Citat:
Ursprungligen postat av
Sambucusnigra
Sen beror det ju på om patienten sköter sin medicin. Rent Amfetamin=Sexuellt stimulerande drog. Det blir även "plockigt". Läste att LW höll på oerhört mycket med smyckespyssel. Typist för amfetamin(om än i högre doser än det som förskrivs i medicinskt syfte). Så klart även sömnsvårigheter, då den verksamma substansen Amfetamin främjar vakenhet.
Ja helt klart är det viktigt att sköta medicinen, den ska tas exakta klockslag! Men nån nämnde väl att hon stod på Imovane oxå? Den innehåller ju inte benzo som tur är men man blir rätt trött av att ta den vid kvällen men omöjligt att säga hur LW skött sina mediciner,,,,! Tyckte bara att det lät så dumt på förhören med SD som även HD bekräftade att han var så rörelsehindrad av diskbråck o ofta inte klarade ta på sig själv o att detta problem då har varit redan längre bak i tiden när dom startade sin relation. Min erfarenhet av den typ av problem som SD säger sig ha, då tar man absolut Oxycondone för att inom ca 20 min få snabb lindring för att fortsätta sin dag, men bilkörning är inte helt ok vid dessa mediciner men han cyklar ju så ,,,, ja ! Sen verkar ju killen fladdra runt än här o än där, en alltiallo enligt vittnen o flera år med gymnastisk sex som grädde på moset? Hur många piller behöver han för att va så aktiv med denna "trasiga" kropp o vilka spår gör det med honom? Han sa ju själv att efter ett förhör , då går han direkt o gör sjukgymnastik så i vården verkar han ju vara på ett vis, att han äter Adderall vet jag inte för han sa i förhör att han inte har nån diagnos , vilket va lögn för har han diskbråck är det en diagnos,, ja man ska väl inte vara så petig med det då kanske :-/