Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Han HAR ju karisma. Jag fattar inte att du inte uppfattar det? Sedan är det en annan sak, att mycket av det som folk (ja inte du då) uppfattar som karisma, kan vara inlärt, instuderat. Han VET precis hur han ska tala, med den där vackra, välmodulerade rösten. Eftertänksamt och inkännande, eller intensivt och engagerat... mycket övertygande. Han borde ha varit lärare - och han HAR ju också lärt många väldigt mycket, om naturvetenskap och teknik. Det kan man inte ta ifrån honom, att han har gjort en insats där.
Jag fattar varför folk blir grundlurade.
Jag vet att det är beroende på psykopatens störning.
De är ute efter nåt och därav manipulativa.
Jag skrev nyss:
"Fy fan, om så rösten vore av änglars klang så är det budskapet från det inre som överskuggar allt.
Deras sadism, perversiteter och sjuka handlingar."
Där ballar du ur.
Det märks på ditt trånande, drömmande ordval i klass med en förälskad fjortis.
Ta inte i så det går för dig, för så vacker är den rakt inte:
"den där vackra, välmodulerade rösten. Eftertänksamt och inkännande, eller intensivt och engagerat... mycket övertygande."
Det märks även via att du ska framställa honom som en framgångsrik vetenskapsman.
UC3 var en dödsfälla även utan Madsens hobbykniv, en rostig sardinburk.
Han hade för övrigt inte kommit en millimeter utan alla kringpersoner som han bedrog och svek.
Ja. Det är ett väldigt svek att vara manipulativ och grundlura folk att vara god men är en äcklig pervers sadist som suktar efter att skära halsen av en kvinna.
De skyllde han på. Framställde sig som en kirurg och de som andra nåt på en bodega.
Typiskt en grandios fullblodsegoist.