Citat:
Ursprungligen postat av
31G350125
[i]
– Jag skakade när jag fick se det, säger föreningens kontaktperson Bassam Aljamil.
En förhållandevis harmlös handling, Här har några svenskar tagit i med "hårdhandskarna"... Ett frustrerat sätt att visa sin avsky över vad Nya svenskar gör med Sverige...
Det Bassam verkligen bör fråga sig är om han sett några svenskar som är ute och bränner upp bilar för att någon nysvensk tagit sig friheten att våldta en svensk tös, Det är mer eller mindre uteslutande mörkt bus som figurerar i medierna ändå är allt Ni fått se i så kallade repressalier en uppeldad Koran och fläskkött ?
Jag ber dig dessutom reflektera att det faktiskt inte är en brottslig handling. Om jag ställer mig och pissar på min bibeln utanför kyrkportarna en söndag så kan polisen endast sätta dit mig för att urinerat offentligt...
Några förvirrade svenskar brände en Koran och Ni brände Ner och förstörde i en hel stadsdel inklusive en bil tillhörande kyrkan. Ni har dessutom försökt att bränna ner en kyrka och lyckades bränna ner en skola..
Flera poliser blev dessutom skadade rent fysiskt.
Vad ger detta för bild över Er så kallade fredens religion
Jag är ledsen kära Bassam jag har svårt att känna medlidande för det du råkat ut för.
//Shas