2020-09-04, 00:04
Medlem
eastdulwichs avatar
Jag har en god vän som varit singel länge och han har haft Tinder lika länge. Han träffar/matchar nästan med ingen från Tinder ändå tycker många tjejer att han ser bra ut irl!

Det jag undrar är, träffar ni andra många tjejer eller är det lika dåligt för er?
Han är 33 år.
Citera
2020-09-04, 00:10
Avslutad
Har aldrig använt eller provat tinder men kanske är dags att prova. Är det bara att lägga upp en schyst profilbild och sen är det klart?
Är tjejerna seriösa eller är de bara ute efter att ligga?

Citat:
Ursprungligen postat av eastdulwich
Jag har en god vän som varit singel länge och han har haft Tinder lika länge. Han träffar/matchar nästan med ingen från Tinder ändå tycker många tjejer att han ser bra ut irl!

Det jag undrar är, träffar ni andra många tjejer eller är det lika dåligt för er?
Han är 33 år.

Karisma och personlighet.
Han kanske är osäker och har dåligt självförtroende?
Senast redigerad av Vermillions 2020-09-04 kl. 00:12.
Citera
2020-09-04, 00:14
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Jag håller absolut med dig om att det är överlägset bäst att ses så tidigt som bara möjligt, om ömsesidigt intresse finns. Däremot kan det första intrycket variera rätt enormt beroende på hur någon uttrycker sig. Men, det är väl jag som går igång på formuleringsförmåga i skrift, typ.
Om någon skriver som en kratta kan jag tyvärr inte låta bli att föreställa mig personen bakom profilen som svagbegåvad.

Mmm, jag tyckte nog också så innan, men sen skaffade jag fler irl-vänner och blev motbevisad.
Citera
2020-09-04, 00:42
Medlem
eastdulwichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vermillions
Har aldrig använt eller provat tinder men kanske är dags att prova. Är det bara att lägga upp en schyst profilbild och sen är det klart?
Är tjejerna seriösa eller är de bara ute efter att ligga?

Ja han är osäker på sig själv men lyser det igenom på Tinder? Det har jag svårt ett tro. Eller så är det så!
Citera
2020-09-04, 00:55
Avslutad
Citat:
Ja han är osäker på sig själv men lyser det igenom på Tinder? Det har jag svårt ett tro. Eller så är det så!

Vissa kanske har en förmåga att snappa upp signaler digitalt men att få till en bra bild och presentation kan nästan vem som helst göra. Handlar inte det om ett problem som uppstår IRL?
Citera
2020-09-04, 00:57
Medlem
eastdulwichs avatar
Citat:
Vissa kanske har en förmåga att snappa upp signaler digitalt men att få till en bra bild och presentation kan nästan vem som helst göra. Handlar inte det om ett problem som uppstår IRL?

Nej problemet är Tinder. Vi hade en diskussion om detta ikväll, irl har han inga problem men Tinder är typ inga matchningar.
Tänkte om fler hade problemet? Sprang på en annan tråd här om alla singelkillar, har tjejer för höga krav?
Citera
2020-09-04, 01:04
Avslutad
Citat:
Nej problemet är Tinder. Vi hade en diskussion om detta ikväll, irl har han inga problem men Tinder är typ inga matchningar.
Tänkte om fler hade problemet? Sprang på en annan tråd här om alla singelkillar, har tjejer för höga krav?

Om han ser bra ut som du påstod, det undrar jag. Är det inte det många tittar på? Han kanske gör nåt oattraktivt på bilderna. Jag ser sällan glad ut på bilder så det påverkar nog negativt. Don’t give a f. Det är ändå tillgjort. Vem fan blir glad av att fota sig själv?
Citera
2020-09-04, 01:06
Medlem
eastdulwichs avatar
Citat:
Om han ser bra ut som du påstod, det undrar jag. Är det inte det många tittar på? Han kanske gör nåt oattraktivt på bilderna. Jag ser sällan glad ut på bilder så det påverkar med många procent.

Många tycker han ser bra ut, det vet jag. Vad ska han ta för bilder då?
Matchar du med många?
Citera
2020-09-04, 01:07
Avslutad
Citat:
Många tycker han ser bra ut, det vet jag.
Matchar du med många?

Har aldrig provat, men vill göra det.
Hur har det gått för dig?
Citera
2020-09-04, 01:47
Medlem
eastdulwichs avatar
Citat:

Jag hade Tinder för många år sen men nu är jag upptagen!
Han visade sitt konto, är förvånad över att så många snygga tjejer i Sverige är singlar.
Citera
2020-09-04, 02:12
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Haha! Ser man väl för fan inte på bilder?

Visst är det så att tjejer på en app vill ha fräcka killar som tar för sig - de får ju hur många matchningar som helst så varför inte välja de mest intressanta? Då blir också Tinder en sopstation bestående av mestadels WT och socio/psykopater.

Citat:
Han visade sitt konto, är förvånad över att så många snygga tjejer i Sverige är singlar.
De är inte nödvändigtvis singlar. 40% uppskattas faktiskt vara upptagna.
Senast redigerad av lakritc 2020-09-04 kl. 02:25.
Citera
2020-09-04, 07:29
Medlem
Citat:
Jag tycker att du borde prova på Tinder innan du spekulerar om varför det går dåligt för någon annan på Tinder. (Om du är man.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in