2020-09-12, 09:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Tusen takk!
Endelig noen som orker å erte opp TT litt😂

«Katta» er ute av sekken og småtrollene henger på som kattunger på leit etter melk hos mor.

Morsomt å lese når noen utfordrer TT og kaller en spade for en spade. Ja, men. Nei, men i ett spenna renn. TT holder på med like mye villedning som psykopaten selv. Snart er det tiltale for 2-3 personer med TH som hoved GM. TH, VE og RU. Alle dømmes og får lovens strengeste straff.

Det jeg liker dårligst er kattens evne til å legge skylden over på stakkars AEH som faktisk er offeret. Uetisk, umoralsk og totalt blottet for empati for offer og øvrige familie.

De andre på TT er kun ute etter spalteplass og sikkert de samme som alltid må mene det motsatte uansett sak.

Oooops.🤔 Jeg glemte politihateren som sikkert har ett litt krøllete rulleblad selv. Personen håper på frifinnelse slik at politiet har driti seg ut, og ønsker dette høyere enn at det blir en rettferdighet for en snill mor og bestemor.

Det er mye viktigere for TT at TH frifinnes enn at saken ser sin løsning, og det sier faktisk ganske mye om deres motiv.

Ja, jeg legger ikke noe imellom
Ser forresten at politihateren har blitt avstengt nå, hvis vi tenker på samme person.
Ja, det kan virke som at hun er mere opptatt av at politiet skal bli driti ut på dagsnytt for hele Norge, enn at man faktisk får en løsning på saken.
De andre har også litt samme motiv. At TH skal beskyttes, og forsvares, og ikke at man skal finne noen løsning. Noen av disse kommer med såkalte løsninger, men uten at noen brikker faller på plass.
Teoriene henger rett og slett ikke på greip.
Citera
2020-09-12, 09:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Hvem tror du ev er person 2?

Muligens VE. Hvis jeg skal satse en 500-lapp på hvem som er nestemann ut, så vil jeg gå for han.
Citera
2020-09-12, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Drapsplanene var trolig lagt lenge før kryptoplanen ble til. Jeg tipper ansvaret ble fordelt, at f.eks ett av barna fikk ansvar for dette med overføring av penger som ikke kunne spores, og som havnet på egen konto.

Dermed introduserte S en bekjent RU for TH, for at han skulle få et lite innblikk i hvordan krypto fungerer, under dekke av at han kanskje ville investere.

RU var helt uvitende til hva han skulle brukes til, og det kostet TH en halv kalori å sette politiet på sporet av han fordi det var uten risiko, og samtidig «bidro til oppklaring».

Nok et genialt trekk i mesterplanen.

Edit: Jeg ser ikke bort fra at RU kun ble brukt som villedning fra starten av.
Sier meg enig i at det er en mulighet at RU kan ha blitt brukt som villedning helt fra starten. RU kan ha blitt tipset om TH som en potensiell gigakontakt, av en (for oss) uidentifisert person.
På denne måten ser det ut som at det var RU som initierte kontakten, og med andre ord i søkelyset sporenstreks.
Ellers tenker jeg at det må være en grunn til at barna har hatt såpass spesielle avhør. Med mindre politiet er langt inne i tyttebærkrattet. Foreløpig tror jeg ikke de er det. Uansett tror jeg (understreker tror), ett eller flere av barna vet noe.
Citera
2020-09-12, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doggerbank
Sier meg enig i at det er en mulighet at RU kan ha blitt brukt som villedning helt fra starten. RU kan ha blitt tipset om TH som en potensiell gigakontakt, av en (for oss) uidentifisert person.
På denne måten ser det ut som at det var RU som initierte kontakten, og med andre ord i søkelyset sporenstreks.
Ellers tenker jeg at det må være en grunn til at barna har hatt såpass spesielle avhør. Med mindre politiet er langt inne i tyttebærkrattet. Foreløpig tror jeg ikke de er det. Uansett tror jeg (understreker tror), ett eller flere av barna vet noe.

Ser også for meg at det må være en mellommann mellom RU og TH. Husker at det var snakk om her at sønnen kjente RU eller var det broren, husker ikke, og da er det neppe tilfeldig at RU dukket opp der på Futurum. Kan det være at TH har bedt sønnen om hjelp, eller lurt sønnen med på noe vis? Psykopater tar ikke 5 øre for å bruke/utnytte folk, tilogmed sine aller nærmeste, uansett hva konsekvensene for dem måtte bli.
TH har sikkert kanskje kjent til kryptogutten og hans kunnskaper i lang tid, men trengte en som kunne koble han til seg siden han ikke kjente RU selv.
Citera
2020-09-12, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lixt
Ser også for meg at det må være en mellommann mellom RU og TH. Husker at det var snakk om her at sønnen kjente RU eller var det broren, husker ikke, og da er det neppe tilfeldig at RU dukket opp der på Futurum. Kan det være at TH har bedt sønnen om hjelp, eller lurt sønnen med på noe vis? Psykopater tar ikke 5 øre for å bruke/utnytte folk, tilogmed sine aller nærmeste, uansett hva konsekvensene for dem måtte bli.
TH har sikkert kanskje kjent til kryptogutten og hans kunnskaper i lang tid, men trengte en som kunne koble han til seg siden han ikke kjente RU selv.
Ja, det er helt klart en mulighet.
Rent hypotetisk, hvis man som aller nærmeste familiemedlem, eller bare omgangskrets, er blitt uvitende flettet i en sak som dette: hvor trygt er det å vitne? For ikke å snakke om; hvor lett er det følelsesmessig å vitne? Så lenge det er en mulighet for at saken blir henlagt, kan det være noen avventer og ser om politiet kommer noen vei uten avgjørende vitnemål.
Edit: Det kan jo være man er innblandet, men at det ikke var i tankene det skulle være mord.
Hvis den som vet noe snakker, kan det likevel bli veldig utrygt og ubehagelig, fordi man kan bli sterkt angrepet av THs forsvarsliga, det kan også bli påstand mot påstand. Uten bevis er det en mulighet for at TH går fri, og så sitter man igjen som svarteper som svertet familiens navn, uten jobb, uten penger og ikke mulighet til å klare seg for eks i et annet land.
Senast redigerad av Doggerbank 2020-09-12 kl. 12:09.
Citera
2020-09-12, 12:26
Medlem
GG99Slayers avatar
Skal vedde på skeptikerne mot politiet idenne tråden, tror Jetfuel can melt steel beams..

Hvor var dere når vi diskuterte 9.11..
Citera
2020-09-12, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doggerbank
Ja, det er helt klart en mulighet.
Rent hypotetisk, hvis man som aller nærmeste familiemedlem, eller bare omgangskrets, er blitt uvitende flettet i en sak som dette: hvor trygt er det å vitne? For ikke å snakke om; hvor lett er det følelsesmessig å vitne? Så lenge det er en mulighet for at saken blir henlagt, kan det være noen avventer og ser om politiet kommer noen vei uten avgjørende vitnemål.
Edit: Det kan jo være man er innblandet, men at det ikke var i tankene det skulle være mord.
Hvis den som vet noe snakker, kan det likevel bli veldig utrygt og ubehagelig, fordi man kan bli sterkt angrepet av THs forsvarsliga, det kan også bli påstand mot påstand. Uten bevis er det en mulighet for at TH går fri, og så sitter man igjen som svarteper som svertet familiens navn, uten jobb, uten penger og ikke mulighet til å klare seg for eks i et annet land.

Ja, klart, det er vanskelig å skulle vitne mot sin egen far. Slik er psykopater, de utnytter seg av det følelsesmessige, altså at man skal få så dårlig samvittighet at man ikke skal klare å si ifra.
Det kan hende at det er flere som ikke tør å si ifra, og avventer sitasjonen.
Tror det er flere som er redd for TH, ikke bare for den personen han er, men også p.ga. alle pengene han har og hva han kan bruke disse pengene til. Han kan f.eks. sende torpedo etter vedkommende eller gjøre andre ubehagelige ting, f.eks. bestikke en fastlege til å få en person lagt inn på psykiatrisk. Ord mot ord, og uten bevis kan som du sier gjøre at man sitter gjenn som svarteper, og at familien vender den kalde skulder til.
Det er heller ikke bare bare å flykte til utlandet etter å ha felt eller forsøkt å felle TH. Man er avhengig av en varig inntekt f.eks. alderspensjon, eller solide penger på konto.
Får håpe at flest mulig tør å si ifra. Hvis 10 personer sier det samme, så er det noe annet enn at 1 eller 2 personer sier ifra. Politiet har vært på Jaren og snakket med folk. Undrer på hva som kom fram der.
Citera
2020-09-12, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Skal vedde på skeptikerne mot politiet idenne tråden, tror Jetfuel can melt steel beams..

Edit: jeg hadde tommel opp på denne kommentaren, syntes bare den var morsom. Tenkte ikke over at det var brukerdebatt. Beklager.
Senast redigerad av Doggerbank 2020-09-12 kl. 13:04.
Citera
2020-09-12, 12:54
Medlem
Slettsnokens avatar
Jeg har ingen tro på at noen «uforvarende» kjenner sannheten om hva som skjedde.

Alle som sitter med hemmeligheten i denne saken risikerer selv livstidsstraff, noe TH og planen har sørget for.

At RU er viklet inn i dette betyr ikke at han vet noe om hva som skulle skje eller skjedde med AE.

Han er trolig pekt ut som nyttig idiot gjennom sitt kjennskap til sønnen, som et «alibi» til krypto og samtidig syndebukk.

De var selvfølgelig sikre på at RU ikke var i stand til å avsløre noe i planen, de sørget også for at mistanken gikk fra RU mot TH og ikke omvendt. Det var RU som skulle «finne rikingen TH».

RU er enkel, han skjønte ikke da han skrev «jeg har en hval» på fb at det egentlig var hvalen som hadde en pingle i sin hule hånd.

Det passet perfekt for planen.
Citera
2020-09-12, 12:58
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer

Pussig at du nevner 9.11. kan nevne 22.7. i samme slengen, eksempler på aksjoner hvor forberedelsene har foregått i årevis.

Utdannelser, kjøp av gårdsbruk, nitidige forberedelser for å eliminere muligheten til å mislykkes.

Uten sammenligning forøvrig, tror jeg det hensynsløse drapet på AE har vært planlagt og forberedt i flere år i ulike faser.
Citera
2020-09-12, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fetad: Hvor har du lest slike utsagn? Jeg har ikke lest at noen i denne diskusjonen har skrevet noe slikt.

Du har jo vært den fremste propagandamaskinen for det her, du jublet når barnas bistandsadvokat skulle få mulighet til å ettergå politiets etterforskning men det ser neimen ikke ut til at han har noe å utsette på den.
Citera
2020-09-12, 15:57
Bannlyst
Dokument Sloraveien 4 Lørenskog

https://imgur.com/a/S2365lp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in