Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-18, 13:35
  #1189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Smart resa bort att lägga ut bilder på sitt radhus på både sitt och Annas instagram och sen bli förvånad att en ny cykel är stulen.
Enligt hennes egen teorin av någon kriminell från en ”sämre del av Märsta”😂
Enligt min teori var det en kriminell från "en bättre del av Märsta"- nämligen från Odensala. Någon som kanske råkade välta cykeln och sen fick med sig den "av misstag" .
Citera
2020-08-29, 09:29
  #1190
Medlem
Är det någon som vet/förstår varför hon sover på bäddsoffan i vardagsrummet när hon har ett radhus men (förmodligen) minst två sovrum.
Citera
2020-08-29, 13:16
  #1191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PF80
Är det någon som vet/förstår varför hon sover på bäddsoffan i vardagsrummet när hon har ett radhus men (förmodligen) minst två sovrum.
Hon har även en helt ny säng i ett ut av sovrummen. Det var för mycket kartonger i rummet svarade hon för längesedan på frågan varför. Därför trivs hon bäst i soffan.
Citera
2020-08-29, 15:14
  #1192
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Smart resa bort att lägga ut bilder på sitt radhus på både sitt och Annas instagram och sen bli förvånad att en ny cykel är stulen.
Enligt hennes egen teorin av någon kriminell från en ”sämre del av Märsta”😂

Citat:
Ursprungligen postat av Ryssegrisen
Enligt min teori var det en kriminell från "en bättre del av Märsta"- nämligen från Odensala. Någon som kanske råkade välta cykeln och sen fick med sig den "av misstag" .

Ha ha, ja, cykeln välte och ramlade in i bilens bagagerum och fällde även baksätet på väg in så den fick plats.....kanske ramlade den till och med ur ett låst förråd rätt in i en bil som är registrerad på en ägare i Odensala. Inte smart att lägga ut bilder på att man är bortrest i vilket fall.
Citera
2020-09-04, 13:27
  #1193
Medlem
https://www.instagram.com/p/CEo-zO6l...=1uahpmoxshglk

Drar i snabeln till en av hennes senaste bilder
Citera
2020-09-04, 15:14
  #1194
Medlem
Kolla in bullfättan här https://www.instagram.com/p/CEPRdCyF...d=9qs4h67y6p3a
Citera
2020-09-05, 07:02
  #1195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Smart resa bort att lägga ut bilder på sitt radhus på både sitt och Annas instagram och sen bli förvånad att en ny cykel är stulen.
Enligt hennes egen teorin av någon kriminell från en ”sämre del av Märsta”😂

Jag har aldrig påstått att kvinnan är smart 😂
Citera
2020-09-10, 12:34
  #1196
Medlem
Jag kollade hennes blogg som var ointressant. VÄLDIGT ointressant. Förutom hur illa hon bemöter sina följare. Någon reagerade på att hon på en träningsbild har en bula på baken och på nästa bild har hon det inte, att det SER faktiskt konstigt ut. Som om hon knölat in ett par ihoprullade strumpor innanför byxorna. JAG tror för min del, att hon kanske retuscherat lite, men missat en del. Så svarade hon rosenrasande : "DET ÄR EN HELT NORMAL KVINNORÖV!!!".

Så jag vet vad hemskt hon gjort: Startat en ointressant blogg för att få vara otrevlig mot folk.
__________________
Senast redigerad av Ryssegrisen 2020-09-10 kl. 13:17.
Citera
2020-09-11, 14:36
  #1197
Medlem
Magictrixs avatar
Det är lite märkligt ändå hur ”stor” hon är. Alltså inte fet utan mer som en wrestler. Hon tränar ju stenhårt. Man kan undra vad hennes mål är?
Ska hon satsa på något särskilt?
Citera
2020-09-13, 13:29
  #1198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det är lite märkligt ändå hur ”stor” hon är. Alltså inte fet utan mer som en wrestler. Hon tränar ju stenhårt. Man kan undra vad hennes mål är?
Ska hon satsa på något särskilt?

Sveriges fetaste bullfitta?
Citera
2020-09-13, 15:11
  #1199
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LACKofIMAGINATION
Sveriges fetaste bullfitta?
Den är svårslagen.
Citera
2020-09-15, 09:26
  #1200
Medlem
Jag ser att hon är ”hälsocoach”.
Samtidigt verkar hon leva på pulverdrycker och Nocco? Har sönderpumpade läppar av alla fillers samt någon sorts hudutslag, antagligen pga den dålig kosten?

Har folk så dålig koll numera på vad som är sunt att äta att de köper hennes ”coachning” eller är det för att hon är C-kändis som folk anlitar henne?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback