2020-09-01, 17:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Beroende på hur syndfull själen är, undvik dödssynder ifall du vill vandra runt som ett spöke efter döden.

Det känns inte som om du tänker hjälpa mig att bli ett spöke till helgen längre - du skrev ju att det var så enkelt nyss, har det hänt nåt?
Citera
2020-09-01, 17:33
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Vill du verkligen att man gör ett spöke av dig?

Är du själv ett spöke?
Citera
2020-09-01, 17:34
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det känns inte som om du tänker hjälpa mig att bli ett spöke till helgen längre - du skrev ju att det var så enkelt nyss, har det hänt nåt?

Gud blir så arg på oss när man gör något mot en oskyldig själ..

Du får uppvisa tydliga tecken på brott mot människosläktet..
Citera
2020-09-01, 18:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Gud blir så arg på oss när man gör något mot en oskyldig själ..

Du får uppvisa tydliga tecken på brott mot människosläktet..

Gud finns inte och om han finns tror jag ändå inte på honom och han är ett rövhål om han finns. räcker det?
Citera
2020-09-01, 18:27
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Gud finns inte och om han finns tror jag ändå inte på honom och han är ett rövhål om han finns. räcker det?

Mycket bra skrivet. Håller med dig till 100%.
Citera
2020-09-01, 19:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Varsamt
Hej,

Jag har just flyttat till en äldre kåk, och jag bor på övervåningen.

Jag vill inte oroa er, men det är en spöktjej som brukar stå i mitten av trappan. Jag känner av hennes närvaro och har sett henne några gånger. Hon står i trappan med en grå uppenbarelse.

Jag är verkligen inte glad med den nuvarande situationen.

Jag bor ensam och det gör saken inte lättare.

Du bör gå till polisen och erkänna dina brott, det är uppenbarligen ditt samvete som talar till dig, det kommer inte bli bättre
Citera
2020-09-02, 01:16
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Mycket bra skrivet. Håller med dig till 100%.

Ifall man inte får se höra eller förstå paranormal och ockult aktivitet personligen, varför diskuterar man det då överhuvudtaget?
Citera
2020-09-02, 06:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ifall man inte får se höra eller förstå paranormal och ockult aktivitet personligen, varför diskuterar man det då överhuvudtaget?

Tanken var att du skulle hjälpa mig att se det genom att göra mig till spöke, vilket du tidigare påstod var plättlätt. Sen blev det visst krångligare och krångligare och slutade vid att jag skulle visa att jag inte har en ”oskyldig själ”, så då tänkte jag att jag berättar om min inställning till Gud vilket väl borde vara rätt illa om Gud nu verkligen finns och hindrar dig att göra mig till spöke..

Så sätt igång och spökifiera mig nu!!
Citera
2020-09-02, 13:55
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Tanken var att du skulle hjälpa mig att se det genom att göra mig till spöke, vilket du tidigare påstod var plättlätt. Sen blev det visst krångligare och krångligare och slutade vid att jag skulle visa att jag inte har en ”oskyldig själ”, så då tänkte jag att jag berättar om min inställning till Gud vilket väl borde vara rätt illa om Gud nu verkligen finns och hindrar dig att göra mig till spöke..

Så sätt igång och spökifiera mig nu!!

Har du verkligen övervägt dina möjligheter då?

Väldigt många ångrar sig när dom har dött..

Ni snedvridna och skolade brukar faktiskt gråta rejält när ni vaknar upp till verkligheten sådär plötsligt och har trott på någon annan påhittad världsbild som samhället har bidragit till..

Kanske borde förberedda er mer först..
Citera
2020-09-02, 18:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Har du verkligen övervägt dina möjligheter då?

Väldigt många ångrar sig när dom har dött..

Ni snedvridna och skolade brukar faktiskt gråta rejält när ni vaknar upp till verkligheten sådär plötsligt och har trott på någon annan påhittad världsbild som samhället har bidragit till..

Kanske borde förberedda er mer först..

Jag lär knappast gråta när jag glider ljudlöst genom damernas omklädningsrum på det lokala gymet - kör på!
Citera
2020-09-02, 19:37
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Jag lär knappast gråta när jag glider ljudlöst genom damernas omklädningsrum på det lokala gymet - kör på!

Du är väl medveten om att du inte besitter några kroppsliga delar när du glider runt ljudlöst..

Skickad ut ur livet och kroppen som en förbannade katapult stol.
Senast redigerad av TwoThousand 2020-09-02 kl. 19:40.
Citera
2020-09-02, 20:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du är väl medveten om att du inte besitter några kroppsliga delar när du glider runt ljudlöst..

Skickad ut ur livet och kroppen som en förbannade katapult stol.

Ingen fara - jag är en sån där känslig, djup och fin kille som har sex med sinnena mer än med snoppen.

Spökifiera mig nu!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in