2020-09-04, 22:10
Avslutad
En olustig känsla for genom kroppen, hoppas det är natten som "bara" spökar. Har ju lyckats få någon att prata med - fint.
Citera
2020-09-05, 00:56
Avslutad
Visste att ångesten skulle komma.. Den där allt för välbekanta känslan som sakta smyger sig på, när allting av outgrundlig anledning känns fel och man är liksom bara tom och trött.

Hur kan man rädda sig själv från sig själv?
Citera
2020-09-05, 19:31
Medlem
Foxan1977s avatar
Ångesten river i bröstet och det känns som livet är en lång utdragen väntan på befrielse. Det är smärtan som håller på att göra mig galen och känner mig ensam och hur alla måsten överväldigad mig eftersom jag just nu varken fysiskt eller psykiskt klarar av dem. Har ingen att prata med detta om, har ingen som riktigt förstår min dödslängtan..
Har ingen som kan sprida lite glädje och kärlek i mitt liv.
Citera
2020-09-05, 19:31
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Visste att ångesten skulle komma.. Den där allt för välbekanta känslan som sakta smyger sig på, när allting av outgrundlig anledning känns fel och man är liksom bara tom och trött.

Hur kan man rädda sig själv från sig själv?
Vet hur det känns. Förutom tom. Det är tvärtom.
Ta hand om dig. Du är inte ensam om detta.
Citera
2020-09-05, 22:34
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Mår så fruktansvärt dåligt. Jag verkligen inte vad jag ska göra. Har målat in mig själv i så otroligt många hörn. Bidrag, missbruk, livslång psykisk ohälsa, ensamhet... Har man väl ramlat ut så släpps man inte in. Under sommaren har har jag lyckats med tilltaget att kära ner mig en person som var ouppnålig för mig. Känslorna har lagt sig, men jag hanterade det inte bra tyvärr, jag skäms som fan. Sista veckorna har jag varit så deprimerad att jag knappt tagit mig ur sängen.

Hopplösheten är så jävla smärtsam, jag kan inte copa med den här gången, sjävmordstankarna är extrema, en jag drömmer om att hitta lycka i mig själv, även om jag vet att skadorna är förstora. Jag fortsätter leva med samma dumnaiva hopp som alltid.

Livet är varken kul eller ett dugg jävla rättvist. Vad ni än gör, ta hand om er själva och varandra.
Citera
2020-09-05, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Mår så fruktansvärt dåligt. Jag verkligen inte vad jag ska göra. Har målat in mig själv i så otroligt många hörn. Bidrag, missbruk, livslång psykisk ohälsa, ensamhet... Har man väl ramlat ut så släpps man inte in. Under sommaren har har jag lyckats med tilltaget att kära ner mig en person som var ouppnålig för mig. Känslorna har lagt sig, men jag hanterade det inte bra tyvärr, jag skäms som fan. Sista veckorna har jag varit så deprimerad att jag knappt tagit mig ur sängen.

Hopplösheten är så jävla smärtsam, jag kan inte copa med den här gången, sjävmordstankarna är extrema, en jag drömmer om att hitta lycka i mig själv, även om jag vet att skadorna är förstora. Jag fortsätter leva med samma dumnaiva hopp som alltid.

Livet är varken kul eller ett dugg jävla rättvist. Vad ni än gör, ta hand om er själva och varandra.
Tappar ord märker jag, min hjärna och kropp hänger inte med.
Citera
2020-09-05, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxan1977
Ångesten river i bröstet och det känns som livet är en lång utdragen väntan på befrielse. Det är smärtan som håller på att göra mig galen och känner mig ensam och hur alla måsten överväldigad mig eftersom jag just nu varken fysiskt eller psykiskt klarar av dem. Har ingen att prata med detta om, har ingen som riktigt förstår min dödslängtan..
Har ingen som kan sprida lite glädje och kärlek i mitt liv.
Du är inte ensam om det i alla fall, som om det skulle vara någon tröst😀
Citera
2020-09-06, 23:36
Medlem
Oro, rädsla, skräck!

Åt de där jävla nötterna för hade inget annat nära idag. Gick ut för över 1 månad sedan. Aflaxiner, EXTREMT GIFTIGA. SATAN! Var de salta jordnötterna det som gjorde att jag direkt efter fick mycket ont i magen, något som varade i 30 minuter? Har iofs ont i magen lite till och från mest hela tiden men helvete! Oron nu, tankarna. Cancer, leverskador, död!Visste inte att nötterna var gamla!
Citera
2020-09-07, 22:55
Medlem
nijes avatar
Jag börjar fatta det här nu. Äta, sova, vakna, jobba, repeat. Det är så det måste vara. Det är så jag ramar in psykosen, gör den till en vacker tavla istället för kaos. Utan RUTINER flyter den ut och drar iväg åt alla möjliga håll. Jag har vetat det länge men inte riktigt fattat det förrän nu.

Allt som behövdes var lite melatonin. Tänk vilket mirakel att somna precis på klockslaget när man har planerat att somna. Det är som sci-fi för mig. Jag är tacksam. Glad.

Samtidigt vet jag ju att eländet kommer tillbaka så småningom. Förr eller senare kraschar jag. Det gör jag alltid. Men den vetskapen får bara glädjen att smaka ännu sötare. Jag njuter av varje sekund som tickar förbi, för jag vet hur värdefull den är. Det har sjukdomen lärt mig.
Citera
2020-09-08, 00:44
Avslutad
Massa känslor som jag aktivt har försökt att blockera i många år har nu blommat upp och väckts till liv - det är inga dåliga känslor, tvärtom. Men jag har inte vågat möta dessa av rädsla. Rädd för att göra/säga "fel" saker.
Det är skitläskigt men också mysigt på samma gång
Citera
2020-09-08, 10:01
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Just nu mår jag inte bra. Jag har rättegång imorgon. Sen orkar jag inte vara social 24/7! Ibland blir man less. Jag har 2 kompisar som vill ses typ varje dag. Och som ringer flera gånger per dag. Så Ibland känner man sig utpumpad på energi.

Och ihelg blev jag osams med mitt ex. Det var inte kul!
Citera
2020-09-08, 12:04
Medlem
Förbannade ångest idag. Nu hade man velat kura ihop sig i en trygg famn. Får väl krama en mjukisleksak istället.
Senast redigerad av Liljor 2020-09-08 kl. 12:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in