Citat:
Ursprungligen postat av
Rips
-Bilen i skogholtet trenger ikke å ha hart noe å gjøre med saken. Om den hadde det, kan det være for å se når TH går på jobb, og det at de trengte en bil til å transportere henne, død eller levende. Jeg tror hun var levende og at de kjørte ut gjennom Ås.
Om det er høy risiko? Tja, de gjorde jo ikke noe galt der de sto. Jeg vet heller ikke hvor mye trafikk det var i området. Og det er ikke sikkert de ville bli lagt merke til. Halvmørkt og sluddent.
-Futurum mennene hadde jo allerede funnet ut han ikke var ankommet der. De kan også hatt kjennskap til hans avtaler den dagen, og når han senest burde ankomme.
-At angrepet ble utført da, var fordi det var tett etter TH forlot hjemmet. Ikke fordi han var på kamera utenfor arbeidsplassen.
-At telefonen legges død akkurat når han ringte kan ha flere naturlige forklaringer. Elektronikken er visst ikke helt presis i sin registrering av aktivitet. Det kan være at den oppdaterte seg med anropet, eller det kan være den ringte og de derfor la den i fra seg.
-Jeg vet ikke 100% om sønnen hadde slike problemer, men det er rykter om det, og det er opplysninger som støtter opp om disse ryktene. At han sover etter klokken 9 midt i uka. At han ikke eide egen bolig, i eget navn, tross for at han hadde betalt arbeid hos sin far. Det tyder på at han ikke har styring på penger.
Det er grader av denne type problematikk. Det er noe i mellom å være på «Plata» og å være pliktoppfyllende, arbeidsom, med kontroll på livet med villa, voff og volvo.
-De sender ikke livsbevis fordi de ikke ønsket kommunikasjon, de ba om rask betaling, og null kommunikasjon. All kommunikasjon øker sjangse for å bli identifisert.
"Jeg vet ikke 100% om sønnen hadde slike problemer, men det er rykter om det, og det er opplysninger som støtter opp om disse ryktene. At han sover etter klokken 9 midt i uka. At han ikke eide egen bolig, i eget navn, tross for at han hadde betalt arbeid hos sin far. Det tyder på at han ikke har styring på penger.
Det er grader av denne type problematikk. Det er noe i mellom å være på «Plata» og å være pliktoppfyllende, arbeidsom, med kontroll på livet med villa, voff og volvo"
Det at sønnen ikke har etablert seg med en egen bolig, har flere ganger blitt brukt mot TH. Et stjerneeksempel på THs gjerrighet.
Sønnen kan, jeg under streker kan, være et surrehue, uten den minste styring på egen økonomi. Det har tidligere vært snakket om sønnens angivelige rusmisbruk og spillegjeld. Dette er rykter, men hvis dette skulle vise å stemme, så kan både AEH og TH satt seg på bakbeina. De kan ha stilt et ultimatum: Vi skal kjøpe bolig til deg, men ikke før du får orden på livet ditt!