Jag dricker kaffe med mjölk eller havremjölk. Mina vänner säger att det är bögigt och att man ska dricka svart om man är man. Vet att det inte fysiskt stämmer men tycker ni andra det också ?
När kaffe ändå är en smak man nästan måste lära sig gilla ser jag ingen vits i att lära sig att dricka det utspätt med mjölk.
Men det är ju inte detsamma som att det skulle vara fjolligt, bara onödigt.
Människor med den uppfattningen är oftast osäkra på sig själva. Tycker synd om dom, kaffe med mjölk gör det ju bara ännu godare, om det inte är väldigt starkt fint kaffe kokat i perkolator såklart, då vill man få fram aromerna utan något tillägg.
Nej jag tycker inte det är löjligt alls. Dricker själv svart.. Lika med folk som säger att ma. Förstör kaffet med att ha i socker eller mjölk. Nej kaffe kan du inte förstöra. Bara förändra..
Till de att man tycker det blir bra
Varför bry sig i vad andra tycker och grubbla på det. Är folk så osäkra i sig själv numera
Jag alternerar kan dricka svart men föredrar med mjölk i alltid gjort.
Hemma dricker jag nästan uteslutande svart, på jobbet där vi har lite mer beskt kaffe från maskinerna så brukar jag ta lite mjölk för att "jämna ut" smaken. Varierar däremot.
Jag dricker kaffe med mjölk eller havremjölk. Mina vänner säger att det är bögigt och att man ska dricka svart om man är man. Vet att det inte fysiskt stämmer men tycker ni andra det också ?
Dricker två koppar om dagen!
Bara en tönt bryr sej om vad andra tänker om hur du dricker ditt kaffe så av den anledningen är både du och dina vänner bögar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!