2020-09-12, 20:36
Medlem
Det er ikke rakettforskning å finne ut av person Nr til noen, da. Det kan bli misbrukt absolutt men de som ønsker det, har nok sine metoder. Tipper ingen i disse dager tørr å gjøre noe kriminelt mot TH som har alle øyne rettet mot seg😅
Citera
2020-09-12, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Det er ikke rakettforskning å finne ut av person Nr til noen, da. Det kan bli misbrukt absolutt men de som ønsker det, har nok sine metoder. Tipper ingen i disse dager tørr å gjøre noe kriminelt mot TH som har alle øyne rettet mot seg😅

Det er prinsippet. Det har egentlig ikke med TH å gjøre. Doggerbank grep inn. Du og Stomperud må gjerne bagatallisere dette, men det er potensielt veldig skummelt for Flashback. Flashback har fiender: Disse sitter bare sitter og venter på å lage faenskap.
Senast redigerad av Akershus 2020-09-12 kl. 21:29.
Citera
2020-09-12, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Det er prinsippet. Det har egentlig ikke med TH å gjøre. Doggerbank grep inn. Du og Stomperud må gjerne bagatallisere dette, men det er potensielt veldig skummelt for Flashback.

Skummelt for flashback ??? Bildet ligger på imgur og ikke her
Citera
2020-09-12, 21:34
Medlem
Citat:
Det er prinsippet. Det har egentlig ikke med TH å gjøre. Doggerbank grep inn. Du og Stomperud må gjerne bagatallisere dette, men det er potensielt veldig skummelt for Flashback.
Takk, Akershus. Nei, jeg tror ikke det bør bagatelliseres. Flashback har hatt en del problemer før. Jeg går ut i fra at flere har rapportert akkurat den saken der i sted. Dessuten tar jeg sterkt avstand fra at noen offentliggjør slike opplysninger. I min verden er det en kriminell handling.
«Stengte populær undergrunnsside
En av Skandinavias mest besøkte internettsider, svenske Flashback.se, er tatt av "lufta".

«Det er ikke smågutter Flashback kjemper mot. WorldCom og KPNQwest er begge blant verdens største leverandører av tjenester innen internett og datakommunikasjon. Nå bruker de alle midler for å stoppe den svenske undergrunnssiden som inneholder materiale som de mener er ulovlig.

KPNQwest og WorldCom nekter ikke bare å ha Flashback som kunde, de nekter også å levere internettrafikk til andre selskaper hvis de selger båndbredden videre til Flashback.

— De drar til seg uønskede individer og elementer som risikerer sikkerheten i nettet vårt, slik som hackere. Vi ønsker derfor ikke å ta den risikoen det er å ha Flashback som kunde, sier administrerende direktør i KPNQwest i Sverige, Anders Øhrnfeldt.«

https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/Oj7kE/stengte-populr-undergrunnsside
Senast redigerad av Doggerbank 2020-09-12 kl. 22:09.
Citera
2020-09-12, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Skummelt for flashback ??? Bildet ligger på imgur og ikke her
Doggerbank tok øyeblikkelig kontakt med moderator på Flashback. Hvis du ikke skjønner hvorfor, så er han sikkert villig til å forklare deg dette.
Citera
2020-09-12, 21:38
Medlem
Citat:
Doggerbank tok øyeblikkelig kontakt med moderator på Flashback. Hvis du ikke skjønner hvorfor, så er han sikkert villig til å forklare deg dette.

Egentlig så bryr jeg meg katta, ingenting å lage stor ståhei for dette.
Citera
2020-09-12, 21:38
Medlem
Citat:

Edit: Takk for info, Doggerbank. Uforståelig at folk i denne tråden ikke ser problemet.
Citera
2020-09-12, 21:43
Medlem
Citat:
Det er folk som er ute etter å få stoppa FB. Vi bør ikke gi dem lissepasninger som denne linken. Blir det mange nok av disse episodene, så kan FB bli borte. Og du bryr deg katta?
Citera
2020-09-12, 22:15
Bannlyst
Citat:
Det er folk som er ute etter å få stoppa FB. Vi bør ikke gi dem lissepasninger som denne linken. Blir det mange nok av disse episodene, så kan FB bli borte. Og du bryr deg katta?

THs personnummer lekket. Din reaksjon er som om man kaster vielsesvann på en person som er besatt av demoner.
Senast redigerad av lixt 2020-09-12 kl. 22:17.
Citera
2020-09-12, 22:17
Medlem
Citat:
Det er prinsippet. Det har egentlig ikke med TH å gjøre. Doggerbank grep inn. Du og Stomperud må gjerne bagatallisere dette, men det er potensielt veldig skummelt for Flashback. Flashback har fiender: Disse sitter bare sitter og venter på å lage faenskap.

Jeg forstår at det ikke er helt greit å poste person nr, men hva med alt annet som har kommet frem her? Fulle navn, adresser, privat info, forhold, familie, arbeidsforhold, reg nr på biler osv osv
Citera
2020-09-12, 22:27
Medlem
Citat:

Jeg tror fb er i trøbbel for alvorligere ting enn dette. Bare gå å se hva som diskuteres her, mye ulovligheter ikke i nærheten av dette.
Citera
2020-09-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Svensker er bedre tenkere enn nordmenn, og dessuten har dere hatt adel og rike mennesker så lenge at dere ikke umiddelbart tenker at rike mennesker er onde, slik vi tenker i Norge. På toppen av det hele er det lettere å tenke klart når man ser ting fra avstand.

Det du sier er helt logisk.

Det som opplagt skjedde var at RU visste om at faren til kompisen var milliardær. Han visste om folk som var blitt steinrike av å bygge Bitcoin-farm og brukte kameraten til å få til et møte.

I dette møte svarte TH sikkert noe sånt som dette: «Det er interessant, men jeg må se et businesscase. Hva kreves det av investeringer?»

Så ble det et nytt møte. I dette møtet svarte TH at investeringen var for stor, og at en slik virksomhet lå utenfor kjernevirksomheten.

Dette var en høflig avvisning, men RU ga seg ikke. Han gikk hjem, regnet på nytt, prøvde å få med andre, og møtte opp gang på gang i kontorene, i håp om å få et nytt møte.

Mer trenger ikke ha skjedd, men jeg tipper at dette foranlediget kidnappingen.

Noen kryptointeresserte fikk øynene opp for TH som følge av RUs fabuleringer i kryptoforum og tenkte: «Hva om vi kidnapper kona hans?»

Etter dette kan mye ha skjedd.

Om sønnen og RU er involvert, vet jeg ikke, men jeg tviler.

Politiet har jo vært såpass tett på dem, at de ville arrestert dem for lenge siden dersom de hadde en aktiv rolle.

Jag försöker tänka klart och hoppar därför över inlägg som känns upprepande och även pajkastningen som uppstår med jämna mellanrum. Bor inte så långt undan TH, har haft att göra med både TH och AEH genom jobbet. Mitt intryck av dem är samma som många andra har beskrivit. Mer behöver jag inte säga om det. Jag tror inte på kidnappning och vill inte tro att TH står bakom detta, men jag har en viss tro på att polisen vet vad de gör. Säger som jag sagt förut att jag tror GM är en som hade nån slags relation till AEH. Om det är hennes man eller nån annan, så hoppas jag att det klaras upp och att hon blir funnen och hennes anhöriga får en grav att gå till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in