2020-08-31, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Fast nu har det väl visat sig att han har dubbelt medlemskap, man kan inte utvisa en med svenskt medlemskap så får se vad det kontras med efter det...

Haha - svensk PK-Byråkrati i sitt esse
Rasmus Paludan kan ju gå till EU-domstolen och dra Sverige dit för vägran för inresa.
Danmark kan kontra med vägra störiga "blattesvenskar" inresa i Danmark. Typ !
Senast redigerad av AnalAnalfabeten 2020-08-31 kl. 16:28.
Citera
2020-08-31, 16:27
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Kolla på den muslimska ap-horan I Samnytts artikel. Hon som gapar:

https://samnytt.se/muslimsk-kvinna-hetsar-upp-gang-vill-inte-att-polisen-ska-skydda-islamkritiker/

Vad skönt det vore att ta hennes äckliga invasionsröv och slänga över gränsen. Muslimer är så jävla fula och primitiva. Särskilt när de skriker om islam. Koranen avhumaniserar som system, muslimer ska sakna människovärde utanför sina egna pissländer. I alla fall tills de gjort upp med koranens människosyn.

Efterblivna jävlar.

Det tanten säger är ju någonstans spot on ändå. Om vi inte vill ha islam, varför har vi tagit hit islam? Skulden ska dock falla på våra politiker. Det är fan inte gemene Svensson som velat ha hit dem.

Dessutom är det ju intressant att det hon implicerar i sina haranger är att detta, alltså kaozande, stenkastning, bränder och kravaller, också är islam.
Citera
2020-08-31, 16:35
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det tanten säger är ju någonstans spot on ändå. Om vi inte vill ha islam, varför har vi tagit hit islam? Skulden ska dock falla på våra politiker. Det är fan inte gemene Svensson som velat ha hit dem.

Dessutom är det ju intressant att det hon implicerar i sina haranger är att detta, alltså kaozande, stenkastning, bränder och kravaller, också är islam.

Det implicerar också att islam aldrig kan samexistera med andra eller vara något annat oavsett omgivning/sammanhang. Islam är alltid samma överallt. Bara på islams villkor är islam lugnt.

Så blir det med avståndet mellan ett elitens projekt och folkets oförståelse och att man har klätt det i större ord och "nytt samhälle" för att tanken ska locka för folket.

"Mångkulturen" och islam har ljugits in för att ens kunna ha en chans. Nu dominerar den vår kultur och våra rättigheter.
Senast redigerad av -GG 2020-08-31 kl. 16:37.
Citera
2020-08-31, 16:41
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce

Och svenskarna med sin foglighet försvarar och kryper redan för sin förtryckare.

Kristna araber har åtminstone vettet att hata skiten.

Störst våldskapital vinner. Högre förekomst av psykopati också bland araber och afrikaner, som gör att de blir mer fanatiska med islam och lättare dyrkar våldet som ideologin förespråkar.
Citera
2020-08-31, 16:52
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rj1992
Vad är det han vill yttra genom att bränna koranen framför deras moske?
Då har jag också rätt att utrota sådan människa och dig med som ber hat inom sig. Sådan människor ska inte exciteras i världen.
Snälla du kom inte att snacka att homosexuella är bara inte accepterad av islam. Dem är forfarande inte accepterad över allt i världen. Det är enda du har att skylla på.

Det är inte olagligt att hata en religion, inte heller olagligt att uttrycka att man hatar en religion, till exempel genom att elda upp en bok, däremot är det olagligt att använda våld, hot samt att förstöra annans egendom.

Det är precis såhär enkelt trots att du vecklar in dig i sidospår som du inte behärskar.

Väx upp din missunsamma lilla fascistråtta.
Citera
2020-08-31, 17:38
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Det bör brännas minst en Koran dagligen. Detta för att slå fast en gång för alla att dessa muslimer och deras medeltida primitiva religion inte har någon som helst särställning i Sverige.

Jag är i grund och botten också emot att det bränns böcker, men jag anser heller inte att någon av dessa böcker har en särställning. Koranen, Bibeln eller Sagan om Ringen? Det ska inte ha någon betydelse.

Så länge dessa muslimska ockupanter tror att de har en särställning i Sverige bör det brännas en Koran varje dag som en symbolmarkering att de fått sin verklighetsuppfattning om bakfoten.

Antingen stannar de här och accepterar att deras primitiva religion inte är någonting vi respekterar i en sekulär demokrati, eller så tar de sitt pick och pack och återvänder till de ödelagda skräpländer de ursprungligen kom ifrån.

Paludan har ju utlovat att bränna minst en koran i veckan året ut på svensk mark.

Frågan är hur Polisen ska lyckas stoppa Paludans plan när andra än Paludan utför själva koranbränningen.

Polisen måste sitta i krismöte nu med anledning av Paludans utfästelse, för är koranbränning verkligen ett hot mot rikets säkerhet kan det bli riktigt hett den närmsta tiden.
Citera
2020-08-31, 17:53
Moderator
-Info-s avatar
Rasmus Paludan kommer att satsa hårt på Sverige nu:

Citat:
Rasmus Paludan:

»Vår verksamhet i Sverige ökar kraftigt. Jag förväntar mig att minst en Koran brinner i Sverige en vecka under resten av året, säger han.

https://www.bt.dk/krimi/paludan-udloste-kaos-her-er-hans-plan

En koran i veckan ska brinna - resten av året.

Citat:
Ursprungligen postat av OY
Frågan är hur Polisen ska lyckas stoppa Paludans plan när andra än Paludan utför själva koranbränningen.

Polisen måste sitta i krismöte nu med anledning av Paludans utfästelse, för är koranbränning verkligen ett hot mot rikets säkerhet kan det bli riktigt hett den närmsta tiden.

Ja, vad blir polisens motdrag?

Kanske lägger de ned kampen mot gängbrottsligheten och går all-in här?
Citera
2020-08-31, 18:00
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Rasmus Paludan kommer att satsa hårt på Sverige nu:

En koran i veckan ska brinna - resten av året.

Ja, vad blir polisens motdrag?

Kanske lägger de ned kampen mot gängbrottsligheten och går all-in här?

Blir ju lite svårt att utvisa svenska medborgare som bränner böcker, eller danska ostraffade förstagångsbrännare.

Jag är ärligt talat mycket rädd för hur det här kan utveckla sig, inget jag vill, samtidigt tycker jag att det bästa är nog trots allt att det händer något radikalt, skadeglädjen mot etablissemanget är enormt, de får nu den kris de förtjänar, tack Paludan och Park.
Citera
2020-08-31, 18:24
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rj1992
Vad är det han vill yttra genom att bränna koranen framför deras moske?
Då har jag också rätt att utrota sådan människa och dig med som ber hat inom sig. Sådan människor ska inte exciteras i världen.
Snälla du kom inte att snacka att homosexuella är bara inte accepterad av islam. Dem är forfarande inte accepterad över allt i världen. Det är enda du har att skylla på.

Vad är det för dålig inställning att utrota människor? Primitiva reflexer från primitiv religion. Vi pratar om religion här, inte människor. Religion finns till av en anledning och det är som ett verktyg av de politiska och ekonomiska eliterna att styra underklassen. Ett sätt att styra och kontrollera massorna. Så har det alltid varit genom historien och så kommer det alltid att förbli.

För mig får man gärna bränna både biblar och koraner, ju fler desto bättre. Det handlar inte om hat utan endast om markering att ni religiösa ska veta er plats och inte sticka upp och ta över offentliga rum som vanliga icke religiösa människor behöver för sitt välbefinnande. Vi lever år 2020 i en tid då vetenskap och teknik segrat över vidskepelse. I en sekulär västerländsk demokrati har jag rätt att bränna min privata egendom. Jag får bränna min egen Harry Potter om jag vill. Jag får bränna min egen bibel eller min egen koran. Sagoböcker som sagoböcker så att säga och det är när allt kommer kring ändå bara en bunt ihoplimmat papper med tryck på. Varje dag skickas både biblar och koraner som blivit utslitna till förbränning från folkbibliotek runt om i landet. So fucking what?

En västerländsk sekulär demokrati med religionsfrihet innebär också att jag kan välja frihet från religion om jag önskar det. Jag ska inte behöva konfronteras med liknande patetiskt spektakel som exempelvis i Ronneby park där vuxna män ligger med aschlet i vädret och för oväsen. Du får naturligtvis hänge dig åt perversiteter som religionsutövning men gör det privat så vi andra moderna logiskt tänkande människor slipper konfronteras med det.

De länder som haft oturen att inkorporerats med Islam har det ju inte gått så särskilt bra för. Underutveckling, dysfunktionalitet, våld och sociala orättvisor verkar vara Islams adelsmärken.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2020-08-31 kl. 18:36.
Citera
2020-08-31, 18:45
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Blir ju lite svårt att utvisa svenska medborgare som bränner böcker, eller danska ostraffade förstagångsbrännare.

Jag är ärligt talat mycket rädd för hur det här kan utveckla sig, inget jag vill, samtidigt tycker jag att det bästa är nog trots allt att det händer något radikalt, skadeglädjen mot etablissemanget är enormt, de får nu den kris de förtjänar, tack Paludan och Park.

Ja nu kommer problemen upp till ytan istället för att ligga i det fördolda. Det blir svårare och svårare för hycklarna att prata bort och dölja läget i Sverige.
Citera
2020-08-31, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Fast nu har det väl visat sig att han har dubbelt medlemskap, man kan inte utvisa en med svenskt medlemskap så får se vad det kontras med efter det...

Medlemskap? Du menar medborgarskap som han då skall ansöka om. Det återstår en del för att se om han är berättigad till ett svenskt medborgarskap. Han är född i Danmark och har en svensk far, men var dom ihop eller gifta? Så även om han nu skulle få medborgarskap är han fortfarande en säkerhetsrisk och frågan är hur dom hanterar fler koran brännande. Vi får hoppas att hans mor hade ett engångsligg så blir det betydligt svårare för honom att få medborgarskap.
Citera
2020-08-31, 20:09
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Medlemskap? Du menar medborgarskap som han då skall ansöka om. Det återstår en del för att se om han är berättigad till ett svenskt medborgarskap. Han är född i Danmark och har en svensk far, men var dom ihop eller gifta? Så även om han nu skulle få medborgarskap är han fortfarande en säkerhetsrisk och frågan är hur dom hanterar fler koran brännande. Vi får hoppas att hans mor hade ett engångsligg så blir det betydligt svårare för honom att få medborgarskap.

Självklart menar jag medborgarskap! Fan satt till och med och stirrade på ordet när jag postade inlägget för att jag tyckte att något var fel, men polletten trillade aldrig ner så lät det passera.

Oavsett, ÄR han svensk medborgare kan dom inte hindra inträde, däremot så står dom antagligen på svenska sidan istället och tar honom för att planera något samhällsfarligt eller liknande. Så det blir förhör och fördröjning osv, men till slut måste dom ju släppa ut honom i Sverige och vad som händer sen återstår att se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in