Citat:
Svensken läser Expressen och den tidningen har senaste tiden varit fullspäckat av våldtäkter, mord & övertagande av bostadsområden. Svensken vaknar inte upp på bred front, det vill säga att 60 procent röstar SD. Men det här ger genomslag. En sådan mordkavalkad och våldsspiral och en poliskår som tillfrågar allmänheten om att bidra till att minska kriminaliteten & nu senast att yttrandefriheten är hotad.
Det drabbar för det mesta inte dem personligen i de välbemedlade områdena. Men detta är på en nivå Svensken inte har blivit utsatt för förut. Nu är nyhetsnotiserna för påträngande. Och närmiljön är inte heller lika säker. Kan man t.ex. åka genom ghettona eller åka till affärer där? Bostadsområdena i medelklasshem ligger nära ghettona. Börjar de tänka på vilka som vistas i områdena & har de fler inbrott & rån i området?
Jag anar att Svensken chockats och det är nog en lite fördröjning till att de går "ALL SD", men det ligger där. Ett utsatt mål för invandringskriter är som jag uppfattat det att SD ska nå 30 procent, det är för närvarande att ta i. Men har SD ett nytt tak snart på 26-28 procent? Eller klingar det av och folk börjar i högre grad rösta på Moderaterna? Jag skulle säga att SD hade haft 26-28 procent om inte Kristersson hade tuffat till sig.
Vad anser Svensken för övrigt om Koranbränning & att det är brottsligt att sparka på Koranen? Ser att SD anser att det hör till yttrandefriheten. Vad anser Svensken?
Det drabbar för det mesta inte dem personligen i de välbemedlade områdena. Men detta är på en nivå Svensken inte har blivit utsatt för förut. Nu är nyhetsnotiserna för påträngande. Och närmiljön är inte heller lika säker. Kan man t.ex. åka genom ghettona eller åka till affärer där? Bostadsområdena i medelklasshem ligger nära ghettona. Börjar de tänka på vilka som vistas i områdena & har de fler inbrott & rån i området?
Jag anar att Svensken chockats och det är nog en lite fördröjning till att de går "ALL SD", men det ligger där. Ett utsatt mål för invandringskriter är som jag uppfattat det att SD ska nå 30 procent, det är för närvarande att ta i. Men har SD ett nytt tak snart på 26-28 procent? Eller klingar det av och folk börjar i högre grad rösta på Moderaterna? Jag skulle säga att SD hade haft 26-28 procent om inte Kristersson hade tuffat till sig.
Vad anser Svensken för övrigt om Koranbränning & att det är brottsligt att sparka på Koranen? Ser att SD anser att det hör till yttrandefriheten. Vad anser Svensken?
Dessa välbemedlade områdena kommer ju till slut drabbas då kriminella från grannområdena kommer dit och rånar deras barn.
Utöver det så måste ju dessa välbemedlade områdens barn också gå till skolan och gå ut på stan ibland m.m.
Så jävla hemskt att det skulle behöva gå såhär långt innan säkerheten börjar prioriteras över girigheten och egoismen. Man trodde att man själv kunde flytta ifrån kaozet, skit i övriga svenskar som inte har ekonomin för det och rösta som vanligt. Att många av dessa inte förstår att de även kommer drabbas av samhällsutvecklingen..
Nu kommer de få en chock ”Åkesson hade rätt och har blivit demoniserad av media, kändisar och övriga politiker i ett årtionden nu. Vem bryr sig verkligen om oss svenskar och vilka är våran fiende?”
Senast redigerad av Haddock93 2020-08-31 kl. 08:20.
Senast redigerad av Haddock93 2020-08-31 kl. 08:20.