Citat:
Nylig ble det lagt til flere opplysninger i denne artikkelen. Før tv2-artikkelen nylig ble oppdatert, sto dette: En politimann ahr flere ganger tilsynelatende forsøkt å starte en av bilene de har med, uten å lykkes med dette.
tv2.no/nyheter/11623322/
STARTKABLER? Politiet gjør undersøkelser inne i huset i Sloraveien 4 torsdag formiddag. De har vært tilstede med flere folk og tre biler. En av bilene forlot åstedet etter tilsynelatende å ha fått hjelp med startkabler.
...
En del av den syv sider lange avgjørelsen fra lagmannsretten er unntatt offentligheten fordi det kan skade etterforskningen om begrunnelsen fra politiet blir kjent.
nrk.no/norge/nye-undersokelser-i-hjemmet-til-tom-hagen-1.15145655
rb.no/nye-undersokelser-i-sloraveien/s/5-43-1381459
Har noen av dere lest denne rb.no(+)artikkelen? Her havner politiet i trøbbel i Sloraveien.
(Måtte ha starthjelp..., var det eneste jeg fikk lest).
Tror dere at dette "tilsynelatende forsøkt å starte en av bilene" og dette " En av bilene forlot åstedet etter tilsynelatende å ha fått hjelp med startkabler." kan ha med rekonstruksjoner å gjøre? Det er fotografi av den omtalte bilen i to av artiklene over.
tv2.no/nyheter/11623322/
STARTKABLER? Politiet gjør undersøkelser inne i huset i Sloraveien 4 torsdag formiddag. De har vært tilstede med flere folk og tre biler. En av bilene forlot åstedet etter tilsynelatende å ha fått hjelp med startkabler.
...
En del av den syv sider lange avgjørelsen fra lagmannsretten er unntatt offentligheten fordi det kan skade etterforskningen om begrunnelsen fra politiet blir kjent.
nrk.no/norge/nye-undersokelser-i-hjemmet-til-tom-hagen-1.15145655
rb.no/nye-undersokelser-i-sloraveien/s/5-43-1381459
Har noen av dere lest denne rb.no(+)artikkelen? Her havner politiet i trøbbel i Sloraveien.
(Måtte ha starthjelp..., var det eneste jeg fikk lest).
Tror dere at dette "tilsynelatende forsøkt å starte en av bilene" og dette " En av bilene forlot åstedet etter tilsynelatende å ha fått hjelp med startkabler." kan ha med rekonstruksjoner å gjøre? Det er fotografi av den omtalte bilen i to av artiklene over.
Har ikke lest +-artikkelen. Men du som er så oppdatert på denne saken må vel ha interesse av å kjøpe pluss-artikler? Det er ikke dyrt. Jeg tror ikke de filmet for moro skyld akkurat. Vet bare at de filmet. Jeg tror de gjør tester i forbindelse med billyder og skjønner ikke dette med startkablene. Jeg tror ikke noen involvert i Hagen-saken brukte biler som fikk problemer med startkabler akkurat.