Sökte för ett par år sedan efter en pre-60s (tror jag) monsterfilm där monstret har krabb/hummer-klor och stor insektslikande skalle. Typ den gamla Tintin-dykarutrustningen, storjävla skalle och sen klor till händer. Någon som känner igen det?
Sökte för ett par år sedan efter en pre-60s (tror jag) monsterfilm där monstret har krabb/hummer-klor och stor insektslikande skalle. Typ den gamla Tintin-dykarutrustningen, storjävla skalle och sen klor till händer. Någon som känner igen det?
Kanske det, men här har man inte lyckats något vidare.
Fåglar går till attack i en film som verkar ha samarbetat med miljörörelsen.
Fåglarna är riktigt roligt gjorda.
IMDB 1,8. Ni läste rätt, 1,8
Till minförvång verkar det finnas en uppföljare, som så ofta brukar uppföljaren vara sämre, så även denna gång, 1,6 på IMDB.
Kul tråd!
Var ett bra tag sedan jag såg filmerna så kommer tyvärr inte ihåg tillräckligt mycket för att ge någon ingående beskrivning av handlingen.
Dance of the dead: På riktigt bra mockbuster som är något diskvalificerad pga hela 5,8 i betyg, men jag tycker ändå den passar här. Zombieinvasion under balkvällen på high school. https://www.imdb.com/title/tt0926063/
Såg nu att både Evil bong och Silent night, deadly night har en hel hög med uppföljare vardera, jag har dock bara sett 1 och 2 så nöjer mig med att nämna dessa.
Till minförvång verkar det finnas en uppföljare, som så ofta brukar uppföljaren vara sämre, så även denna gång, 1,6 på IMDB.
Är ju en klassiker :P måste se om den första möjligtvis även ge den andra en chans .
Åh, jag såg en så usel fågelfilm för nån månad sen men nu kommer jag inte ihåg vad den heter. Den var gjord för att vara seriös iaf, men det enda man såg var lite naturbilder av fåglar som flög i luften och sen folk som såg helt skrämda ut.
Åh, jag såg en så usel fågelfilm för nån månad sen men nu kommer jag inte ihåg vad den heter. Den var gjord för att vara seriös iaf, men det enda man såg var lite naturbilder av fåglar som flög i luften och sen folk som såg helt skrämda ut.
Finns tydligen en thankskilling 3 också ( men ser inte 2an på imdb )
Här är tydligen förklaringen varför den ej finns .
First off, just to set the record straight — there is no ThanksKilling 2. At least not in the real world. Such a flick does, however, exist on paper — the paper the script for this one was written on. Yup, our plot here centers around the efforts of everyone’s favorite homicidal gobbler, Turkie, to kill his way through anyone and everyone who may have seen, or had a hand in, the production of the fictitious second film in the ThanksKilling (non-) trilogy, a movie which was apparently so bad that anyone who’s laid eyes on it needs to die before they can spread the word that it even exists. Presently, the only copy left is existence is in the clutches of a group of raunchy puppets.
3.0 är betyget . Blev också sugen på att se iallafall första ;P
Senast redigerad av americandadfan 2020-09-08 kl. 23:42.