2020-09-13, 08:01
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Problemet blir bara när man ägnar så pass mycket tid/energi åt hedonism så det minskar ens chansar att finna något långvarigt som sen leder till barn och familj.
Och jag som tyckte att Gameboyguy's bravader i det närmaste lät som ett skolboksexempel på hur man skapar långvariga och seriösa relationer...
Citera
2020-09-13, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy
Man ser dock inte riktigt hur hon ser ut på bilden. Men jag kan säga att hon är 10/10 i poäng, inte en skavank på den där kvinnokroppen

Nu har jag hittat en till snygg tjej som vill träffas ute, frågan är om man ska släppa loss eller vänta in hur det går med andra.
Ni har träffats en gång, och redan nu tänker du på eventuellt stänga kiosken för andra?

Var inte needy min vän. Du kommer skjuta dig i foten då. Självklart bör du köra på, sen får du se i längden vad den tjejen känner för. Kanske får du inte svar igen, men då har du svart på vitt att hon bara ville ha ett skjut.

Omdu inte känner för att träffa andra, bör andra saker ha fokus som ditt liv och dina mål. Inte en tjej på tinder, been there done that.
Citera
2020-09-13, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy
Måste uppdatera er att jag var på dejt idag, hon reste till stockholm efter intensivt tinder chatt, vi hade sex på ett hotell. Bästa sexet i mitt liv.

Och nu kanske vi till och med är kära. Vad i helvete hände!
Du verkar ha lyckats bra på kort tid. Grattis!

Hur lyckades du med att få henne att resa till sthlm enbart för att träffa dig efter så kort tid? Om du inte är skitsnygg så vore det intressant att höra vad för typ av bilder du har lagt upp och eventuell presentation. Eller bor hon under en sten i en håla?
Citera
2020-09-13, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Du verkar ha lyckats bra på kort tid. Grattis!

Hur lyckades du med att få henne att resa till sthlm enbart för att träffa dig efter så kort tid? Om du inte är skitsnygg så vore det intressant att höra vad för typ av bilder du har lagt upp och eventuell presentation. Eller bor hon under en sten i en håla?

Jag ser bra ut, jag har varit sarkastisk om det i andra inlägg. Jag är nog ganska bra över medel. Sedan har jag lätt att prata med tjejer utan nervositet och omvandla små ting till roliga saker. Dom verkar falla för mina ögon,ser lite ut som en leopard. Jag går också in i en roll med mycket mognad och självförtroende.

Verkar ha någon form av förmåga att säga exakt rätt ibland haha.

För övrigt har jag bara en bild.
Citera
2020-09-13, 15:31
Medlem
snoamers avatar
Någon som vet om tinder plus brukade kosta 85 kr månaden? alltså om man valde bara en månad...

Har för mig att jag betalade det förut och när jag kollar mitt kontoutdrag verkar det stämma.

Nu när jag kollar på appen kostan enbart en månad av tinder plus 165 kr?

Har de ökat priset?
Citera
2020-09-13, 15:36
Medlem
TheReefs avatar
Så jag har löst tinder-problemet åt er medans ni har klurat i flera år, tog mig 30 min.
Var hemma hos en tjejkompis igår, tog nån bira och bad henne öppna upp tinder för att se det från tjejernas perspektiv. Arab efter arab efter arab, oj där va en svensk. Så jag swipade random 4ggr i rad på 4 araber och vips, 4 matchningar direkt. Det är detta som är problemet för er, dessa araber ger brudarna extremt mycket uppmärksamhet och spammar. Värt att nämna att dessa 4 matchningar skickade meddelande på direkten och att dem såg ut att vara nyetablerade (texter på engelska och ser det av erfarenhet). Vax i håret, märkeskläder, ja alltså dom har verkligen lagt ner extremt mycket tid och effort för att verkligen se så bra ut som möjligt. Jag tycker det är äckligt, men att brudar faller för sådant här är faktiskt verkligheten.
Citera
2020-09-13, 15:42
Medlem
snoamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Så jag har löst tinder-problemet åt er medans ni har klurat i flera år, tog mig 30 min.
Var hemma hos en tjejkompis igår, tog nån bira och bad henne öppna upp tinder för att se det från tjejernas perspektiv. Arab efter arab efter arab, oj där va en svensk. Så jag swipade random 4ggr i rad på 4 araber och vips, 4 matchningar direkt. Det är detta som är problemet för er, dessa araber ger brudarna extremt mycket uppmärksamhet och spammar. Värt att nämna att dessa 4 matchningar skickade meddelande på direkten och att dem såg ut att vara nyetablerade (texter på engelska och ser det av erfarenhet). Vax i håret, märkeskläder, ja alltså dom har verkligen lagt ner extremt mycket tid och effort för att verkligen se så bra ut som möjligt. Jag tycker det är äckligt, men att brudar faller för sådant här är faktiskt verkligheten.

Grejen är ju att de flesta tjejer på tinder är oftast bara ute efter komplimanger eller bekräftelse eller så är det tjockisar som inte får ligga någon annanstans
Citera
2020-09-13, 15:45
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoamer
Grejen är ju att de flesta tjejer på tinder är oftast bara ute efter komplimanger eller bekräftelse eller så är det tjockisar som inte får ligga någon annanstans
Stämmer bra, finns dock en handfull snygga som faktiskt söker en dejt eller två.
Citera
2020-09-13, 15:48
Medlem
Citat:
Vad pratar du om för åldersspann?

Jag har oerhört svårt att tro att tjejer i mitt åldersintervall skulle falla för det.
Citera
2020-09-13, 15:50
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Vad pratar du om för åldersspann?

Jag har oerhört svårt att tro att tjejer i mitt åldersintervall skulle falla för det.
~26, ifall du inte tror på mig, skriv i din presentation "sd-sympatisör" så får vi se hur många matchningar du får.
Citera
2020-09-13, 15:55
Medlem
Citat:
~26, ifall du inte tror på mig, skriv i din presentation "sd-sympatisör" så får vi se hur många matchningar du får.
Men vadå, bara för att du swipat höger på 4st innebär det ju inte att tjejer swipar höger på dem?

Att en kille som skrivit ”sd-sympatisör” i sim presentation inte får bra med matchningar har ju inte med det att göra.
Citera
2020-09-13, 15:58
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Men vadå, bara för att du swipat höger på 4st innebär det ju inte att tjejer swipar höger på dem?

Att en kille som skrivit ”sd-sympatisör” i sim presentation inte får bra med matchningar har ju inte med det att göra.
Nej precis, min poäng är att dessa raketforskare lägger ner extremt mycket tid till att fixa till sig likt fotomodeller, så svenska tjejer faller för deras utseende. Det jag säger är att svenska killar fortfarande har fördelen på tinder, men väldigt svårt för en tjej att ens lägga märke till honom med alla dessa araber som beter sig som hundar mot brudarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in