2020-08-27, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsvenne
Fått hem min rad140 nu och inne på första veckan. Inte märkt någon skillnad alls förutom att jag får ett ordentligt pump. Körde ett benpass igår och benen var svullnare än normalt efter jag kört ett benpass. Samma övningar, sets och reps. Förhoppningsvis inga "lyckopiller" jag fått.
Tänkt köra 8-10v beroende på hur kroppen reagerar. Tar 10mg/dag första 4 veckorna är tanken och därefter ökar jag till 15mg/dag. Nolva som pct. Uppdaterar om nån vecka igen när dom bör har visat resultat. Puss och hej!

Har du redan märkt resultat är det nog bra tabs så ta vara på källan, en kollega på jobbet ligger på 20mg rad och 10mg mk677 och han gillar resultaten, tror han kört sin cycle 1 månad snart
Citera
2020-08-27, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zetrri
Har du redan märkt resultat är det nog bra tabs så ta vara på källan, en kollega på jobbet ligger på 20mg rad och 10mg mk677 och han gillar resultaten, tror han kört sin cycle 1 månad snart

Nja har inte känt av nånting förutom att pumpen är riktigt ordentliga sen jag börjat med dom. Inne på dag 4. Men 4v ska det ju ta enligt många innan man ser några bättre resultat.

Beställde nolva från ap*****boden och nu när jag fått hem dom så är väldigt många tabletter sönder mosade. Hänt någon annan innan? Ska man höra av sig till dom eller bara gilla läget och smula ihop allt skit och dra det i näsan istället när det väl kommer till kritan?
Citera
2020-08-30, 19:39
Medlem
getbusys avatar
Är Cardarine (gw501516) lagligt i Sverige eller hur är det? Hittar inget när jag söker om det
Citera
2020-08-31, 16:41
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Är Cardarine (gw501516) lagligt i Sverige eller hur är det? Hittar inget när jag söker om det

Om du får tävla på den låter jag vara osagt. Men det är ju inte en Sarm och den kan köpas över disk så för personligt bruk ska det vara lugnt.
Citera
2020-08-31, 16:48
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Om du får tävla på den låter jag vara osagt. Men det är ju inte en Sarm och den kan köpas över disk så för personligt bruk ska det vara lugnt.

Kollat lite mer och de verkar vara helt lugnt för personligt bruk, tävlar man på elit nivå eller i olympiska spel mm är det klassat som doping. Verkar vara helt lagligt i hela världen utan Australien.
Citera
2020-08-31, 17:57
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Cardarine, LGD, s4 och RAD kommer man undan med utanför tävlingar.

YK11 MK677 dopingklassas.

MVH
Citera
2020-09-01, 02:04
Medlem
Tänkte köra mg rad-140 mk20 under 8v...
Funderar på PCT

Tänk mig Clomid 50/40 novla v1
Vecka 2 Clomid / 50 / clomid 40
Vecka 3 25 nolva 25 clomid
Vecka 4 20 nolva 25 mg clomid.

Funderat på om jag ska kasta in Letrozol som säkerhet?
Eller Aromasin för det kan köra under kuren och efter.?

Synpunkter någon?
Citera
2020-09-01, 10:26
Medlem
Letro låter som overkill. Rad 140 ska inte påverka konvektionen till östrogen så du ska inte ha letro under tiden iallafall. Om du blockerar testo och östrogen kommer du må skit o ha en jävligt dålig pct.
Citera
2020-09-01, 16:38
Medlem
Aeonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Tänkte köra mg rad-140 mk20 under 8v...
Funderar på PCT

Tänk mig Clomid 50/40 novla v1
Vecka 2 Clomid / 50 / clomid 40
Vecka 3 25 nolva 25 clomid
Vecka 4 20 nolva 25 mg clomid.

Funderat på om jag ska kasta in Letrozol som säkerhet?
Eller Aromasin för det kan köra under kuren och efter.?

Synpunkter någon?

För de allra flesta är det mer än tillräckligt med enbart 20 mg Nolva i 3-4v. Starta PCT en vecka efter sista dosen. Letro kommer du inte behöva och inte någon AI heller. Skulle du mot förmodan få gynokänningar använd Nolva istället.

Glöm inte ta blodprov för att vara på den säkra sidan.
Senast redigerad av Aeona 2020-09-01 kl. 16:40.
Citera
2020-09-01, 23:01
Medlem
Nu besvarar jag inte dina frågor men har själv börjat fundera lite på samma upplägg då ostarine även verkar ha en bra påverkan på leder så följer gärna tråden, började du på 10mg och trappade upp eller gick du direkt på 20mg ed?
Citera
2020-09-04, 00:02
Medlem
Kollat igenom tråden en hel del, men verkar inte vara många som kört en längre kur på ostarine, nån speciell anledning till det bortsett från att det ska vara en av dom mildare?
Citera
2020-09-04, 09:23
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julbelysning1
Kollat igenom tråden en hel del, men verkar inte vara många som kört en längre kur på ostarine, nån speciell anledning till det bortsett från att det ska vara en av dom mildare?

Som med så många andra SARMs så är Ostarine testosteronsuppressiv. Vid en 6-8 veckors kur behövs inte ens en PCT på enbart Ostarine. Vid längre kurer än så så är det mer sannolikt att det behövs.

De flesta känner nog inte att det är värt att lägga pengar och hälsa på PCT när Ostarine är en så pass mild SARM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in