2020-09-07, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuspartikel
Jajemänsan, hon säger "Let's Dance-Tobias", alltså hennes danspartner i Let's Dance. Listade själv ut det när jag satt och kollade Men lyckades inte se att hon sa Marcus Schenkenberg? Men vet visste man iof sen innan

Oh ja, visst är det de två gossarna som rumlat runt med Pernilla i sänghalmen!

Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
Pernillas danspartner i Lets Dance T*obias B*ader samt M*arcus S*chenkenberg är de två det har ryktats om. (Och nej, kan tyvärr inte ange någon källa.)
Citera
2020-09-07, 14:01
Medlem
mjukmjukares avatar
Gud, jag tycker verkligen att årens alla nattjobb och slit på teatrar och annat börjar fysiskt synas. Hon har ju alltid jobbat hårt.
Men.
Hon är ju ingen urping på något sätt.
Och het eller sexig ... nej. Nej.

Gullig sträcker jag mig till. Max.

Citera
2020-09-07, 14:06
Medlem
MinnaLinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Gud, jag tycker verkligen att årens alla nattjobb och slit på teatrar och annat börjar fysiskt synas. Hon har ju alltid jobbat hårt.
Men.
Hon är ju ingen urping på något sätt.
Och het eller sexig ... nej. Nej.

Gullig sträcker jag mig till. Max.

Är ingen fan av Pernilla, men ja, hon har jobbat hårt OCH mycket! Tycker hon ser helt ok ut för att vara snart 53 . Hon har ju alltid dragit in pengar till sin familj.
Citera
2020-09-07, 15:16
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinnaLinna
Är ingen fan av Pernilla, men ja, hon har jobbat hårt OCH mycket! Tycker hon ser helt ok ut för att vara snart 53 . Hon har ju alltid dragit in pengar till sin familj.

Fast allt slit, som hon ska ha cred för, [undrar om alla känner till vilken enorm energi hon har lagt ner på att verkligen jobba och slita i såå många år] går inte att dölja längre.

Kan låta ytligt men många jämnåriga i detta stora +50 års segment har ännu ett babe-lyster och lyser lust men PW lyser sådär och Isf mer stretande mammalyster med lite grå hy, flerfärgat hår och lite oformbar.
Icke klädintresserad om hon vill vara lite hot mm mm. Lite Röka-Under-Fläkten-Mamman.

Men säkert väldigt snäll.

Citera
2020-09-07, 23:54
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinnaLinna

Hon har tjänat bra, men hon har också bränt en hel del. Benjamin fick vara med och finansiera hennes shoppingmissbruk!

stoppapressarna.se/svenskt/sonen-raddade-pernilla-wahlgrens-ekonomi
Citera
2020-09-08, 01:12
Medlem
MinnaLinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Hon har tjänat bra, men hon har också bränt en hel del. Benjamin fick vara med och finansiera hennes shoppingmissbruk!

stoppapressarna.se/svenskt/sonen-raddade-pernilla-wahlgrens-ekonomi

Haha ja nu vet jag inte om den artikeln , om man nu kan kalla det för det, är så mycket att förlita sig på!
Jag tror nog Pernilla hållt sina barn med pengar , skjuts (för de kan inte åka kommunala transportmedel)

För att inte tala om Bianca som är så jävla rik, men åker till morsan o snor vaser, tavlor, knivar o dasspapper!
Citera
2020-10-14, 23:29
Medlem
FannyFruxos avatar
Vi säger så
Senast redigerad av FannyFruxo 2020-10-15 kl. 00:19.
Citera
2020-10-28, 02:52
Medlem
Pernilla Wahlgren - äkta blondin?

Jag kollar mycket på Wahlgrens värld just nu.

Jag har alltid trott att Pernilla är en äkta
blondin, men på vissa foton från när hon var
barn, så ser det ut som att hon har mörkare
hår, typ brunt.

Vad är egentligen hennes naturliga hårfärg?
Citera
2020-10-28, 03:26
Medlem
Hon har som de flesta svenskar, råttfärgat hår eller rågblond, mellanblond men hon gör ljusa slingor. När hon var lite spelade hon teater och i en roll (”Annie”) så färgade hon sitt hår brunt.
Det är nog de bilderna du sett. I vuxen ålder gjorde hon reklam för hårfärg och färgade även då håret mörkt men hon är mellanblond eller ”råttfärgad” på riktigt. Gillar egentligen inte benämningen råttfärgad men det är vanligt beskrivet.
Citera
2020-10-28, 03:30
Medlem
Äkta blondin-beteende har hon i alla fall. Ingen annan än en blondin skulle kunna köra vilse mellan Lidingö och Stockholm som hon lyckades med.
Citera
2020-10-28, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Äkta blondin-beteende har hon i alla fall. Ingen annan än en blondin skulle kunna köra vilse mellan Lidingö och Stockholm som hon lyckades med.

Äkta blondin är du om du inte förstår att hon spelar en karaktär i rutan.
Citera
2020-10-28, 13:32
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustellaminuta
Jag har alltid trott att Pernilla är en äkta
blondin, men på vissa foton från när hon var
barn, så ser det ut som att hon har mörkare
hår, typ brunt.

Engelskspråkiga inredare säger att mattan inte matchar gardinerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in