2020-09-02, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Är väl för att utbudet av dvärgar är så litet i Sverige, han är ju bara 1,65 själv enligt wiki

Finns väl gott om kvinnor som är ca 160 cm. Medellängden för kvinnor i Sverige är väl typ 167-168 cm vilket resulterar i att många självklart är kortare än det.
Citera
2020-09-02, 16:12
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Är väl för att utbudet av dvärgar är så litet i Sverige, han är ju bara 1,65 själv enligt wiki

Nja det finns ju hur många kvinnor som helst som är runt 1,60-1,65 men han verkar gilla kvinnor som är ett par huvud högre än honom.
Citera
2020-09-02, 16:56
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Hotellnatten i Jönköping är väl copyright-skyddat hos Soran AB?

Håller med, iaf om det övre. Även om jag hatar feminism som ideologi så måste jag ge cred åt dessa feminister med skinn på näsan som med idogt researcharbete visar var skåpet ska stå, dvs vad som inte är acceptabelt beteende. Fattar ni att vara småbarnsmamma och gå en rond mot ärkeäcklet Fredrik Virtanen i Tingsrätten. Übermensch.

Han är dock ganska kort själv. Har sett honom spatsera omkring på Södermalm flera gånger.

Vad spelar det för roll att man klämt ut en unge ur fittan?
Feminazis bjöd ju in FV i hönshuset själva, snopet när han visade sig vara räven
Citera
2020-09-02, 17:06
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Timbuktu är ju känd för att vara ett svin. Men småflickor har jag inte hört något om

Problemet för honom är att han är groteskt ful, smutsig och dessutom dvärg. Svårt att tänka sig att någon skulle ta i honom med tång såvida han inte var artist - Hans fysiska och psykiska tillkortakommanden är ett incitament och en stark drivkraft för honom. Klart att han kanske kan lura fjortonåriga tjejer med artiststatusen men jag anser det var osannolikt att någon vuxen kvinna faller för honom.
Citera
2020-09-02, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Problemet för honom är att han är groteskt ful, smutsig och dessutom dvärg. Svårt att tänka sig att någon skulle ta i honom med tång såvida han inte var artist - Hans fysiska och psykiska tillkortakommanden är ett incitament och en stark drivkraft för honom. Klart att han kanske kan lura fjortonåriga tjejer med artiststatusen men jag anser det var osannolikt att någon vuxen kvinna faller för honom.

Han har nog enkel tjejer runt sig för att han är känd. Annars har du nog underskattat vad kändisskap har för magnetisk effekt på många kvinnor.
Citera
2020-09-02, 17:12
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Han har nog enkel tjejer runt sig för att han är känd. Annars har du nog underskattat vad kändisskap har för magnetisk effekt på många kvinnor.

Jag beskriver just att kändisskapet är hans drivkraft. Det skall inte underskattas. Hade han inte varit groteskt vanskapt hade han troligen inte blivit artist.
Citera
2020-09-02, 17:14
Bannlyst
Enligt en annan tråd här på FB är det artisten Lorentz.
Citera
2020-09-02, 17:16
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Enligt en annan tråd här på FB är det artisten Lorentz.
Hittade denna: https://dopest.se/lorentz-anklagas-f...av-minderarig/
Citera
2020-09-02, 17:26
Medlem
Snaidistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hittade denna: https://dopest.se/lorentz-anklagas-f...av-minderarig/

Om ni ens läst första inlägget i tråden så skriver ju TS att CW hintar om YTTERLIGARE en snuskgubbe utöver Lorentz. Detta handlar alltså inte om Lorentz.
Citera
2020-09-02, 17:37
Medlem
okok1s avatar
Jag gissar på Özz. Har hört det i en podd för några år sedan att han höll på med fjortisar. Blev äcklad då. Det behöver ju dock inte vara sant (minns inte vilken podd eller vem som sa det). Googlar man hans namn plus feminism, så verkar han vara en feminist.
Citera
2020-09-02, 18:52
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Han må vara kort men problem med kvinnor har han aldrig haft. Han har väl satt på halva Lund vid den här tidpunkten. Timbuktu har alltid haft ett rykte av sig att ligga runt en hel del, givetvis med vuxna kvinnor men det har kanske blivit en och annan tonåring också, vad vet jag?

Han verkar dras till kvinnor som är betydligt längre än honom

Med exfrun
https://files.elle.se/uploads/2012/0...3%A4llskap.jpg

Med sin nuvarande
https://d.cdn-expressen.se/images/5f...nan/640@60.jpg

Haha. Vilken knaling! Han kan ju inte vara högre än två cocakolaburkar staplade på varandra? Små människor är farliga människor. Dom står på tå och skriker för att kompensera sina tillkortakommanden.
Citera
2020-09-02, 19:47
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Han får väldigt mycket tjejer. Så ditt snack är bara önsketänkande från din sida.
Sedan har jag aldrig snackat om småbarn utan att han satt på tonårstjejer farligt nära fel ålder. Unga men inte olagliga. Det är inte samma sak som pedofili eller att han har satt på någon tolvåring eller liknande. Men tillräckligt unga för att feminister 2020 ska ogilla detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in