Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Trams. Varför skulle någon hota dig på grund av något du skrivit om mordet på Olof Palme? Du har väl inte bidragit med något som inte har varit känt sedan tidigare?
Jag tramsar inte. Ditt trams om två Oswalds är ju trams DE LUXE! Det är så vi skiljer oss åt. Du har två Oswalds, jag har bar en. Lee Harvey Oswald som än idag sparkas på som JFK:s mördare. Båda vi två vet att jag har rätt.
Idag stod en vit, tysk, bil utanför min port när jag åkte till Systemet i Högdalen. Kan ha varit en BMW eller Audi. Jag är skitdålig på bilar, all ser ta mig fan likadana ut idag. Kan ha varit en korean också. Jag brukar gå en genväg genom skogen till Lerbäcksgränd i Hagsätra/Rågsved. Där tar jag bussen med min Megadeth-keps på.
Varför skriver jag det här? Därför att jag vill locka ut Olof Palmes mördare. Jag tar risken och skyldigheterna. Om jag blir attackerad, fine, helt OK. Om jag inte blir det så är ni fega. Ni är åtminstone 12 personer som lever idag. Ska ni ha problem att likvidera en ensam hårdrockare? Jag väntar på er. Ha på er pungskydd för jag kommer att sikta mot genitalierna. Ni kommer att få så mycket spö innan ni har ihjäl mig och helikoptern kommer vara i luften att ni alla hamnar bakom lås och bom. Bollen ligger hos er.
Jag vet hur mordet på Olof Palme gick till. Man behöver inte vara speciellt smart för att fatta det. Allt efter mitten av 90-talet är desinformation. Jag levde då, det gjorde ni också med vetskapen. Kom då era jävla nassekuksugare. En gång för alla.
Jag ska ge Anti Avsan det här innan vi ses. Jag tror Anti vände runt Olof Palme på mordplatsen och sköt honom med två kulor genom slipsen. Varför är inte slipsen blodig om det skulle vara utgångshål? Jag tror Anti än idag tror att han gjorde rätt. Problemet är bara det att Olof Palme var blå, inte Marx/Lenin-röd. Det är alltså kretiner som har haft ihjäl honom. Jävla korkade idioter. De precis första rapporterna/uttalanden var att Olof hade skjutits framifrån. Jag tror att Anti har en hederskodex och inte skjuter folk i ryggen. Så gjorde man mot polacker i Sovjetunionen, sköt dem i bakhuvudet/ryggen, och jag tror Anti är en nyttig högeridioit, på den tiden. Jag är också höger men inte i Antis läger.
Man skjuter inte en president eller statsminister om man vill ha lugn i landet. Det är bara psykopater som gör det. Fega små luder.