2020-09-05, 19:56
Medlem
PippiDrengs avatar
Märkligt det där.
Citat:
– De har kommit till Sverige enbart med syfte att organisera och systematisera kriminalitet. De arbetar med att skapa makt, de har stor våldskapacitet och de vill tjäna pengar, säger han.
Men en dansk kan man ge inreseförbud med motiveringen
Citat:
Vi bedömer att hans agerande och inresefrihet skulle vara ett hot mot grundläggande samhällsintresse
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/paludan-stoppades-vid-gransen-har-fatt-inreseforbud
Citera
2020-09-05, 20:07
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Ja det stämmer de satt för ett mord på en kille från Tensta de var 4pers mot han för att han trackasera deras lillebror och de har levt på de ref sen dess men efter det har de haft me massa andra konflikt med olika grupperingar de kan bara slåss i flock typ 10 mot 1 tex de hade jidder med några i edsberg det värsta de kunde göra mot varandra var att skjuta upp i luften om nätterna folk skrattar åt deras sätt att va faktiskt och nu det sista så hoppade de på fel Person de var 4 mot han i nån nattklubb och killens hämnd kom nästa dag deras lillebror mördades och en kusin blev förlamad så det va för 1 år sen och inget mer med det så det visar hur svaga de är jämnföra me de andra klanerna ju

Förlamad..?
Nej, det blev han inte, vart har du fått det ifrån..?
Citera
2020-09-05, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Ja det stämmer de satt för ett mord på en kille från Tensta de var 4pers mot han för att han trackasera deras lillebror och de har levt på de ref sen dess men efter det har de haft me massa andra konflikt med olika grupperingar de kan bara slåss i flock typ 10 mot 1 tex de hade jidder med några i edsberg det värsta de kunde göra mot varandra var att skjuta upp i luften om nätterna folk skrattar åt deras sätt att va faktiskt och nu det sista så hoppade de på fel Person de var 4 mot han i nån nattklubb och killens hämnd kom nästa dag deras lillebror mördades och en kusin blev förlamad så det va för 1 år sen och inget mer med det så det visar hur svaga de är jämnföra me de andra klanerna ju

Citat:
Ursprungligen postat av Misantrop1891
Skulle ta dig mer seriöst om du inte hade repeterat det här över hela FB i alla trådar du hittar med namnet, ringde en klocka nu när jag såg användarnamnet.

Verkligen. Uppenbarligen något personligt.
Citera
2020-09-05, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexSexSex
allmänt så är jag positiv till familjebandsbrottslingsgäng
det betyder att dom kommer att försöka döda varandra så fort dom vill expandera sina områden och det betyder mindre jobb för polisen och mer roligt drama för oss att läsa om i tidningen

Men den nyligen uppmärksammande förhandlingen mellan 4 gäng på Posthotellet i Gbg tyder snarare på en utveckling mot maffians sätt att verka; man samarbetar i en kupol och blir på så vis starkare.

Det är väl bara en tidsfråga innan Sverige är helt maffiastyrt och korrumperat, om det inte redan är det. En vit maffia har vi ju haft sedan länge, och den kan ju nu expandera med oändligt våldskapital.
Citera
2020-09-05, 21:02
Medlem
jugbandbluess avatar
ali khan och fahkro är mhallami, ett skräpfolk som fungerar ungefär som arabvärldens och turkiets zigenare. i alla länder de kommer till uppstår samma beteende.
Citera
2020-09-05, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
ali khan och fahkro är mhallami, ett skräpfolk som fungerar ungefär som arabvärldens och turkiets zigenare. i alla länder de kommer till uppstår samma beteende.

Finns bra länk här om Libanesiska klanerna från mhallami

https://blog.zaramis.se/2012/12/05/kriminella-libanesiska-klaner/
Citera
2020-09-05, 23:55
Medlem
augusta66s avatar
(FB) Marockansk klan som utsätter Termovägen för grov brottslighet och styr området!
Citera
2020-09-06, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Märkligt det där.

Men en dansk kan man ge inreseförbud med motiveringen

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/paludan-stoppades-vid-gransen-har-fatt-inreseforbud

Med tanke på att snutsvinet säger att de försvarar yttrandefriheten(!) genom att vägra dansken att resa till Sverige, så är det väl inget märkligt alls.
Citera
2020-09-06, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Skulle vara lite roligt att veta varifrån familjerna kommer, finns det någon gemensam nämnare?

En gemensam nämnare för många är att de levt odokumenterade i Libanon och till mindre del Syrien och Turkiet innan de kom hit.
Palestinier(Skåne, Uppsala),
"mhallamier"(Skåne, Gbg, Uppsala)
och assyrier/syrianer(Södertälje, Botkyrka, Märsta, Västerås).

De har stått utanför libanesiska samhället i decennier, utan medborgarskap eller särskilt mycket rättigheter och då brukar det sluta med egna släktbaserade nätverk och organiserad brottslighet för att konkurrera med de etablerade och "privilegierade" i landet.
När de kom hit till Sverige fortsatte de göra det som de redan gjorde i hemlandet.
Senast redigerad av anonn 2020-09-06 kl. 09:56.
Citera
2020-09-06, 09:49
Medlem
Sainsburyss avatar
Ali-Khan familjen har jag alltid inbillat mig går runt i kostym alternativt är välklädda, men när jag fick se klippet när den 33-årige mannen hotade polisen så var han klädd i vanliga "mys-kläder", typ adidas och mjukisbyxor. Fy fan vad löjligt.
Citera
2020-09-06, 14:28
Medlem
chilly_c_canes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Ha aldrig kontakt med någon av utomeuropeiskt ursprung. De är till 99% äckel. Varje avvikelse från denna regel är unik. Jag har tex varit vän med en person från kurdistan i 25 år. Jag prisade honom som den enda blatte som var ok, men När chansen kom tog han den. Alltså hade jag fel i 25 år och han outsmarted mig genom sin uthållighet. Jag lyfter på hatten.

Vad gjorde han?

En sån vän har jag också.
Inget tyder på det i nuläget, men jag är övertygad om att det kan ske vilken dag som helst - att han visar sitt riktiga jag.
Citera
2020-09-06, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Skulle vara lite roligt att veta varifrån familjerna kommer, finns det någon gemensam nämnare?

Svart hår, i 99.9% av fallen.

I övrigt så har de skinn som är gulblekt, gulbrunt eller brunt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in