2020-09-09, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
En faster är en kvinna...det är en man på 55 år som är tagen..
Så.. du förstod det som släkting? Varför då? Källa på hur de fått det till dig?

Ta du o läs på i den andra tråden så ser du att en kvinna på ca40 år är gripen. hon skall vara syster till Wilmas styvfar.
Citera
2020-09-09, 11:18
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubba199
Ta du o läs på i den andra tråden så ser du att en kvinna på ca40 år är gripen. hon skall vara syster till Wilmas styvfar.
Det är fortfarande inte hennes faster..förstår inte kopplingen till detta fallet 🤔
Citera
2020-09-09, 11:20
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Helt riktigt! Je**ie O fd ordningsvakt. Har lite i bagaget. Droger, misshandel mm
Citera
2020-09-09, 11:30
Medlem
Citat:
Vilken andra tråd? Har det något med denna topic att göra, eller hur sammanfaller det?
Citera
2020-09-09, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Vilken andra tråd? Har det något med denna topic att göra, eller hur sammanfaller det?

(FB) 2020-09-04, Misstänkt mord Kungsgatan 74c i Trollhättan om den har ett samband vet jag inte men kvinnan som är häktad var väldigt engagerad i Wilmafallet.
Citera
2020-09-09, 11:36
Medlem
Citat:
Det trodde jag vi redan fastslagit, och så även polisen? Otur att T blev både iakttagen på tåget samt upplockad av polisen. Han nekade ju länge att ens varit utanför dörren torsdagkvällen tills han blev överbevisad om polisens rapport. Därefter kunde han minut för minut "redogöra" för var, när och varför han hamnade i Ljungskile. Innan och efter den resan har han mycket diffusa minnen enligt fupen. (Han var hemma och städade och såg minsann inget blod nånstans).
Tidigt i tråden skrev jag att jag trodde att han var en mytoman med Narcissistiska personlighetsstörning. Nu är jag hundra procent säker på att han är det/dem. Han har ljugit från dag ett angående Wilmas försvinnande och mord. Han tror att han är Einstein och resten av svenska folket är idioter! Bästa platsen för honom är fängelse
Citera
2020-09-09, 11:49
Medlem
Citat:
(FB) 2020-09-04, Misstänkt mord Kungsgatan 74c i Trollhättan om den har ett samband vet jag inte men kvinnan som är häktad var väldigt engagerad i Wilmafallet.
Det är tusentals som varit engagerade i Wilma-fallet. Vad har den kvinnan i den här tråden att göra? Du förvirrar - håll dig till topic.

Tishko har utfört mordet. Han har styckat henne. Wilmas styvfars ev syrra har INTE gjort det. VAD har detta med mordet på W att göra? Kan du inte hålla dig till ämnet eller möjligen skriva i den andra tråden istället? Detta är oerhört förvirrande.
Citera
2020-09-09, 11:54
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Det är tusentals som varit engagerade i Wilma-fallet. Vad har den kvinnan i den här tråden att göra? Du förvirrar - håll dig till topic.

Tishko har utfört mordet. Han har styckat henne. Wilmas styvfars ev syrra har INTE gjort det. VAD har detta med mordet på W att göra? Kan du inte hålla dig till ämnet eller möjligen skriva i den andra tråden istället? Detta är oerhört förvirrande.
Kvinnan ska tydligen vara syster till wilmas styvpappa...men jag förstår inte relevansen i det heller 🤦🏼‍♀️
Så mycket droger och kriminalitet runt om har säkert många offer/gm släktingar i annat brott helt utan relevans mellan fallen.
Citera
2020-09-09, 12:14
Medlem
lennythekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocococo
Jag skrev detta tidigt här . L*nko är inbladad.
Han sågs på fredagen smutsig och såpass smutsig att flera stycken reagerade på det.
Finns ju anledning att dom gjort husransakan hemma hos han!
Är det uppgifter från fup;en?
Är iakttagelserna gjorda i Uddevalla eller Alingsås?
Citera
2020-09-09, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocococo
Jag skrev detta tidigt här . L*nko är inbladad.
Han sågs på fredagen smutsig och såpass smutsig att flera stycken reagerade på det.
Finns ju anledning att dom gjort husransakan hemma hos han!

Detta har jag missat?? Vart finns detta??

Han blev tagen för drograttfylla och narkotikabrott i april i år!
Inga tidigare straff.
Mycket att bära på inombords tro?

Vet man att sin kusin sitter häktad för något så allvarligt som mord och man VET att man rimligen behöver vittna så sätter man sig i en bil påverkad för att??
-Skiter fullständigt i sin nära vän/kusin.. i den släkten? Sannolikheten??
-vill verkligen inte vittna.. och bli pressad??
Citera
2020-09-09, 13:05
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarreA
Detta har jag missat?? Vart finns detta??

Han blev tagen för drograttfylla och narkotikabrott i april i år!
Inga tidigare straff.
Mycket att bära på inombords tro?

Vet man att sin kusin sitter häktad för något så allvarligt som mord och man VET att man rimligen behöver vittna så sätter man sig i en bil påverkad för att??
-Skiter fullständigt i sin nära vän/kusin.. i den släkten? Sannolikheten??
-vill verkligen inte vittna.. och bli pressad??
Vet att vi diskuterat honom och hans adress i tråden men kan inte hitta något ang husrannsakan där.
Kanske inte kommit ut officiellt om polisen varit där.
Kyrk*st*nsväg*n är gatan iaf om du vill söka i tråden, kanske hittar du mer än mig 😊
*=e
Citera
2020-09-09, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Vet att vi diskuterat honom och hans adress i tråden men kan inte hitta något ang husrannsakan där.
Kanske inte kommit ut officiellt om polisen varit där.
Kyrk*st*nsväg*n är gatan iaf om du vill söka i tråden, kanske hittar du mer än mig 😊
*=e

Tänkte på det att han sågs smutsig på fredagen.. vart kommer det ifrån? Finns inget i fup, är det någon som sett honom som kan bekräfta detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in