2020-08-30, 23:16
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Kan alla journalister inte bara sluta hypa upp Wernbloom som någon jävla stjärna. Någon gammal bufflig innermittfältare som kommer hem från grekiska ligan.

Vilka journalister hypar honom? I stockholm eller? Har inte sett någon här som hyllar PW.
Citera
2020-08-30, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Vilka journalister hypar honom? I stockholm eller? Har inte sett någon här som hyllar PW.

På sporten, i fotbollsstudion till exempel säger Nannskog att Wernbloom markerar närvaro när han knuffar Bråtveit och drar på sig frispark. I dplay-studion hyllas han stup i kvarten för att han kommer in med viktig rutin som behövs i det här läget. Alla podcaster som jag lyssnar på hyllar honom också.

Poya spelar honom som någon anfallare trots att killen är så otroligt långsam.

Känns som att det enda ifk inte behöver just nu är rutin haha.
Citera
2020-08-30, 23:23
Medlem
Fan vad Karlström är en ointelligent spelare i vissa stunder. Han har alla fysiska attribut och en bra paddningsfot som man behöver men i beslutsfattningen så brister det något enormt. Springer huvudlöst fram och tillbaka. Tappar boll och skjuter fjorton meter över i ivern att bli hjälte. Tråkigt att säga det men så är det verkligen.
Senast redigerad av Adde1234 2020-08-30 kl. 23:34.
Citera
2020-08-30, 23:25
Moderator
vfs avatar
Citat:
På sporten, i fotbollsstudion till exempel säger Nannskog att Wernbloom markerar närvaro när han knuffar Bråtveit och drar på sig frispark. I dplay-studion hyllas han stup i kvarten för att han kommer in med viktig rutin som behövs i det här läget. Alla podcaster som jag lyssnar på hyllar honom också.

Poya spelar honom som någon anfallare trots att killen är så otroligt långsam.

Känns som att det enda ifk inte behöver just nu är rutin haha.

Han hypas i stockholm mao, och stockholmare har sällan rätt. Wernblom och Bråtveit möttes för övrigt inte i dag.

Kul att du har fokus på Blåvitt, har Bosse ändrat sig?

Citat:
Fan vad Karlström är en ointelligent spelare för övrigt. Han har alla fysiska attribut och en bra paddningsfot som man behöver men i beslutsfattningen så brister det något enormt. Springer huvudlöst fram och tillbaka. Tappar boll och skjuter fjorton meter över i ivern att bli hjälte. Tråkigt att säga det men så är det verkligen.

Han är en jävel på att filma dock

https://www.dailymotion.com/video/x6ioalg
Senast redigerad av vf 2020-08-30 kl. 23:28.
Citera
2020-08-30, 23:29
Medlem
Citat:
Han hypas i stockholm mao, och stockholmare har sällan rätt. Wernblom och Bråtveit möttes för övrigt inte i dag.

Nej, det var förra matchen. Nannskog är för övrigt skåning. Och i studion finns Fjellström, Axen, Frick osv. Inga stockholmare där inte.

Har fokus på alla lag i den här serien. Tror inte Bosse har ändrat sig, varför skulle han göra det? Klart matcherna ska spelas oavsett hur det går.
Senast redigerad av Adde1234 2020-08-31 kl. 00:15.
Citera
2020-08-30, 23:30
Medlem
Citat:

Han är en jävel på att filma dock

https://www.dailymotion.com/video/x6ioalg

Mm, nästan i klass med Emil Holm. Utan alla konstiga straffar så hade IFK legat ännu mer pyrt till.
Citera
2020-08-31, 00:21
Medlem
Citat:
Mm, nästan i klass med Emil Holm. Utan alla konstiga straffar så hade IFK legat ännu mer pyrt till.

Skulle nog ranka Karlis teaterkonster högre.

För vi har bara haft flyt med domarna... ... it goes both ways...

Citat:
Fan vad Karlström är en ointelligent spelare i vissa stunder. Han har alla fysiska attribut och en bra paddningsfot som man behöver men i beslutsfattningen så brister det något enormt. Springer huvudlöst fram och tillbaka. Tappar boll och skjuter fjorton meter över i ivern att bli hjälte. Tråkigt att säga det men så är det verkligen.

Ja det var inte konstigt att han inte fick några bra erbjudanden när kontraktet gick ut.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2020-08-31 kl. 00:23.
Citera
2020-08-31, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Skulle nog ranka Karlis teaterkonster högre.

För vi har bara haft flyt med domarna... ... it goes both ways...

Ja det var inte konstigt att han inte fick några bra erbjudanden när kontraktet gick ut.

Ja, man får väl vara glad över att han inte är bättre. Då han hade gått utomlands. Lycka till med Poya och Wernbloom som striker.
Citera
2020-08-31, 00:50
Medlem
Citat:
Ja, man får väl vara glad över att han inte är bättre. Då han hade gått utomlands. Lycka till med Poya och Wernbloom som striker.

Jag skulle ju gärna vilja ha spelare som håller typ hög AS klass om jag var dig, istället för att spela en AS medelmåtta.

Det hade varit skönt med en vinst, å andra sidan är vi rätt så svårslagna, ni har väl torskat fler matcher än oss?

På tal om Poya, han har väl tagit lika många titlar på ca 5 år som elittränare som som era två gubbar gjort på vad, typ 20 år, kollektivt alltså?
Citera
2020-08-31, 00:55
Medlem
Citat:
Jag skulle ju gärna vilja ha spelare som håller typ hög AS klass om jag var dig, istället för att spela en AS medelmåtta.

Det hade varit skönt med en vinst, å andra sidan är vi rätt så svårslagna, ni har väl torskat fler matcher än oss?

På tal om Poya, han har väl tagit lika många titlar på ca 5 år som elittränare som som era två gubbar gjort på vad, typ 20 år, kollektivt alltså?

Svårslagna? Haha, visst... Så patetiskt att jag inte ens vet hur jag ska svara på det där. Ni ligger tretton poäng efter oss, och vi är inte ens särskilt bra. Så förstår inte varför du muckar.

Men visst, var nöjda med Poya ni. Jag ska inte hindra er.
Citera
2020-08-31, 00:57
Medlem
Citat:
Svårslagna? Haha, visst... Så patetiskt att jag inte ens vet hur jag ska svara på det där. Ni ligger tretton poäng efter oss, och vi är inte ens särskilt bra. Så förstår inte varför du muckar.

Vad skulle du kalla det? Bra på att spela oavgjort? Det kan man förstås göra.

Jag besvarar bara dina inlägg.

Edit: Vi har förlorat 5 matcher, ni har förlorat 6. Men ja, du har rätt i att ni inte är speciellt bra, det är inte vi heller, men vi är bra på att spela oavgjort.
Citera
2020-08-31, 01:00
Medlem
Citat:
Vad skulle du kalla det? Bra på att spela oavgjort? Det kan man förstås göra.

Jag besvarar bara dina inlägg.

Japp, ni är svårslagna. Och har seriens absolut mest rutinerade lag. Wernbloom är klass. En poäng ner till kval, ingen fara på taket. Ekonomin är inte särskilt bra så några mellanår bör man acceptera. Poya spelar rolig fotboll.

God natt med dig. Hoppas Blåvitt fortsätter på den inslagna vägen, för er skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in