Citat:
Folk har ju uppenbarligen ingen koll.
Det är väl inte så konstigt att Janne ville se hur en snarlik uppställning ifrån tidigare tävlingsmatcher står sig idag. Är ju nästan ett år sen de spelade sist.
Sammanhållningen är allt i ett lag. Det märkte vi hur det gick i VM. Hur gick det tidigare år när hela laget balanserades runt zlatan?
Nej zlatan tappade respekt när han drog rasistkortet i sitt senaste utbrott emot landsslagsledningen och nu detta.
Dejan hade fått starta 100% emot Portugal hur som helst.
Förstår inte alla som hatar på Janne.
Det var många år sedan vi hade ett landslag som har presterat som vi nu gör under Janne. Laget före jaget funkar.
Sen så är det klart att dejan ska spelas in och starta men att whina efter en träningsmatch när det återstår en till under samlingen är pinsamt.
Att John guidetti togs ut är ett större frågetecken och skulle granen bli startspelare i EM då kan vi bli oroliga..
Det är väl inte så konstigt att Janne ville se hur en snarlik uppställning ifrån tidigare tävlingsmatcher står sig idag. Är ju nästan ett år sen de spelade sist.
Sammanhållningen är allt i ett lag. Det märkte vi hur det gick i VM. Hur gick det tidigare år när hela laget balanserades runt zlatan?
Nej zlatan tappade respekt när han drog rasistkortet i sitt senaste utbrott emot landsslagsledningen och nu detta.
Dejan hade fått starta 100% emot Portugal hur som helst.
Förstår inte alla som hatar på Janne.
Det var många år sedan vi hade ett landslag som har presterat som vi nu gör under Janne. Laget före jaget funkar.
Sen så är det klart att dejan ska spelas in och starta men att whina efter en träningsmatch när det återstår en till under samlingen är pinsamt.
Att John guidetti togs ut är ett större frågetecken och skulle granen bli startspelare i EM då kan vi bli oroliga..
Jag tyckte dock jag tappade respekten för honom långt innan dess. Hans svenskar-är-rasister, blatte-snacka om HMS Kungen och ha gris-attityd mot Volvo var ju bara grädden på moset.
Jämför hur ödmjuka de flesta av våra svenska stjärnor är så blir zlattens beteende lika avvikande som motbjudande. Jag vill inte nämna några vid namn för då kommer dessa få springa gatlopp om de inte omedelbart offentligt tillber massinvandringen. Det är dock intressant att notera vilka stora offentliga svenskar som ALDRIG yppat sig i debatten. Att säga jag älskar invandringen har varit det säkraste sättet att få nya välbetalda uppdrag och nya sponsorkontrakt, trots det är det väldigt många som hållit sig undan. Något att tänka på! Genom hela hans karriär så har man alltid refererat till honom som så härligt osvensk. Så länge han bodde i Sverige såg han sig inte själv som svensk. Tacka vet jag Henke.
Citat:
Haha, att ni orkar skriva långa uppsatser om hur dålig han är. Det roliga är att ingen kommer ändra sin åsikt, som man kanske haft under flera år bara för att någon pläddrar på, dagens sanning.
Jag tycker han har gjort en häftig resa och är den mest omtalade svenska spelaren någonsin vare sig ni vill eller inte.
Jag tycker han har gjort en häftig resa och är den mest omtalade svenska spelaren någonsin vare sig ni vill eller inte.
Han har varit ett inrikespolitiskt slagträ under en period som varit den mest destruktiva i hela Sveriges historia. Han har glatt låtit sig utnyttjats. PK och Zlattan har sugit av varandra och haft lika stort utbyte av det. Utan fotbollen och alla pengarna skulle han bara vara ännu ett yrkeskriminellt monster som förpestar vardagen för vanliga svenskar, vilket han själv också sagt.