Citat:
Ursprungligen postat av
virvelbagg
Hm, om du just hade valt det användarnamnet tror jag att jag tänkt att du kanske flörtade med mig, eller ville få kontakt på något vis.
Jag förväntar mig att du inte skulle lämna ut någon information om dig själv till någon med användarnamnet "VillVetaMerOmVirvelbagg". (Eller till någon med namnet "Onkel Kostia".)
Citat:
Ursprungligen postat av
virvelbagg
Kanske lite smickrande men med en viss stalker varning.
Det fiktiva användarnamnet var tänkt som en stark varning.
Citat:
Ursprungligen postat av
virvelbagg
I det här fallet tror jag inte det är så, utan mer vad du skriver, någon form av besatthet, men negativ sådan.
Jag tycker att munhuggas och ha en viss fientlig ton kan vara roande men det är bäst när det även är lite humor inblandat. Faktiskt kan jag gilla flashback just därför, det är inte så polerat här inne.
Men när det börjar gränsa mot besatthet har det ju gått lite väl långt, speciellt om den andra inte är med på noterna, det ska roa bägge och helst inte skada. Det bli också en jäkligt tråkig stämning i tråden, det blir tröttsamt med inlägg som bara tjänar syftet att trakassera, speciellt när det börjar bli flera användarnamn/användare som gemensamt gör det mot en utvald annan användare.
Bra tänkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
NurseRatched
Nej. Det var du som påstod att min tes var att FHMs stratefi var den rätta.
Jag har fått intrycket att du är en ivrig anhängare till Anders Tegnell. Men ifall du inte är det, så är det alldeles utmärkt för min del.
Citat:
Ursprungligen postat av
NurseRatched
Min tes är istället att man blir immun efter genomliden infektion.
Däremot uttalar jag mig inte om hur länge den kvarstår men den vara i alla fall längre än den tid man kan detektera antikroppar i blodet hos konvalecenter.
Jag uppfattade dig som att du anser att minskad smittspridning i Sverige, är resultatet av immunitet i befolkningen. Har jag uppfattat det korrekt? Därför skulle det vara intressant huruvida du är beredd att göra motsatta slutsatsen ifall smittspridningen ökar. Ifall du inte är beredd att dra en sådan slutsats vid ökad smittspridning, så kan jag misstänka att det ligger politiska skäl bakom.