Citat:
Ursprungligen postat av
Iditarod
Takk! Jeg vurderte lenge om jeg skulle bruke mer tid på denne brukeren. Jeg har forsøkt, gang på gang, å forklare hva jeg mener. Det har blitt sånn at jeg lurer på om jeg ordlegger meg feil, kan det være at jeg har et pedagogisk problem? Jeg lurte en stund på dette, men det er nok ikke der problemet ligger! Jeg synes det er vanlig høflighet å svare, når jeg blir omtalt i tråden. Heretter vil jeg prøve å overse det verste våset. Men gudene skal vite at jeg har brukt tid på denne brukeren. Ikke fordi det er vanskelig å svare, men jeg prøver belegge svar med fakta, finne sitater etc. Alt dette har vært bortkasta, det er som å skvette vann på gåsa!
Jeg kjenner meg igjen i det du forteller. Du må bare ta det som et kompliment. Det er fordi du kommer med saklige observasjoner.
Jeg, som du, ønsker å diskutere saken, så det er synd at vi ikke kan gjøre det på en ryddigere måte.
For min del er bekreftede opplysninger mer tungtveiende enn rykter. Jeg har et helt annet inntrykk av ryktekildene enn mange andre i tråden. Det er helt naturlig, siden det er mine egne erfaringer som avgjør hva som er troverdig.
I mine øyne er man uskyldig til det motsatte er bevist, og TH er langtifra bevist skyldig. Indisiene er også særdeles svake, og da hjelper det ikke så mye om det finnes mange av dem.
Nettopp derfor, fordi saken fremstår svak, så er det viktig å ha på det rene hva som er bekreftede fakta og hva som er spekulasjoner - hvis man ønsker å diskutere saken vel å merke.
Gåsa liker vann, og bryr seg mindre om saken.