Citat:
Ursprungligen postat av
Hurt-Åke
Lite väl mycket "kvinnor gör si och män gör så"-skämt. Bortser man från det så är det jävligt bra! Har du sett hans senaste specialare på Netflix?
Nej det har jag nog missat. Såg när han åkte omkring med obama, men tyckte inte konceptet var speciellt roligt. Vad är det som du tycker är så roligt? Jag kaxar inte alltså utan vill förstå, jag skulle somna till hans stand up (nästan)
Citat:
Ursprungligen postat av
bulten2.0
Håller med dig! Seindfeld är jävligt behagligt att sitta och kolla på. Tycker dock inte hans stand up är bra alls. Såg dessutom någon så jävla dålig "talk show" på Netflix där han kör runt i en bil med kändisar och är allmänt skittråkig. Han drar fulla hus till sina Stand Ups eftersom serien är så pass hajpad, inte för att han är så jävla rolig.
Helt enig med dig. Tror också att han lever mycket på gamla meriter men det är ändå väldigt imponerande att komma dit han har kommit och det är rätt konstigt att han lyckats. Skulle lätt kunna räkna upp tio-tjugo komiker som jag tycker är roligare. En annan som kör väldigt snälla och tråkiga stand ups är Ray romano, tycker hans serie "alla älskar raymond" är underhållande att titta på men precis som Seinfeld så är hans stand up väldigt tråkig. Svårt att förstå storheten i deras stand up.