Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Klart att JG misstänkte både Sd och Hd när Lena försvann, han både tipsade polisen, undanhöll Sds mordplaner på sin familj och raderade telegram.
Uppenbarligen ville han ha Sd för sig själv. Bra tillfälle då att Lena var död att slippa Hd också.
Jo jag skrev för någon vecka sedan att Sd och JG aldrig slutat imgåtts, de fortsätter smita iväg kvällar och nätter tillsammans.
JGs sambo är förtvivlad och funderar på separation. Inget tvivel längre att JG skyddar sin homokärlek och inte kan släppa honom, trots att han misstänker honom för mordet.
Sd och Hd umgås tajtare nu än någonsin, dra era egna slutsatser.
Jag utgår från att Polisen håller koll på dessa människor. Då det är MINST EN misstänkt mördare det handlar om, kanske fler. Och det är definitivt medhjälpare/beskyddare inblandade.
Men det är bra om folk rapporterar till polis och åklagare ändå.
Fattar ärligt talat inte att JG´s sambo inte lämnat honom för längesen? Hade min sambo hållit igång och ljugit och tramsat så, så hade han åkt ut direkt.
Och att skicka toabilder mellan vuxna karlar, det är något av det sjukaste jag hört talas om.
Om JG är kvar på universitetet, så måste ju folk även där vara svårt skeptiska och kritiska?
Jag trodde ALDRIG att JG skulle avslöja älskade sin älskade SD, i förhör eller i rättegången, och fick TYVÄRR rätt.
Han ser svårt förälskad ut på bilder och videofilmer med SD. MANDY?
Sen är frågorna många:
Jobbar SD? Om jag vore kund på Tyréns (han är ju borta från
www.tyrens.se, men finns som anställd i Sthlm på papper med sin telefon som slutar på 7666), så skulle jag vilja veta om den som fakturerade mig hade blodsex i visningslägenheter, skickar toabilder eller geocachar på min bekostnad?
Om han jobbar, har de då koll på hans surfande och telefon?
Samma fråga för HD och JG? Jobbar de? Och i så fall har arbetsplatsen koll på om eventuellt surfande och telefonanvändande, är arbetsrelaterat eller inte?
Hade jag varit arbetsgivare till någon av dem, så hade jag hållit koll på allt sådant. Mycket bättre att veta det i förväg, än att få det som ett brev på posten i HR, i media och på Flashback...
SD´s familj, varken vittnade eller har kommit ut och sagt att de betraktar honom som oskyldig. Är det någon som vet mer?
De flesta av oss här är nog överens med Polisen och åklagarna om att varken "Mållgor" eller andra fantasifoster som Huvamannen eller MVM, är skyldiga och har lyckats lämna en i stort sett ren brottsplats. Allt tyder på skyddskläder under dådet, samt städning EFTER det brutala mordet...
Fanns det en enda telefon registrerad på stället, där SD hävdade att han träffade på de hotfulla Mållgorna den 11/5-18? SD hade ju "råkat glömma" sin mobil även då.
#TeamÅsaHiding