2020-09-11, 05:37
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Markus Berg till DIF ryktas det om, någon som vet mer?

Va? Nä det låter jävligt otroligt. Har han inte sagt att dom skall bo i Göteborg när dom kommer hem och att det bara är Blåvitt som skulle vara intressant?
Citera
2020-09-11, 05:47
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Va? Nä det låter jävligt otroligt. Har han inte sagt att dom skall bo i Göteborg när dom kommer hem och att det bara är Blåvitt som skulle vara intressant?

Nu är det ju ingen garanti men han har ju ett hus i Långedrag som han köpte för en j-a massa miljoner, närmare bestämt 34 så det vore ju lite oväntat om det bara var för "skoj skull".
Citera
2020-09-11, 10:22
Medlem
Salorms avatar
Citat:

Var kommer det ryktet från? Inte hört något om det.

Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Nu är det ju ingen garanti men han har ju ett hus i Långedrag som han köpte för en j-a massa miljoner, närmare bestämt 34 så det vore ju lite oväntat om det bara var för "skoj skull".
Ja, låter lite långsökt.
Citera
2020-09-11, 10:26
Medlem
civilians avatar
Jesper Karlsson till AZ för 27 mkr. Med tanke på kontraktslängd, läget i världen och Elfsborgs ekonomiska situation är det väl en bra deal för alla. Men oj, så tråkigt, hade verkligen velat ha kvar honom säsongen ut.
Citera
2020-09-11, 10:40
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilian
Jesper Karlsson till AZ för 27 mkr. Med tanke på kontraktslängd, läget i världen och Elfsborgs ekonomiska situation är det väl en bra deal för alla. Men oj, så tråkigt, hade verkligen velat ha kvar honom säsongen ut.

Är de klart eller rykte?
Citera
2020-09-11, 10:49
Medlem
civilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Är de klart eller rykte?

Det är inte klart, men han ska ha rest till Nederländerna nu. Det "känns" klart. Varit en tidsfråga innan det skulle komma ett sådant här konkret rykte, han är nog förlorad.
Citera
2020-09-11, 12:01
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Var kommer det ryktet från? Inte hört något om det.

Jag minns inte riktigt vilken sajt det var jag såg det. Det var strax 19 som såg det.
Citera
2020-09-11, 18:56
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilian
Det är inte klart, men han ska ha rest till Nederländerna nu. Det "känns" klart. Varit en tidsfråga innan det skulle komma ett sådant här konkret rykte, han är nog förlorad.

Nu klart

Jesper Mohammed till AZ.
Citera
2020-09-11, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Nu klart

Jesper Mohammed till AZ.

Bra flytt för honom. Liga OCH lag vars spelstil passar honom. CL att vänta och AZ har skador på vänstervingen. Presterar han och tar för sig får han nog spela.

Citat:
Jag minns inte riktigt vilken sajt det var jag såg det. Det var strax 19 som såg det.
Låter ganska otroligt med tanke på att han spelar CL kval och spelar i ett helt ok Krasnodar med 2 andra Svenskar, är given, gör det bra, är grymt betald etc.

Kan förstå det dock om familjen verkligen vill bort från ryssland och hem men annars blir jag lite paff.
Citera
2020-09-12, 11:17
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:

Fönstret stängt och han är inte kontraktslös
Citera
2020-09-12, 11:19
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse

34!?
Vilket jävla rån.
Hade ingen aningen om att hus kunde kosta så mycket i 031 området...
Citera
2020-09-12, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
34!?
Vilket jävla rån.
Hade ingen aningen om att hus kunde kosta så mycket i 031 området...

Nu är det här inte ett bostadsforum, men det är köpt i Göteborgs motsvarighet till Djursholm - ligger precis vid havet, samtidigt som spårvagn (lär han ju knappast ta) in till stan tar 15-20 min.

Extremt attraktivt område
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in