2020-08-28, 09:30
Medlem
Hur länge är spårtiden för amfetamin i salivtest? På vissa sidor står det 1 dygn och andra 8 dygn. Kan man skylla på concerta man har utskrivet om man torskar på salivtest?
Citera
2020-08-28, 18:32
Medlem
Hej, om man rökt en 0,1 brun om dagen i 2 veckor, hur lång tid tar det innan man blir ren?
Citera
2020-08-30, 13:53
Medlem
blueprintzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanaxbby
Hur länge är spårtiden för amfetamin i salivtest? På vissa sidor står det 1 dygn och andra 8 dygn. Kan man skylla på concerta man har utskrivet om man torskar på salivtest?
Prodiagnistics skriver själva att det är 8 dagar på deras salivprov vilket verkar vara det prov med längst spårtid.

Problemet är dock att vissa i denna tråd påstår sig varit positiva på amfetamin, kokain och heroin i 3 månader(!!!) efter intaget på ovan nämnda salivprov.
Citera
2020-08-30, 23:52
Medlem
Soulflowers avatar
Har sökt och bläddrat genom tråden men hittar inget om det här.
Jag lämade urinprov idag för en drogscreening, nämnde inte att jag tagit melatonin de senaste tio dagarna då jag var osäker på legaliteten (Norge) och de jag tar har jag inte på recept. Läste efteråt att melatonin kan ge falskt positivt för metadon. Det gällde Cirkadin och de jag tar är inte depot utan snabbverkande. Är det någon som vet om det verkligen är så att det kan ge falskt positivt för metadon? Blir ju jobbigt att slingra sig ur den knipan.
Citera
2020-08-31, 02:54
Medlem
Mongoglads avatar
har läst massor i tråden men fattar inte ett skit om cut off o allt, så jag frågar rakt ut...

jag råkade få i mig ca 3g amfemtamin från onsdag till fredag natt, på lördag förmiddag tog jag en indiska xanor (fyrkantiga med en skåra, märkat med en 2a på båda halvora) idag (söndag) tog jag 2.5 g värdelöst amfetamin och knappt märkbart påverad trots mängden. tog en likadan xanor nu söndag natt igen. alltså, sammalegt 5-6g tjack sen onsdag till söndag kväll, och 4 (??) mg xanor , en lördag o en söndag natt. läkaren har börjat misstänka jag kanske tar nåt, o risken för analys KAN finnas. hur länge tar det tills jag e ren? (xanor med en 2a på varje halva, kan det vara 4mg kanske, isf då 8mg)

tacksam för svar tack...
Citera
2020-09-01, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Har sökt och bläddrat genom tråden men hittar inget om det här.
Jag lämade urinprov idag för en drogscreening, nämnde inte att jag tagit melatonin de senaste tio dagarna då jag var osäker på legaliteten (Norge) och de jag tar har jag inte på recept. Läste efteråt att melatonin kan ge falskt positivt för metadon. Det gällde Cirkadin och de jag tar är inte depot utan snabbverkande. Är det någon som vet om det verkligen är så att det kan ge falskt positivt för metadon? Blir ju jobbigt att slingra sig ur den knipan.

Melatonin är ett hormon som kroppen producerar, du kan aldrig bli positiv i nåt drogtest på melatonin - det är lögn. Gått över en vecka nu och ingen hörde av sig så DMAA ger inga positiva utslag på salivtest vilket det heller inte bör. Mycket bra
Senast redigerad av fonzen 2020-09-01 kl. 18:12.
Citera
2020-09-01, 19:22
Medlem
yournotlikemes avatar
Hjälp mig här någon plz. Jag har syntetiskt köpt urin som var jättedyrt plus en revaxör. Ska pissa på fredag och måste vara ren så måste fejka provet på något sätt. Tänkt att köpa typ nåt rör/slang eller sugrörsliknande grej och typ ha under ballen och trycka på revaxören på något sätt så det syntetiska urinet kommer ur?

Hon låter mig alltid gå in själv och det finns bara en liten spegel uppe i vänstra hörnet så det ska nog gå bra. Måste dock värma upp det innan så kommer ha det i en påse vid kroppen en-två timmar innan men var ska jag hitta något form av slang som jag kan fästa revaxören på? Någon som gjort något sånt här som kan hjälpa till?
Citera
2020-09-01, 20:47
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Melatonin är ett hormon som kroppen producerar, du kan aldrig bli positiv i nåt drogtest på melatonin - det är lögn. Gått över en vecka nu och ingen hörde av sig så DMAA ger inga positiva utslag på salivtest vilket det heller inte bör. Mycket bra

Jag hoppas verkligen att det är så, det hade sparat mig en massa förklarande.
Enligt den här listan från Ferle som tillverkar drogtest kan Circadin ge utslag på EDDP-test, och jag vet att de testade för metadon.
Det är inte melatoninet i sig som detekteras, utan restprodukter från nedbrytningen av det.
https://www.ferle.se/korsreaktion
Citera
2020-09-02, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Hjälp mig här någon plz. Jag har syntetiskt köpt urin som var jättedyrt plus en revaxör. Ska pissa på fredag och måste vara ren så måste fejka provet på något sätt. Tänkt att köpa typ nåt rör/slang eller sugrörsliknande grej och typ ha under ballen och trycka på revaxören på något sätt så det syntetiska urinet kommer ur?

Hon låter mig alltid gå in själv och det finns bara en liten spegel uppe i vänstra hörnet så det ska nog gå bra. Måste dock värma upp det innan så kommer ha det i en påse vid kroppen en-två timmar innan men var ska jag hitta något form av slang som jag kan fästa revaxören på? Någon som gjort något sånt här som kan hjälpa till?

Du kan ju använda en såndär plastgrej som används mot öronvax, bara att du håller i snorren och har den grejen bredvid så borde det inte uppmärksammas. Och självklart värma upp urinet i en microvågsugn, eller liknande, innan.
Då behöver du ej någon slang.

Lycka till!

Edit: en sån är jag tänkte på
https://www.med24.se/medicare/anvaen...waAn4WEALw_wcB
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2020-09-02 kl. 13:27.
Citera
2020-09-02, 16:22
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Du kan ju använda en såndär plastgrej som används mot öronvax, bara att du håller i snorren och har den grejen bredvid så borde det inte uppmärksammas. Och självklart värma upp urinet i en microvågsugn, eller liknande, innan.
Då behöver du ej någon slang.

Lycka till!

Edit: en sån är jag tänkte på
https://www.med24.se/medicare/anvaen...waAn4WEALw_wcB

Ja men en sådan har jag, och syntetiskt urin. Värma upp är nog inga problem men hur fan ska jag lyckats ha Revaxören i kalsongerna och trycka ut så det inte syns?

Känns ju bättre o typ bara ha en liten slang under snorren på nåt sätt och ha den kopplad till revaxören som ligger nån annan stans än i byxorna då jag ofta har ganska tajta byxor går inte runt i Dressman bootcut lixom. Jag vetefan jag måste lyckas med detta är ganska mycket som står på spel.
Citera
2020-09-02, 17:54
Medlem
0,5 g kokain och 100mg lyrica i söndags.
Ska ta salivprov eller urinprov om ca 3 veckor eller mindre. Är jag fine?

En gång satt kokain i 9> dagar på mig så är lite orolig
Citera
2020-09-02, 19:43
Medlem
junkdromes avatar
Tog 2mg ksalol igår 01:00. Har pissprov imorgon kl 10. Är det kört?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in