2020-09-05, 16:03
Medlem
Quinn93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Man kan tycka det men hennes bror överklagade ju sin dom ända till HD (givetvis inget prövningstillstånd) så man vet aldrig med den familjen.

Nä sant
Han avbröt sin samhällstjänst va? Läste det, men kanske blandar ihop.
Citera
2020-09-05, 16:04
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nä det var någon annan kille som hon kände där sedan tidigare om jag minns rätt.
Ja, ok. Vet inte om det är hon. Men enl min kompis så är det det.
Citera
2020-09-05, 16:12
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Man kan tycka det men hennes bror överklagade ju sin dom ända till HD (givetvis inget prövningstillstånd) så man vet aldrig med den familjen.
Tror inte det var hennes bror utan hennes mor som låg bakom det
Citera
2020-09-05, 19:27
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag har fått indikationer på att Felicia befinner sig i Varberg, kan det stämma att hon stannat om hon nu närvarande på rättegången?
Har för mig att hon har synts i mamsens live efter .
Men hon har tydligen kontakt med fd kollegor , så hon kan väl ha åkt tillbaka .
Citera
2020-09-05, 19:43
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Har för mig att hon har synts i mamsens live efter .
Men hon har tydligen kontakt med fd kollegor , så hon kan väl ha åkt tillbaka .
Jag tyckte det var förbannat likt, likaså min polare. Men vi är inte hundra. Hon såg jävligt gjord ut, med typ läppar, men var ändå fet och kort. Fick ju tyvärr inte möjlighet att fota, man tar ju inte bara upp mobilen och fotar hur som helst. Hon var med tre eller fyra andra tjejer.

Togs rättegången via Skype eller var Lazy F på plats fysiskt?
Citera
2020-09-13, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Hon kanske är ung tjej inuti.
Vem bryr sig om vad "hennes jämnåriga" gjort och gör?!
Vad har det med henne att göra??

Hon kanske har ett handikapp.
Tänkt på det?

Kanske damen hon trängde sig in hos under förevändning att låna toaletten hade ett handikap. Tänkt på det?
Hennes mor och far verkar i alla fall inte uppfostrat henne till en ärlig och hederlig människa eller uppmuntrat henne att skaffa sig en vettig utbildning så hon kan bli självständig, få ett riktigt jobb och därmed skaffa sig en bostad på egna meriter.
Hennes kriminallitet gör nu att hon är långt från ett seriöst arbete och därmed långt från egen bostad. Hon är ingen flicka - hon är 29 år gammal!
Hon har ärvet en grandios självbild av sin s.k. mor. Mins när hennes pojkvän (han greken som vann Bigest loser) gjorde slut. Då uttalade hon: -"Han kommer aldrig hitta en lika bra flickvön som mig"..... Det visade det sig att han kunde....riktig, seriös flickvän som han skaffade barn med, medans Felicia bor i ett Attefallshus på mor och styvfars tomt. Huset betalar naturligtvis styvfars far för.
Citera
2020-09-13, 12:06
Medlem
nickomyras avatar
Jag undrar hur Fisan försörjer sig .. kanske att Lucky Luke fortfarande jobbar kvar och kan bidra med lite till hushållskassan ?
Hon har inte varit inskriven hos varken FK eller Soc senaste året .
Mammsen låter henne säkert bo och äta gratis så länge hon inte har någon inkomst .
Men det kommer ju kostnader ändå , mobil , hygienartiklar, SL-kort .
Citera
2020-09-13, 22:42
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Kanske damen hon trängde sig in hos under förevändning att låna toaletten hade ett handikap. Tänkt på det?
Hennes mor och far verkar i alla fall inte uppfostrat henne till en ärlig och hederlig människa eller uppmuntrat henne att skaffa sig en vettig utbildning så hon kan bli självständig, få ett riktigt jobb och därmed skaffa sig en bostad på egna meriter.
Hennes kriminallitet gör nu att hon är långt från ett seriöst arbete och därmed långt från egen bostad. Hon är ingen flicka - hon är 29 år gammal!
Hon har ärvet en grandios självbild av sin s.k. mor. Mins när hennes pojkvän (han greken som vann Bigest loser) gjorde slut. Då uttalade hon: -"Han kommer aldrig hitta en lika bra flickvön som mig"..... Det visade det sig att han kunde....riktig, seriös flickvän som han skaffade barn med, medans Felicia bor i ett Attefallshus på mor och styvfars tomt. Huset betalar naturligtvis styvfars far för.
Nja, alla vi som intresserar oss för familjen, tycker nog att det verkar som Attefallshuset är halvfärdigt och inte beboeligt ännu. Vad det beror på är inte klart, men troligt är att man inte har kunnat komma överens med hantverkarna, alt ej betalat och gjort rätt för sig. Inte alls osannolikt, något av alternativen. Så det verkar som F i sitt 30:e år och med en ung Lover boy, får mysa i flickrummet inne i den Ankeborgska huvudbyggnaden! Eftersom det inte verkar som om hon har någon inkomst (tvärtom skulder till brottsoffer/brottsofferfonden), får hon tjänstgöra som piga i köket, medan mor, den uppburna divan, kör livesändningar och lägger ut på Insta...
Citera
2020-09-13, 22:58
Bannlyst
Citat:

Hur kollar du upp sånt?
Citera
2020-09-13, 23:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Jag undrar hur Fisan försörjer sig .. kanske att Lucky Luke fortfarande jobbar kvar och kan bidra med lite till hushållskassan ?
Mammsen låter henne säkert bo och äta gratis så länge hon inte har någon inkomst .
Men det kommer ju kostnader ändå , mobil , hygienartiklar, SL-kort .
Herregud. Har flickstackarn inga ambitioner i livet? Att Anna inte ger henne en spark i baken.
Citera
2020-09-14, 10:53
Medlem
Ograsts avatar
Nu väntar i valla spänt på ljudupptagningen från rättegången!
Citera
2020-09-14, 10:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Herregud. Har flickstackarn inga ambitioner i livet? Att Anna inte ger henne en spark i baken.

Det är ju Anna som inte vill att hon ska flytta. Hon säger ju att barnen inte får flytta ut förrän de ska gifta sig för så gör man i Spanien hävdar hon.
Nu är detta med spanska traditioner en sanning med modifikation eftersom detta gällde tidigare och inte i det moderna Spanien. Troligen var det därför Attefallshuset byggdes, det gifta paret ska flytta hemifrån till det. Ja människan har kontrollbehov och är knasig.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-09-14 kl. 10:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in