Citat:
Jag vet två friska 70-talister som dött. Ingen övervikt eller bakomliggande. En annan låg i respirator i 4 veckor och han var inte ens 50. Han lider enormt psykiskt och fysiskt än idag.
En arbetskamrat blev sjuk i maj och brottades med bisarra symptom i 6 veckor. Han fick även åka in akut 2 gånger. Han är 31.
Så njae, tycker du ska hålla käften om dina vidriga påståenden. Bara för det inte syns i det stora siffrorna så finns det många som dött, friska innan, och många som än idag lider av efterverkningar.
Till övriga tråden: IVA-siffrorna är manipulerade och stämmer inte. Detta kommer från en källa på ett sjukhus där de har fler på IVA än den officiella siffran. Lustigt hur det kan bli.
Och folk undrar varför man har misstro mot regering.
En arbetskamrat blev sjuk i maj och brottades med bisarra symptom i 6 veckor. Han fick även åka in akut 2 gånger. Han är 31.
Så njae, tycker du ska hålla käften om dina vidriga påståenden. Bara för det inte syns i det stora siffrorna så finns det många som dött, friska innan, och många som än idag lider av efterverkningar.
Till övriga tråden: IVA-siffrorna är manipulerade och stämmer inte. Detta kommer från en källa på ett sjukhus där de har fler på IVA än den officiella siffran. Lustigt hur det kan bli.
Och folk undrar varför man har misstro mot regering.
Absolut, Covid-19 har skördat många dödsoffer och man skall även beakta att där finns de som fått/får bestående skador.
Men det motiverar absolut inte den masspsykos som detta skapade.
Som tur är börjar folk och beslutsfattare till vissa delar sansa sig nu.
Skrev ganska tidigt i denna tråd att i kampen mellan humanism och ekonomin segrar alltid ekonomin när det börjar bli för dyrt, vi börjar komma dit...
Du får tycka vad du vill om mina "vidriga" påståenden men när allt kommer omkring så är det pengar som styr, det har inte jag bestämt eller ens gillar men det är så världen fungerar.
Ser man inte det så är man naiv.
Sen verkar det helt klart rimligt att de manipulerar IVA-siffrorna, absolut...
Fram till någon presenterar en trovärdig källa på detta är det inget annat än rent skitsnack!!