifos 2020-09-14 kl. 11:45.
Citera
2020-09-14, 11:33
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Vilket denna stalkningbild bekräftar där Lena bjuder in sig själv som tredje hjulet på partets joggingtur.
Skadeglädjen "hahaha nu är jag elak" var Lenas stora glädje..

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/7be71c67-01f9-4373-9fa3-d97486abd0be_l.jpg

Ja, den bilden säger allt. Stackars HD.
Citera
2020-09-14, 11:36
Medlem
Citat:

Aktbilaga 146 sid 147.
20170411 Berättar Lena att hon varit på en Geocatshing grej. flinar rejält nu jag är elak .....Hon provocerar det här paret. Stefan och hans fru. De visar utåt att det är två. Hon gör det genom åka till eventen trotts att Stefan och hans fru ska ditt. Det är lite gränslöst (bild 78-87).

I ett sms står det ikväll är det jag som vann (bild 78). Kristin berättar att hon tror att Lena menar att nu är det brutet. Hon tog på sig örhängen som hon har fått av Stefan, även ett halsband som Stefan gett till frun (bild 80). Överenskommelsen med frun är att Lena och han aldrig mer får prata. I samanhanget och eventet pratar Lena med Stefan ändå för att göra frun arg och Stefan obekväm.

Efter det kommer Lena hem och är väldigt glad för att det har blivit väldigt obekvämt. Hennes seger är att hon inte tänker backa i det här. Kristin tänker att det är bra men dumt och onödigt, men hon har varit arg på honom. Det är svårt att tala med henne eftersom hon är så gränslös och resultat har vi ju.

Lena skriver till Kristin "Jag vet att det kommer att döda mig "- (Bild 89) Kristin tolkar det som att hon menar att det kommer att bryta ner mig. Hon har fått uppfattning av att Lena inte är rädd för honom. Hon tror inte Lena skulle hålla på så som hon har gjort. Lena har berättat för mig att Stefan ska ha berättat för frun om halsbandet, att han gav både
Lena och henne samma halsband. Stefan har berättat för Lena om intima saker om sin fru, att hon ska ha smärta i underlivet och inte kan ligga med sin man. Lena har berättat detta för Hanna samt att hon har legat i deras hus, i hennes lakan, ja allt. Lena har berättat att deras gemensam Geocashing tour har varit över 20170604. De släpper
massa burkar i ett event. Detta har Stefan , Hanna och Lena varit med i som en grupp. De har säker varit fler.

Lenas facebook messenger till Hanna.
Vi hade sex i samband med FTF alldeles nyligen, I er bil, I skuffen, fällda säten. Och ja, vi har haft det även uppe i Theas rum, i hennes säng. Uppe i vattentornet. Vid Svartån, på båda jobben, i naturen, vid cachar, vartsomhelst. Jag var med honom och kollade på stort badkar på Bauhaus. "Du får komma och bada i det med mig". Skriver till mig att han saknar mig. Min kropp, mitt prat, mitt allt. Att han svullnar nu. Att han vill in i mig nu, i sängen.
--------------------------
- med att dom skulle åka till Kilimanjaro?

Det fetade är för skurkärringarna som försökt tvätta skitiga Lena med att tuta i tråden att det oerhört elaka messet aldrig skickades

Trevlig man som berättar för sin älskarinna att frun har intima problem. Hoppas HD vaknar upp ur sin törnrosasömn och förstår vad SD är för "man". En del blundar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in