2020-09-01, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes

Stefan mördade henne för att han är ett psykfall, på alla plan. Vilket vi också sett bevisats otaliga gånget, baserat på hans beteende mot sina närmaste.

SD har aldrig varit intagen på en psykiatrisk avdelning för psykiatrisk vård gällande psykiska besvär eller sådana problem, hur kan du då påstå att SD är ett "psykfall" ?

SD har inte ens gått på terapibesök hos en kurator, psykolog eller terapeut, nej du @Sh.Holmes, nu har du nog tappat ditt fotfäste med verkligheten totalt i detta fallet.

Obs ! så länge du inte klarar ut av att styrka ditt påstående, och så länge som bevisen inte finns så gör du orätt att kalla SD för en mördare så som att påstå att du vet med säkerhet att SD var den personen som brutalt dödsmisshandlade LW bakom bullerplanket.
Citera
2020-09-01, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Vi får inte heller glömma att @Jokermannen visste vilket mordvapen som använts och vart i SDs hus det fanns. Det var runt och 30 cm långt skrev @Jokermannen vill jag minnas.

Då minns du fel, däremot skrev jag, att jag hade mina misstankar om vad det eventuella mordvapnet kunde vara gömt. Detta är sedan länge av mig åsidosatt då jag vet att SD har ett vattentätt alibi för tidpunkten då brottet begicks. Jag anser att det är mycket enkelt att både ta till sig och förstå efter de bevis som framkommit med tiden att SD kan omöjligt vara GM.
Citera
2020-09-01, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Inget med mordet att göra?
Det har ju allt med mordet att göra om det var
SD som mördade henne.
Om hon respekterat hans och HDs äktenskap
från början så hade han inte haft något motiv
att mörda henne.

Det var SD som var otrogen och bröt mot sina äkteskapliga löften, inte Lena.

Citat:
Jag instämmer i det @JokerMannen skriver.

Frågor på det?

Nej jag har inga fler frågor på det 🙄
Att du instämmer med vad trollet skriver förklarar allt om dig.
Citera
2020-09-01, 11:32
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Det var SD som var otrogen och bröt mot sina äkteskapliga löften, inte Lena.

Citat:
Däremot tycker jag inte man ska jaga gifta män eller kvinnor.

Konsekvensen av att hon jagade en gift man
kan vara att hon blev mördad.
Citera
2020-09-01, 11:44
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
SD har aldrig varit intagen på en psykiatrisk avdelning för psykiatrisk vård gällande psykiska besvär eller sådana problem, hur kan du då påstå att SD är ett "psykfall" ?

SD har inte ens gått på terapibesök hos en kurator, psykolog eller terapeut, nej du @Sh.Holmes, nu har du nog tappat ditt fotfäste med verkligheten totalt i detta fallet.

Obs ! så länge du inte klarar ut av att styrka ditt påstående, och så länge som bevisen inte finns så gör du orätt att kalla SD för en mördare så som att påstå att du vet med säkerhet att SD var den personen som brutalt dödsmisshandlade LW bakom bullerplanket.

Jag inte kunnat läsa i FUP att SD har varit intagen för ngn psykisk sjukdom, men Sh. Holmes kanske har andra uppgifter som den kan styrka, att SD var ett *psykfall*?
Senast redigerad av Smhf 2020-09-01 kl. 11:47.
Citera
2020-09-01, 11:48
Medlem
Citat:
Då minns du fel, däremot skrev jag, att jag hade mina misstankar om vad det eventuella mordvapnet kunde vara gömt. Detta är sedan länge av mig åsidosatt då jag vet att SD har ett vattentätt alibi för tidpunkten då brottet begicks. Jag anser att det är mycket enkelt att både ta till sig och förstå efter de bevis som framkommit med tiden att SD kan omöjligt vara GM.
Vad trevligt att SD-supportrarna fått ytterligare en anhängare. Själv kommer jag inte ändra mitt ställningstagande ang SDs skuld. Jag hoppas verkligen lag och rätt klarar att fälla honom i HR.
Citera
2020-09-01, 11:48
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Jag inte kunnat läsa i FUP att SD har varit intagen för ngn psykisk sjukdom, men Sh. Holmes kanske har andra uppgifter som den kan styrka, att SD var ett *psykfall*?

P7an visade ju inte någon psykisk sjukdom.
Citera
2020-09-01, 12:02
Medlem
Citat:
P7an visade ju inte någon psykisk sjukdom.
De sökte inte på nån psykisk sjukdom. Man söker på "allvarlig psykisk störning". Googla på betydelsen. Det är en juridisk term, inte nån diagnos i sig.
Citera
2020-09-01, 12:05
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:

Vilka bevis visar på att SD är oskyldig? menar du att beviset består av att han satt ensam framför sin dator? INGEN har sett att SD satt fysiskt framför sin dator.
Citera
2020-09-01, 12:25
Medlem
Citat:
Du tycker att det är helt okey att @Sh.Holmes i så gott som varje inlägg hen postar upprepar att SD är en mördare, att SD var den personen som brutalt dödsmisshandlade LW bakom bullerplanket, men så fort jag rör eller upprepar den fakta som framkommit och som finns att tillgå så är det inte okey. Har du överhuvudtaget lyckats med att lägga märke till att allt som @Sh.Holmes påstår om SD kan hen inte styrka?

Dags för polisen och åklagarna att se detta mordet på LW ur ett nytt perspektiv så mordet sålunda en gång för alla kan avslutas, och jag tror att du verkligen håller med mig i detta fallet ? Jag tycker också att det är dags för polisen och åklagarna att utreda alla LW:s älskare hen hade utöver SD, och som bekant så hade LW en hel drös med sådana lite från och till och lite här och där.
Det fetade:
Gör du dig dummare än du är eller förstår du inte att dessa personer redan är utredda och avförda!
Det finns endast spår av SD på LW då hon hittas brutalt sönderslagen, få in det i era trånga skallar
Citera
2020-09-01, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf

Ordet psykfall kan tolkas av gemene man på många olika sätt men faktum är att ordet psyk-och-fall betyder att vara ett fall för psykiatrisk vård, och vad @Sh.Holmes har fått det ifrån att SD skulle vara eller varit ett så kallat psykfall, är nog närmast kommit ifrån någon slags sagobok.

SD måste ha ett otroligt starkt psyke som har lyckats med att leva vidare utan att fullständigt bryta ihop, det är otroligt starkt gjort av SD som person att psykiskt ha stått emot allt som hen har fått mot sig under en nu mycket lång tid.

SD är fullständigt medveten om att hen fortfarande är utpekad som GM och att HR kommer att titta vidare på LW-mordfallet under nästkommande år, och trots detta står hen emot, varför ? därför att SD har ett mycket starkt psyke och vet med sig själv att hen inte är någon mördare och detta bevisar åtminstone för mig att något så kallat psykfall är SD inte, hen är stark och tålig som en björn vilket med tiden kommer att för SD stort belönas.
Citera
2020-09-01, 12:48
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
De sökte inte på nån psykisk sjukdom. Man söker på "allvarlig psykisk störning". Googla på betydelsen. Det är en juridisk term, inte nån diagnos i sig.

I det här fallet, gjordes en P7:a i första steget då bedömdes det att SD inte hade ngn allvarlig psykisk störning.

Hade det bedömts att gå vidare om det fanns behov, så hade en mer omfattande utredning erfordrats.

När domstolen anser att en brottsmisstänkt persons psykiska tillstånd bör undersökas begär den oftast en paragraf 7-undersökning som ett första steg, främst för att bedöma om det finns behov av att gå vidare med en rättspsykiatrisk undersökning som är en mer omfattande utredning.

Inte så svårt att förstå om man inte stängt in sig i BOXEN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in