2020-09-09, 13:32
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarreA
Tänkte på det att han sågs smutsig på fredagen.. vart kommer det ifrån? Finns inget i fup, är det någon som sett honom som kan bekräfta detta?
Inget jag läst om heller, OM det stämmer och han hjälpt tishko redan på fredagen med att dumpa kroppen förstår jag inte varför tishko blev så besvärad över kollen på vinden..
Om nu inte väskan med huvudet fanns där då iofs, eftersom hunden markerade där..men väskan var ju i garderoben 🤔
Citera
2020-09-09, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Kan det inte vara så att han köpte biljett till Göteborg med (Wilmas bankkort?) för att polisen skulle tro att hon hade åkt till Göteborg?
Jo, det är en redan vedertagen teori som även åklagaren har framfört. Men en teori är ju bara en teori och ingen absolut sanning. Men den är absolut trovärdig. Tänkte bara ta fram någon alternativ orsak till resan.
Citera
2020-09-09, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocococo
Det är så att jag inombords blir uppriven att MGM kusin var här på besök i rätt tidslinje , verkar segla rakt igenom polisförhör & er här.

Ingen har någonsin tagit upp kusinen.

Enligt folk som känner kusinen är det samma virke som MGM .

Här kan faktiskt den uteslutande delen för fadern vara. Att medhjälparen i detta är kusinen och inte fadern.

Men han har seglat förbi alla.

Detta "gamla" inlägg från 30/11-19 du skrivit ter sig intressant efter lästa förhör med kusinen. Det verkar högst rörigt och suspekt med mkt kring kusin/er.
Minns inte hans förhör ifrån fup nu men framgick det där att han var i Uddevalla vid aktuella dagen/dagarna för försvinnandet? Jag minns bara den 18e (var de va? Fritt från minnet då jag ej har tillgång till fup nu).
Nån som minns/vet om han sagt till polis att han varit här 2 svängar eller bara den dagen/kvällen på donken? Om han inte gjort, vart kommer uppgifter ifrån att han varit i Uddevalla torsd/fredag?
Tror helt klart dessa kusiner vet mer än dom yppar!
Senast redigerad av Strogge123 2020-09-09 kl. 14:55.
Citera
2020-09-09, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Inget jag läst om heller, OM det stämmer och han hjälpt tishko redan på fredagen med att dumpa kroppen förstår jag inte varför tishko blev så besvärad över kollen på vinden..
Om nu inte väskan med huvudet fanns där då iofs, eftersom hunden markerade där..men väskan var ju i garderoben 🤔

OM han nu fått hjälp av kusin/er vilket jag börjar misstänka så tar jag det som att väskan med huvudet är kvar i Uddevalla av taktiska skäl, för att kropp som är dumpad längs med väg till eller i/kring Alingsås enbart ska bli svårare att identifiera. Huvudet tror jag han skulle begrava. En grav för att återkomma till och återuppleva sin makt.
Han verkar ju så pass störd.
Citera
2020-09-09, 15:17
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strogge123
OM han nu fått hjälp av kusin/er vilket jag börjar misstänka så tar jag det som att väskan med huvudet är kvar i Uddevalla av taktiska skäl, för att kropp som är dumpad längs med väg till eller i/kring Alingsås enbart ska bli svårare att identifiera. Huvudet tror jag han skulle begrava. En grav för att återkomma till och återuppleva sin makt.
Ja någonstans mellan ua-Alingsås, sedan kan de/han kört långa omvägar dessutom så kroppen kan isf finnas vart som helst i Västra Götaland 😟 eller tom angränsande län.
Jäkla skit att ingen kan öppna käften så i vart fall kroppen kommer tillrätta 🤬
Citera
2020-09-09, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubba199
(FB) 2020-09-04, Misstänkt mord Kungsgatan 74c i Trollhättan om den har ett samband vet jag inte men kvinnan som är häktad var väldigt engagerad i Wilmafallet.
Hur engagerad då?
Jag har inte läst hela tråden. Som jag har uppfattat hon är syster till Ws styvfar och hon skulle slagit ihjäl en arbetskamrat hos en brukare, rätt ?
Citera
2020-09-09, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Hur engagerad då?
Jag har inte läst hela tråden. Som jag har uppfattat hon är syster till Ws styvfar och hon skulle slagit ihjäl en arbetskamrat hos en brukare, rätt ?

....som hindrade Wilma att komma hem till sin mamma! Fråga som sysselsatt "oss" enormt!
Citera
2020-09-09, 17:04
Medlem
lennythekings avatar
Citat:
Ja någonstans mellan ua-Alingsås, sedan kan de/han kört långa omvägar dessutom så kroppen kan isf finnas vart som helst i Västra Götaland 😟 eller tom angränsande län.
Jäkla skit att ingen kan öppna käften så i vart fall kroppen kommer tillrätta 🤬
Det kan ju vara så att det bara är en person som vet också.
Citera
2020-09-09, 17:08
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
....som hindrade Wilma att komma hem till sin mamma! Fråga som sysselsatt "oss" enormt!
Vi TROR han hindrat flytt till dem men vad hans syster hållit/håller på med har säkerligen inget med det att göra...
Citera
2020-09-09, 17:09
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strogge123

En kropp är knappast svår att identifiera om det handlar om en svensk medborgare, dna i mängd, gjort på några timmar.

Du kan inte mena allvar med din spekulation, den är ju vansinnigt dålig.
Citera
2020-09-09, 17:12
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Tidigt i tråden skrev jag att jag trodde att han var en mytoman med Narcissistiska personlighetsstörning. Nu är jag hundra procent säker på att han är det/dem. Han har ljugit från dag ett angående Wilmas försvinnande och mord. Han tror att han är Einstein och resten av svenska folket är idioter! Bästa platsen för honom är fängelse

Psykopat!

Sitter i domstolen och drar fram de mest korkade förklaringarna, och hävdar dessutom att fynd av hans dna inte kan stämma.

Jävla äckelmördare, plåga aset till den grad att han tar sitt eget liv, finns ingen plats för såna i det här landet.
Citera
2020-09-09, 17:17
Medlem
Citat:
Vi TROR han hindrat flytt till dem men vad hans syster hållit/håller på med har säkerligen inget med det att göra...

Hmm.. du vet. Jag bara försöker hitta kopplingar och förklaringar, ifall sådant skulle finnas. Funderar over udda ting, typ.
Men lyckligtvis kommer du med dina kunskaper, verkar personligen känna folk runt W&T, och upplyser. Bra, jättebra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in